Te veel gasvorming binneninquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:36 schreef banapples het volgende:
Waarom explodeert de koe in het tweede plaatje?
[ afbeelding ]
Als het op de verpakking van vuurwerk staat, zal het wel zijn dat je dus dat vuurwerk niet in een koe mag stoppen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:38 schreef banapples het volgende:
Het staat op een verpakking!! Is het een waarschuwing of geeft het de productiemethode weer?
Alkaidaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef lurf_doctor het volgende:
Kleine onderdelen ---> slikgevaar voor kleuters
of
Pas op Alkaida-koei
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef Skonk het volgende:
Het is een puzzel, jij moet het tweede plaatje verzinnen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:48 schreef banapples het volgende:
Maar serieus, wat moet het betekenen? Meeste waarschuwingslabels zijn duidelijk maar hier snap ik niks van.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:43 schreef lurf_doctor het volgende:
Kleine onderdelen ---> slikgevaar voor kleuters
volgens mij ook niet de juistequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, maar die onderdelen voor kleuters klinken ook wel plausibel.
quote:
Het is een werkelijk bestaand icoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:08 schreef BiffTannen het volgende:
Alsof zo´n slechtgetekend kutplaatje ergens anders op staat dan TS zn harde schijf als jpg/bmp
Zo los je je eigen vragen op. Het is toch wat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef banapples het volgende:
http://www.nutriciakinder(...)o-Allergeen%202.aspx
Ik vond het plaatje gewoon zo vreemd. Maar komt meer omdat een buitelandse collega mij vroeg wat die plaatjes betekende aangezien hij geen Nederlands kan. Toen moest ik toch wel even achter mijn oren krabben en tot de conclusie komen dat die plaatjes wel heel raar zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo los je je eigen vragen op. Het is toch wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |