Nope, ben er over exact een uur welkom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je al bij den dokteur geweest gezijt?
ik zei alleen maar XP!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef FUFR het volgende:
op een netbook is XP ok, SQ.
Dat kan R8, maar ik kan ff niet zeggen waar ie ligt. Maat kan eventueel wel bij me binnen...
komt goed..
KUT NETBOOK!
nix mee gedaan, alleen afgezet
JAHquote:
Ik had lunch bij een tankstationquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik heb een ons kersen, een ons bessen en een ons frambozen voor me liggen en smikkel die op.
LACHEN ZE ME KEIHARD UITen zeggen ze dat ik straks ziek ben enzo.
ik probeer al maanden 2 raborekeningen op te zeggen, schijnt ook te moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Het is toch niet te geleuven gewoon.
Ik ben nu voor de 5x aan het regelen met Rabobank dat ik bij een subrekening een aparte pas heb en daar mee dan kan internetbankieren OP die subrekening. En denk je nu dat ik met mijn communicatieve vaardigheden die prutskutten het daar uitgelegd krijg? Ik heb ondertussen 2 (!) passen voor die rekening, 2 overeenkomsten met paspoort kopieen en nog 1 internetovereenkomst geregeld en ingeleverd en NOG steeds kan ik NIET internetbankieren op die ene kutrekening.
of zoon-door-een-marokkaan-gesmeerd-broodjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n halfgare gehaktstaaf in satesaus?
Oh, het lijkt de ING wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef febster het volgende:
Het is toch niet te geleuven gewoon.
Ik ben nu voor de 5x aan het regelen met Rabobank dat ik bij een subrekening een aparte pas heb en daar mee dan kan internetbankieren OP die subrekening. En denk je nu dat ik met mijn communicatieve vaardigheden die prutskutten het daar uitgelegd krijg? Ik heb ondertussen 2 (!) passen voor die rekening, 2 overeenkomsten met paspoort kopieen en nog 1 internetovereenkomst geregeld en ingeleverd en NOG steeds kan ik NIET internetbankieren op die ene kutrekening.
herkenbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
kutibood
iedere keer als ik wat wil bestellen is het al weg
(ibood hunt)
brrr!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
fail: een stapel blu-rays downloaden...blijkt 1 losse BR+R 50GB al 14 euro te kosten...kan je net zo goed het origineel kopen
nu weer hetzelfde horloge als een uur geleden..quote:
ah ben jij dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |