Nope, ben er over exact een uur welkom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je al bij den dokteur geweest gezijt?
ik zei alleen maar XP!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef FUFR het volgende:
op een netbook is XP ok, SQ.
Dat kan R8, maar ik kan ff niet zeggen waar ie ligt. Maat kan eventueel wel bij me binnen...
komt goed..
KUT NETBOOK!
nix mee gedaan, alleen afgezet
JAHquote:
Ik had lunch bij een tankstationquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik heb een ons kersen, een ons bessen en een ons frambozen voor me liggen en smikkel die op.
LACHEN ZE ME KEIHARD UITen zeggen ze dat ik straks ziek ben enzo.
ik probeer al maanden 2 raborekeningen op te zeggen, schijnt ook te moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Het is toch niet te geleuven gewoon.
Ik ben nu voor de 5x aan het regelen met Rabobank dat ik bij een subrekening een aparte pas heb en daar mee dan kan internetbankieren OP die subrekening. En denk je nu dat ik met mijn communicatieve vaardigheden die prutskutten het daar uitgelegd krijg? Ik heb ondertussen 2 (!) passen voor die rekening, 2 overeenkomsten met paspoort kopieen en nog 1 internetovereenkomst geregeld en ingeleverd en NOG steeds kan ik NIET internetbankieren op die ene kutrekening.
of zoon-door-een-marokkaan-gesmeerd-broodjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n halfgare gehaktstaaf in satesaus?
Oh, het lijkt de ING wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Het is toch niet te geleuven gewoon.
Ik ben nu voor de 5x aan het regelen met Rabobank dat ik bij een subrekening een aparte pas heb en daar mee dan kan internetbankieren OP die subrekening. En denk je nu dat ik met mijn communicatieve vaardigheden die prutskutten het daar uitgelegd krijg? Ik heb ondertussen 2 (!) passen voor die rekening, 2 overeenkomsten met paspoort kopieen en nog 1 internetovereenkomst geregeld en ingeleverd en NOG steeds kan ik NIET internetbankieren op die ene kutrekening.
herkenbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
kutibood
iedere keer als ik wat wil bestellen is het al weg
(ibood hunt)
brrr!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
fail: een stapel blu-rays downloaden...blijkt 1 losse BR+R 50GB al 14 euro te kosten...kan je net zo goed het origineel kopen
nu weer hetzelfde horloge als een uur geleden..quote:
ah ben jij dat.quote:
ik alleen de geile SE's of de mooie boxenquote:
Mwah, vergeleken met de tijd en frustraasie die het me kost om alles te gaan downloaden betaal ik liever 5 euro voor de originele DVD. En qua muzieksmaak loop ik zoveel decennia achter, dat ze het gratis weggeven bij de platenzaakquote:
BLT-sandwich en een broodje kaasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n halfgare gehaktstaaf in satesaus?
Ibood-hunt, speciale aktiedagen dat er om het uur (of wanneer produkt op is) een andere aanbieding is. Zie ook lelijke zwaailampen @ Ibood-site.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht trouwens dat ibood elke dag 1 product had, waarom heb ik er nu dan al 4 voorbij zien komen?
Ah zo!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ibood-hunt, speciale aktiedagen dat er om het uur (of wanneer produkt op is) een andere aanbieding is.
Ik denk niet dat hij het zelf als een rare opmerking zag. Gok ik...quote:
oh, ik dacht dat het er om ging of hij dat chinese kindje zo hard zat te knijpen, maar dat kan ook!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef r8ality het volgende:
Je ziet de reply van NBT.: LEUK!![]()
. Dus toen vroeg ik of ze op paupers met tribals viel (SuperheldG postte een foto van zichzelf waar dat een reaktie op was).
Vervolgens wordt alles ge-edit (heb zelf niet eens de reakties op mijn reaktie gezien) en NietZoSuperheld heeft zijn foto gedelete.
Op de Duitse iBood staat ook nog wel tof pakketje.quote:
Vraag het aan de ING?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan ik geen wekelijkse spaaropdracht inleggen bij ING?
je kan het wekelijks naar mij stortenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
waarom kan ik geen wekelijkse spaaropdracht inleggen bij ING?
W.T.F.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |