Blijkbaar doen andere verpleegsters het dus wel. We hebben zelf al gevraagd om een andere verpleegster om te zien of we daarmee meer geluk hebben maar de zorginstelling weigert voorlopig omdat er volgens hen geen geldige reden is om te wisselen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Heb je niks gelezen?? Nee, hij moet om een hoer vragen, niet om een verpleegster.
Als ik een timmerman nodig heb bel ik toch ook geen schilder.
Misschien is het beter om de aandacht nu eerst op B te vestigen en dan te kijken wat haar eventuele behoeftes zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
We proberen haar nog een keer te laten komen als er niemand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat? gebeurd dat echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat je je vinger in iemand zijn anus stopt en de keutel eruit peutert.
Ik vind dat je over serieuze dingen best tussendoor een grapje mag maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef Sjeen het volgende:
Mocht je je post missen, dat kan... Semi grappige opmerkingen mogen wegblijven.
Ja.quote:
knap en sterk, van jullie beidequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn dus mensen die niet zelf kunnen poepen. En mijn vrouw stopt zo nu en dan een vinger in een anus om iemand te helpen. En als ze zo iemand ook ff met zijn piemel zou helpen zou ik daar iig geen probleem mee hebben.
Van haar wel, mij kan het echt helemaal niets schelen. Ik vind het goed dat ze dat doet. Maar wel een handschoentjequote:
als ik verpleeg(st)er was had ik aangifte gedaan van seksuele intimidatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:31 schreef JohnDDD het volgende:
Vorige verpleegster heeft trouwens ook dingen geweigerd bij B. Zo heeft hij haar meerdere malen verzocht hem te pijpen wat zij weigerde met het argument dat "dat niet bij haar werk hoorde". Ook mede daardoor zijn wij gaan denken dat aftrekken wel bij haar werk hoorde.
en die ervaring neemt ze ook weer mee naar huisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Van haar wel, mij kan het echt helemaal niets schelen. Ik vind het goed dat ze dat doet. Maar wel een handschoentje
Bij B. ging het meestal met de blote hand, hij kwam dan ook vaak klaar op haar handen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Van haar wel, mij kan het echt helemaal niets schelen. Ik vind het goed dat ze dat doet. Maar wel een handschoentje
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
als ik verpleeg(st)er was had ik aangifte gedaan van seksuele intimidatie
dit kán gewoon niet
Dat soort info is redelijk overbodig...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bij B. ging het meestal met de blote hand, hij kwam dan ook vaak klaar op haar handen.
Ik vind dat geen intimidatie!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit kán gewoon niet
en geeft mij sterk het vermoeden dat het topic verzonnen isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat soort info is redelijk overbodig...
Ik ook, en dat was ook gelijk de laatste dag dat ik die vent bezocht had.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dit kán gewoon niet
jij vindt dat normaal om meerdere malen te vragen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind dat gen intimidatie!
"Wil je mij pijpen?"
"Nee"
"Ok, jammer"
Klaar.
dus we gaan nu van recht op klaarkomen/aftrekken naar het recht op orale seks?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar daarom zou er ook iemand langs moeten komen waar hij het wel aan kan vragen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Volkskrant: Wassen, afwassen, aftrekken, afvegen, klaar?
Dat is onzin natuurlijk, jij hebt toch niet dezelfde andere rechten nodig m.b.t. zorg?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dus we gaan nu van recht op klaarkomen/aftrekken naar het recht op orale seks?
dus als mijn vriendin weigert te pijpen, dan kan ik bij de overheid een vergoeding aanvragen zodat er af en toe een dame langs komt die wel pijpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |