quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb wel topografie gekregen en vond dat heel makkelijk. plaatsen uit je hoofd leren en klaar. landen met hoofdsteden kan ik nog onthouden, rest van de steden niet zo goed meer of het moet over Europa/Amerika gaan
Ah, je bent een auto vrouwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
auto, pintje over bij gibraltar en verder met de auto
pontje gibraltar-suriname doet er langer over
ik weet idd waar Libanon ligt. Ik weet alleen niet zo goed welke landen er allemaal bij de Balkan horenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Maar even serieus, FFT: je hoort toch weleens nieuws op de radio, ofzo? Dan had je toch wel kunnen weten dat Libanon in het Midden-Oosten ligt?
hehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik was een keer in Londen en toen vroeg een Chinees waar ik vandaan kwam.
Dus ik 'the Netherlands'
Hij next to austria?
Ik:no, next to germanie, capital=Amsterdam
Hij: o I know Amsterdam! Canada, right?
Toen heb ik het opgegeven
Suriname is 9 uur vliegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, je bent een auto vrouw
Met vliegtuig ben je namelijk eerder in Suriname dan Zuid-Afrika
Ehhh.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet idd waar Libanon ligt. Ik weet alleen niet zo goed welke landen er allemaal bij de Balkan horen
't Zou je nog verbazen; ik raakte een keer in een winkel in Johannesburg aan de praat met een kerel die helemaal gek was van Rotterdam, van de architectuur. Hij was er overigens nog nooit geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe![]()
als je Netherlands zegt is het gelijk "Amsterdam". meer weten ze niet
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Zou je nog verbazen; ik raakte een keer in een winkel in Johannesburg aan de praat met een kerel die helemaal gek was van Rotterdam, van de architectuur. Hij was er overigens nog nooit geweest
Sharpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:28 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij ligt Roemenie nou ook niet in de Balkan, maar goed...
[ afbeelding ]
de balkan hoef ik niet te weten, worden toch geen reizen georganiseerd met de organisaties (geen bureaus) waar ik werktequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef golfer het volgende:
Landen met hoofdsteden uit het hoofd leren helpt niet echt als je niet weet waar die landen/steden liggen.
Voor iemand die notabene op een reisbureau heeft gewerkt lijkt mij dat toch vrij essentieel.
Doet mij denken aan de Vakantieman van vroeger (Frits Bom) die dan Nederlanders, die bijvoorbeeld zelf naar Benidorm waren gereden met de auto, vroeg om op een wereldkaart aan te wijzen waar ze op dat moment waren en dan doodleuk ergens iets in Rusland stonden aan te wijzen.![]()
die vond ik ook altijd erg tof! Stiekem nog steeds wel, trouwens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik klein was wilde ik hier wonen.Jaren '80 shizzle.
Ach ja, als je maar weet dat Sierra Leone in Afrika ligt, en niet in Zuid-Amerika...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef DarkElf het volgende:
Weet je wat ik moeilijk vond met topo? Al die afrikaanse landen! De grote gaan prima maar voor de rest vond ik dat lastig.
Voor de rest is de topografie prima blijven zitten gelukkig![]()
dat is leuk, daar weet ie meer van dan ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Zou je nog verbazen; ik raakte een keer in een winkel in Johannesburg aan de praat met een kerel die helemaal gek was van Rotterdam, van de architectuur. Hij was er overigens nog nooit geweest
Zo tof en zo onhandigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik klein was wilde ik hier wonen.Jaren '80 shizzle.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar weet dat Sierra Leone in Afrika ligt, en niet in Zuid-Amerika...
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is leuk, daar weet ie meer van dan ikof hij lult maar wat
Het klínkt wel zuid-Amerikaansquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar weet dat Sierra Leone in Afrika ligt, en niet in Zuid-Amerika...
't Is voor mij ook nog steeds geen hobbyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef freecell het volgende:
Neh, niet lang, naar Londen. Gelukkig niet verder.
Ik zou het nog wel een willen proberen op een korte vlucht hoorAlleen ik zou er niet naar uit zien.
Toch best populaire bestemming waren dat altijd, dat voormalige Joegoslavië en tegenwoordige Servië of Kroatië met Dubrovnik altijd als erg populaire bestemming?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
de balkan hoef ik niet te weten, worden toch geen reizen georganiseerd met de organisaties (geen bureaus) waar ik werkte
Ik was vroeger altijd super-wagenziek, én de kleinste thuis, dus ik moest dan in het midden. Brr.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef freecell het volgende:
Reizen vind ik heerlijk verder
Met z'n allen in de auto ergens heenrijden is al zo leuk
primatour ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
En dan had je van die gore, bittere pilletjes waar je ontzettend druizelig van werd - hoe heetten die ook alweer?
waarom kwam de belastingdienst?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
Belastingdienst is weer wegBleek veeeeeeeeeeeeeerre familie te zijn
Hij kende mijn opa en oma
Ik ben sinds 1/11 ingeschreven bij de KvK. Ze wilden graag een informatief gesprek met me. Ook om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen en of mijn gegevens nog klopten. Grappig welquote:
onderdeel van de organisatie was Vrij Uit (autovakanties) en zij hebben Kroatië in hun aanbod. Alleen ik zat niet bij die tak van de organisatie. Ik weet ook niet precies waar alles ligt, ik weet veel van de accommodaties in een bepaald vakantiegebiedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch best populaire bestemming waren dat altijd, dat voormalige Joegoslavië en tegenwoordige Servië of Kroatië met Dubrovnik altijd als erg populaire bestemming?
ah okquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben sinds 1/11 ingeschreven bij de KvK. Ze wilden graag een informatief gesprek met me. Ook om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen en of mijn gegevens nog klopten. Grappig wel
oh god ja, ruzies vroeger met toen nog 3 of 4 kinderen achterin. wie perse links moest, perse rechts en wie dan de lul was in het midden (ik). gewone reispilletjes van kruidvat of etosmerk gebruikten we, en die neem ik nog steeds voor lange autoreizen, bus, vliegtuig of boot. wordt er alleen heel moe van maar liever een zombie dan misselijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd super-wagenziek, én de kleinste thuis, dus ik moest dan in het midden. Brr.
van het vliegen zelf niet, turbulentie en stijgen/dalen wel. ik neem het in zodat ik zeker weten geen problemen krijgquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Word je van vliegen ook misselijk, FFT?
Ik dacht altijd dat ik geen last had van zeeziekte, tot ik eens tijdens het zeilen naar de WC ging in de kajuitmaar zolang je buiten blijft, is dat bij mij gewoon OK.
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar op de bootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik dacht altijd dat ik geen last had van zeeziekte, tot ik eens tijdens het zeilen naar de WC ging in de kajuitmaar zolang je buiten blijft, is dat bij mij gewoon OK.
Oh ja, turbulentie wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van het vliegen zelf niet, turbulentie en stijgen/dalen wel. ik neem het in zodat ik zeker weten geen problemen krijg
Je bedoelt naar Schotland? Maar dat is weer een hele grote, die schommelen minder natuurlijk. Relatief dan. 't Valt vast meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar op de bootBen al eerder met de boot geweest, maar nog nooit wezen slapen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bedoelt naar Schotland? Maar dat is weer een hele grote, die schommelen minder natuurlijk. Relatief dan. 't Valt vast mee
ja maar leuker om mee te maken als je niet misselijk bent. waarom ik sowieso inneem op de boot of in het vliegtuig is omdat ik er niet elk moment uit kanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, turbulentie wel ja![]()
Pfff, ik vloog vorige week met Aer Lingus en bij ieder zuchtje wind riepen ze om dat je niet naar de WC mocht en in de gordels moest blijven - zo'n onzin!
Maar ik heb een keer middenin een onweersbui gezeten en toen moest ik ook bijna kotsen, ja. Wel supergaaf dat het dan rondom het vliegtuig weerlicht
Pizzaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef Sarabi het volgende:
De boot naar Engeland vond ik op sommige momenten toch ook erg veel wiebelen maar dat zal er wel aan liggen dat ik niets gewend ben
Mijn neefjes en vriend zijn nu met de Wii aan het spelen, zometeen naar de pizzeriaen dan naar Shrek
quote:
Maar je zou er niet aan gaan zitten en vragen over stellen en meer over me willen weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, omdat het opvalt dat een man een kettinkje heeft wil nog niet zeggen dat het positief isIk zou er ook een opmerking over maken omdat het opvalt, maar ik zou ook denken: erm, zoooo fout.
Receptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PizzaIk ga zo maar eens mijn Catelaanse kipstoofschotel fabriceren
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik: Hey hun, what do you think about a guy with a necklace
Ross: They're either gay or trailertrash, why?
Het is niet altijd slecht......quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, omdat het opvalt dat een man een kettinkje heeft wil nog niet zeggen dat het positief isIk zou er ook een opmerking over maken omdat het opvalt, maar ik zou ook denken: erm, zoooo fout.
Ik heb het idee dat ik mijn ogen weer iets meer kan bewegen voor het pijn doetquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef DarkElf het volgende:
he isa hoe voel je je?
oh enne ik ben heel snel zeeziek, echt snel. mijn evenwichtsgevoel is sowieso al niet wat t moet zijn dus zet mij op een boot en ik loop te zwalken(word ook misselijk van 3D voorstellingen trouwens
).... de boot naar Engeland viel me mee, alleen de terug voelde je toch duidelijk de beweging steeds dus dat vond ik duidelijk minder fijn...
ikke niet iigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je zou er niet aan gaan zitten en vragen over stellen en meer over me willen weten.
ik ontwijk 3Dfilms idd. stomme trendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mijn ogen weer iets meer kan bewegen voor het pijn doetPrednison 60 mg ftw
En duizelig worden van 3D films is nu wel heel lastig als je van de bioscoop houdtBoten hebben heel veel mensen last van. Tijdens een boottocht in Venezuela was meer dan de helft van de mensen over de railing aan het overgeven
Schijnt vooral erg te zijn als je tegen de golven in vaart, maar ik heb eigenlijk alleen last van reisziekte in een auto en niet op een boot. Raar hè.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
ikke niet iigik hou niet zo van kettingkjes bij mannen (of armbanden ofzo)
gewoon een mooi horloge en 1 (trouw)ring ... that's all.
Ja, maar ik dronk net wat thee en dat blokkeert blijkbaar mijn zicht van het linkeroog en floep: mist. Ik hoop dat dat allemaal ook nog bijtrekt hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
ik ontwijk 3Dfilms idd. stomme trend![]()
je merkt dus iig iets das mooi!
Tot een paar maanden geleden had ik dus alleen m'n horloge qua accessoires. Toen kwam ik ergens een hangertje tegen (klein, met dunne leren halsband) met een afbeelding die dichtbij me staat. Ik dacht toen: 'Oh what the hellquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ikke niet iigik hou niet zo van kettingkjes bij mannen (of armbanden ofzo)
gewoon een mooi horloge en 1 (trouw)ring ... that's all.
tis pas 1 dag natuurlijk dat je prednison slikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik dronk net wat thee en dat blokkeert blijkbaar mijn zicht van het linkeroog en floep: mist. Ik hoop dat dat allemaal ook nog bijtrekt hoor.
We kunnen er natuurlijk niet over oordelen zonder fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tot een paar maanden geleden had ik dus alleen m'n horloge qua accessoires. Toen kwam ik ergens een hangertje tegen (klein, met dunne leren halsband) met een afbeelding die dichtbij me staat. Ik dacht toen: 'Oh what the hell' en droeg voor het eerst van m'n leven iets om m'n nek bij het uitgaan.
Meteen reacties van vriendinnen en ook van geïnteresseerde onbekende vrouwen die me normaal nooit zouden aanspreken, laat staan een gesprek voortzetten met het hangertje als opener![]()
![]()
Raar maar waar.*shrug*
Ik heb in Praag een foto gemaakt op Charles' Bridge bij de afbeelding van de soldaat met een hond (die ook een halsband om heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We kunnen er natuurlijk niet over oordelen zonder foto
quote:
quote:Niet photoshoppen pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 27-07-2010 15:30:36 ]Confidence through competence
Ik heb een ringquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eensSieraden bij een man zijn al snel yuck. Een ring (en dan niet van een slang of zo) en een horloge: prima.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet photoshoppen pls.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Meteen reacties van vriendinnen en ook van geïnteresseerde onbekende vrouwen die me normaal nooit zouden aanspreken, laat staan een gesprek voortzetten met het hangertje als opener![]()
![]()
Raar maar waar.*shrug*
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nu weet ik ook hoe jij eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet photoshoppen pls.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
valt wel mee hoor, dat hangertjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb in Praag een foto gemaakt op Charles' Bridge bij de afbeelding van de soldaat met een hond (die ook een halsband om heeft) .
Isa, je gaat na je opmerking niet nog een uur staan praten met een kerel waarvan je denkt dat het 'zoooo fout' is dat 'ie iets om z'n nek draagt.quote:
Jaquote:
P had alleen oog voor vrouwelijk schoon denk ik, Steerquote:
Nee dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef DarkElf het volgende:
tis natuurlijk ook weer gewoon persoonlijk steerdat ik kettinkjes niet mooi vind zegt idd niets over de rest van vrouwelijke nederland
(muv Isa dan
)
Hey babe, whatever it takes! Ik kan ook met een roze boa rond gaan lopen als dat helpt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, misschien kwam ze na het denken 'oh wat fout!!' wel tot de conclusie dat je wel erg leuk bentDus gelukkig heb je je persoonlijkheid om dat kettinkje mee te compenseren
als je een keer een luchtzak mee maakt dan weet je waarom je moet blijven zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar leuker om mee te maken als je niet misselijk bent. waarom ik sowieso inneem op de boot of in het vliegtuig is omdat ik er niet elk moment uit kan![]()
en als ik misselijk ben ben ik de rest van de vlucht of vaart ook echt ziek![]()
vind ook dat ze erg streng zijn met niet mogen lopen of tasjes onder je stoel doen als je allang rechtvliegt..
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P had alleen oog voor vrouwelijk schoon denk ik, Steer
Dat zal ook vast gespreksmateriaal opleverenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hey babe, whatever it takes! Ik kan ook met een roze boa rond gaan lopen als dat helpt.![]()
Ohquote:
quote:
Uhuh. Gekregen van mijn oma op mijn 18e. Maar een hele beschaafde hoorquote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Okeeee... dus vrouwen als Sarabi en FF hebben er weinig moeite mee, vrouwen als DE, Isa en CF wèl.... hmm... ken je doelgroep.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Okeeee... dus vrouwen als Sarabi en FF hebben er weinig moeite mee, vrouwen als DE, Isa en CF wèl.... hmm... ken je doelgroep.
Dat klinkt als "Jong en Wild" vs "Jong en iets minder wild"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
ik hoor glas rinkelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe er een lolly + Breezer Ananas bij. Nu moet het lukken.
de ring of de worstjes?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk, dit is die van mij
[ afbeelding ]
Beschaafd toch?
Redelijk bescheiden maar hij maakt je hand heel propperig. Awel, als je eraan gehecht bent, is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk, dit is die van mij
[ afbeelding ]
Beschaafd toch?
Ik ook. 1tje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft me bij het uitgaan al tientallen positieve reacties opgeleverd. Het is voor vrouwen blijkbaar een goeie opener: 'Hey, wat voor hangertje is dat?'![]()
Bovendien heb ik alleen hangertjes die een speciale betekenis voor me hebben.
Sorry babe, ik vis blijkbaar in de vijver met guppies.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Enne, Steer: hou je er rekening mee dat jij behoort tot de leeftijdsklasse 'DE, Isa en CF'?
Jaquote:
Leuk, die zou ik ook nog wel aantrekken. Zijn supercomfi, toch? Ik heb weleens hele leuke rode sneakers gezien van dat merk, geloof ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook. 1tje.
En ik ben eindelijk geslaagd voor 'sneakers', anders dan de palladiumachtigen die ik al 100 jaar koop![]()
![]()
En ook niet in de uitverkoop
[ afbeelding ]
Zo leuk dat korte haarquote:
...omdat iedereen in die leeftijdscategorie al bezet is, zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry babe, ik vis blijkbaar in de vijver met guppies.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo leuk dat korte haar![]()
Kettinkje is goed
zien er ook leuk uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
golfer moet wennen aan die wondersloffen, hij zegt dat het net is of ik ga 'sporten'
Zitten idd als 'sloffen' lekker comfi
Omdat ik van jeugd en vitaliteit hou.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...omdat iedereen in die leeftijdscategorie al bezet is, zeker
omdat je denkt dat die leeftijdscategorie in je praatjes trapt zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik van jeugd en vitaliteit hou.
Hou je mond en drink doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat je denkt dat die leeftijdscategorie in je praatjes trapt zeker
Haha, da's een mooie eerste indruk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh en we zijn weer blij en opgelucht, de laatste dag waarin Babi J. nog oppasloos was is opgelost
Maandag begint schdochter L. met haar opleiding en de donderdag die ze altijd vrij was ging ie niet naar de opvang. Ze hebben een meisje gevonden die flex kan oppassen bij hun thuis. En met de kennismaking kon Babi J. zijn ogen niet van haar afhouden vertelde ze
Cursus overleven = goed voorbereid zijnquote:Cursus overleven
Laura zal binnen twee weken aan haar solozeilreis beginnen, liet haar advocaat weten. Volgens de advocaat is het 14-jarige meisje er ook aan toe. Ze is volgens hem goed voorbereid en heeft een cursus overleven gevolgd.
dat lijkt me idd niks.. alsof je neerstort (heel even) ieksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:23 schreef z80 het volgende:
[..]
als je een keer een luchtzak mee maakt dan weet je waarom je moet blijven zitten.
ik zal ook altijd zo snel mogelijk mijn drinken opdrinken, en als het even kan mijn eten vast houden.
een luchtzak is een gebied met zeer lage luchtdruk waardoor het vliegtuig letterlijk uit de lucht valt.
meestal een paar meter, maar heb ook al mee gemaakt dat het een val van meerdere seconde was bij mooie heldere lucht.
ik ben zó makkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Steer zit denk in mijn leeftijdsklassequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Redelijk bescheiden maar hij maakt je hand heel propperig. Awel, als je eraan gehecht bent, is het natuurlijk een ander verhaal.
Enne, Steer: hou je er rekening mee dat jij behoort tot de leeftijdsklasse 'DE, Isa en CF'?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh en we zijn weer blij en opgelucht, de laatste dag waarin Babi J. nog oppasloos was is opgelost
Maandag begint schdochter L. met haar opleiding en de donderdag die ze altijd vrij was ging ie niet naar de opvang. Ze hebben een meisje gevonden die flex kan oppassen bij hun thuis. En met de kennismaking kon Babi J. zijn ogen niet van haar afhouden vertelde ze
moet ik nog eens proberen, maar durf ik nooit te nemen als het ergens op de kaart staatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Mosselen gekocht. Dat wordt straks gewoon in mijn eentje een enorme vreetpartij, want B. houdt er niet van.
Steer is ouder dan ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Steer zit denk in mijn leeftijdsklasse
Haha.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
moet ik nog eens proberen, maar durf ik nooit te nemen als het ergens op de kaart staat![]()
laffe loempia
Echt? Ik heb het idee dat jij veel jonger bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan zijn wij (bijna) even oud
ik heb het idee dat jij veel ouder bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het idee dat jij veel jonger bent
Bedenk dat dit een zelfportretje is hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
Redelijk bescheiden maar hij maakt je hand heel propperig. Awel, als je eraan gehecht bent, is het natuurlijk een ander verhaal.
Touchéquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jij veel ouder bent
We schelen zowat drie jaar, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jij veel ouder bent
ik hou niet van bier en ben bang dat die smaak overheerst. Ik zou denk willen beginnen met gebakken mosselen met veel sausquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha.
Ja, je moet het echt eens een keer proberen. Kan op zoveel manieren worden gemaakt.
Ik doe het gewoon op de ouderwets Belgische manier met veel aangefruite groentes en dan koken in een paar flessen triple Westmallebier.
Oequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Mosselen gekocht. Dat wordt straks gewoon in mijn eentje een enorme vreetpartij, want B. houdt er niet van.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hou niet van bier en ben bang dat die smaak overheerst. Ik zou denk willen beginnen met gebakken mosselen met veel saus
Laffe Loempiaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hou niet van bier en ben bang dat die smaak overheerst. Ik zou denk willen beginnen met gebakken mosselen met veel saus
Nee. Gebakken is heel anders dan gekooktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
bier is anders bedoel je?
wijn proef ik ook gelijk als er een klein scheutje ergens doorheen is gegooid... verpest het gelijk![]()
Nou, hup op naar Waasdorp!quote:
jawel.. toen ik met P. in Alphen was hadden we het over FOK!kers die hij heeft gemeet/gezien en hij noemde Steer ook op en hij zei dat hij die zag bij de High Teaquote:
Tav en Sun zijn de schuldigen dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel.. toen ik met P. in Alphen was hadden we het over FOK!kers die hij heeft gemeet/gezien en hij noemde Steer ook op en hij zei dat hij die zag bij de High Tea![]()
of ben je dat vergeten P.nie goe hoor.... moet ik een dokter bellen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
jawel.. toen ik met P. in Alphen was hadden we het over FOK!kers die hij heeft gemeet/gezien en hij noemde Steer ook op en hij zei dat hij die zag bij de High Tea![]()
nee niet gemist en ik wil t ook wel wetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar Steer, wat betekent je hanger voor je dan
of heb ik dat gemist
mooier hokje krijg jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Yeah, ze gaan écht beginnen met de aanbouw deze week, daar komt mijn nieuwe poli in
KLIK
(klik op het kleine plaatje voor groter, kan hier niet linken)
Ja, het ziet er echt kèk uit als je de plattegrond van binnen ziet!quote:
oh das vlot!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Ze verwachten dat we er eind v/h jaar inkunnen.
Het zijn een soort kantenklare units als ik het goed begrijp.
ik hoor bij de laatste groep!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
waar kan ik komen proeven/keurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedenk dat dit een zelfportretje is heNiet vanuit de meest ideale hoek genomen
Ik ga zondag trouwens proberen een sachertorte te makenEens kijken of ik voldoende vrijwilligers kan vinden om hem op te eten
Ja. Vast welquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
In Delluf, maar eerst bakken en dan gelovenquote:
Uiteraard.quote:
*burb*quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:04 schreef golfer het volgende:
Ik doe het gewoon op de ouderwets Belgische manier met veel aangefruite groentes en dan koken in een paar flessen triple Westmallebier.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
*burb*
Eerste lading zit in mijn buikje:
[ afbeelding ]
Nog een paar over dus die ga ik straks uit de schelp plukken om later vanavond nog even lekker met wat kruiden en kaas te gratineren on de gril.
Ik heb het nooit over leeftijd gehadquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over leeftijd gehad
kaasfondue! das evil! en zooooo lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik ga straks lekker een kaasfonduetje voor mezelf maken
En zo aten wij op deze dinsdag lekker asociaal lekker
Nou, voor het eerst in een maand probeer ik iets in warcraft te doen en...het gaat héél slechtquote:
Ach, als je twee X chromosomen hebt dan ben je door de keuring.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over leeftijd gehad
vandaar ook de reactie! Ik had al eens gekeken op facebook. Voor de rest zie je er trouwens wel verdomde blij en gelukkig uit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je de foto gezien dan? Kan nog op Facebook.
tenzij je Aziatisch bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, als je twee X chromosomen hebt dan ben je door de keuring.![]()
Ja, ik ben een toneelspeler hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
vandaar ook de reactie! Ik had al eens gekeken op facebook. Voor de rest zie je er trouwens wel verdomde blij en gelukkig uit!
Verdamme zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, voor het eerst in een maand probeer ik iets in warcraft te doen en...het gaat héél slecht
Rechts is dichte mist, dus ik zie amper diepte + er is een grote vlek in mijn blikveld die ik niet specifiek zie, maar hij is er wel. (snap je?) Ik ga maar een piraten ooglapje voordoen of zo
Kijken doet al wat minder pijn, dus dat is goed.
En ik ben misselijk van de overdosis prednison.
oh ja nou dat doet tquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's het geluid wat het broodje maakt als je erop klopt.
Ok, ik bedoel dit topicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht* weer een debiel topicTKA: Brezah Chicky
Ik zie dat de korst knapperig is. En er lopen van die draadjes over, dan is het binnenste vast lekker soort van taai, zoals ciabatta!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
lijkt net een klomp![]()
niet beledigend bedoeld hoor sorry maar was het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Vers zelf gebakken brood, oh joy!Ziet er goed uit, DE
oee lekker!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie dat de korst knapperig is. En er lopen van die draadjes over, dan is het binnenste vast lekker soort van taai, zoals ciabatta!
Ja! Die met knoflook ook trouwensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Maggi Braadstomen kip-provençaals is best lekker
jij bent niet die ene verzorgster?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, ik bedoel dit topic
Recht op masturbatie?
ik nam extra veel mayo en minder satésausquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef freecell het volgende:
FF als je satesaus eet kan je net zo goed ook gewone mayo nemen
ja! heerlijk malse kip wat van het bot af valtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Maggi Braadstomen kip-provençaals is best lekker
Ik kan me indenken dat het een probleem is. Maar er is meer dan sex en ik zou dan liever andere problemen in de zorg eerst opgelost zien.Om on-topic te blijven, die meneer had kennelijk een bekwame en toegewijde hulp, die op vaste basis kwam. Imho is dat al een luxe.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, ik bedoel dit topic
Recht op masturbatie?
ja en straks komt er een dure reddingsactie voor haar... maar goed; ik vind dat zo iemand leerplicht heeft. zeilen is geen reden om maar je studie te onderbreken. zelfs als je topsporter bent moet je naar een (speciale) school.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat zij zegt
En over dat zeilmeisje....
Om op een brommer te mogen rijden moet je 16 zijn. Ik rust mijn kaas.![]()
Ow en Jaina loopt in de speeltuin, is tegenwoordig het poezevriendje van de hele buurtmag ook bij iedereen binnenlopen ed en iedereen weet dat ze van ons is
Hoor ik net een meisje roepen: ve-Jaina!
Oi
Ze studeert ook, heeft ze geregeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en straks komt er een dure reddingsactie voor haar... maar goed; ik vind dat zo iemand leerplicht heeft. zeilen is geen reden om maar je studie te onderbreken. zelfs als je topsporter bent moet je naar een (speciale) school.
nu is het hek van de dam voor alle 14-jarigen die graag een jaar willen rondreizen, werken, hobby's uitvoeren etc.
hou dat maar eens tegen nu als Laura ook het water op mag..
ja idd... eerst maar eens zorgen dat ouderen niet hoeven te betalen voor de douche of wandelingetjes, soep of een koekje bij de koffie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat het een probleem is. Maar er is meer dan sex en ik zou dan liever andere problemen in de zorg eerst opgelost zien.Om on-topic te blijven, die meneer had kennelijk een bekwame en toegewijde hulp, die op vaste basis kwam. Imho is dat al een luxe.
Ik vind het geen recht en ik vind niet dat je deze service van een verzorgende mag eisen of verwachten. Dat is een heel ander beroep.
De mensen die bij mij kwamen, hielpen me om om te gaan met mijn situatie en dat is belangrijk. Maar ik verwacht toch ook geen psycholoog aan mijn bed?
ohja ze neemt haar werk mee. nou, dan alsnog kunnen andere leerlingen dat ook toezeggen als ze een jaartje naar het buitenland of weet ik veel wat willen. who needs school?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze studeert ook, heeft ze geregeld.
Misschien zijn er wel pleziermannen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent niet die ene verzorgster?![]()
serieus; dat hij dat denkt dat het gebruikelijk is. ik geloof wel dat het gebeurt her en der, maar je hebt ook echt mensen die dit werk doen om mannen hiermee te helpen. heb ooit een verhaal gelezen van zo'n pleziervrouw.
vrouwen die gehandicapt zijn; die zijn zeker helemaal seksloos de rest van hun leven
Ook dat nog inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja en straks komt er een dure reddingsactie voor haar... maar goed; ik vind dat zo iemand leerplicht heeft. zeilen is geen reden om maar je studie te onderbreken. zelfs als je topsporter bent moet je naar een (speciale) school.
nu is het hek van de dam voor alle 14-jarigen die graag een jaar willen rondreizen, werken, hobby's uitvoeren etc.
hou dat maar eens tegen nu als Laura ook het water op mag..
En als je ouders bv ergens werken waar er geen school is? Dan kan je dus ook blijven werken en later weer naar school gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja ze neemt haar werk mee. nou, dan alsnog kunnen andere leerlingen dat ook toezeggen als ze een jaartje naar het buitenland of weet ik veel wat willen. who needs school?
lekker thuis zitten en je werk maken en na een jaar terugkomen
Dat denk ik niet. Ze is een poos onder toezicht gesteld en dat lijkt me geen pretje.quote:
vind ik ook. ik vind dat dit een dienst moet zijn waarvoor betaald moet worden. vrijgezellen hebben ook geen 'recht' op sex in de zin van dat er iemand langs moet komen speciaal voor hen. het is voor oudere mensen toch geen basisbehoefte of wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel pleziermannen?![]()
Ik vind het best moeilijk. Mensen zonder handicap kunnen het zelf of kunnen het betalen.
Maar ik vind nog steeds dat het geen recht is, zodat je het kan eisen.
oja die ouders denken dat ze beter zijn. heb bij Oprah wel eens zoiets gezien; gewoon kindermishandelingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als je ouders bv ergens werken waar er geen school is? Dan kan je dus ook blijven werken en later weer naar school gaan.
In de VS zijn er veel ouders die hun kinderen thuis lesgeven, omdat ze bv vinden dat de school verkeerde dingen leert als de evolutietheorie.
Amen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Laura heel wat meer leert en levenservaring opdoet met die zeilreis dan in een jaar school. Als ik een werknemer aan moest nemen en ik heb de keuze tussen 1 die het vwo heeft afgemaakt en Laura zonder vwo diploma dan kies ik voor Laura.
Er is wel een verschil met gewone vrijgezellen. Als je niet kan masturberen, dan heb je wel een probleem. En daar ging het hier over.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook. ik vind dat dit een dienst moet zijn waarvoor betaald moet worden. vrijgezellen hebben ook geen 'recht' op sex in de zin van dat er iemand langs moet komen speciaal voor hen. het is voor oudere mensen toch geen basisbehoefte of wel?
Isa, ze is 14!!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Laura heel wat meer leert en levenservaring opdoet met die zeilreis dan in een jaar school. Als ik een werknemer aan moest nemen en ik heb de keuze tussen 1 die het vwo heeft afgemaakt en Laura zonder vwo diploma dan kies ik voor Laura.
Laura mag niet zomaar weg, er werd van alles onderzocht en ze werd onder toezicht gesteld. Dat betekent dat haar ouders niet meer over dingen mochten beslissen en dat is heftig hoor, als alles zo onder de loep wordt gelegd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
je doet zeker meer levenservaring op. maar het wordt toch een zooitje als straks iedereen zomaar weg mag?
Inderdaad, het is niet dat plots alle tieners maar ineens zeilreizen willen ondernemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
Laura mag niet zomaar weg, er werd van alles onderzocht en ze werd onder toezicht gesteld. Dat betekent dat haar ouders niet meer over dingen mochten beslissen en dat is heftig hoor, als alles zo onder de loep wordt gelegd.
En de volgende die weg wil, krijgt met hetzelfde te maken. Het is niet 'zomaar weg'.
Is jouw oudste net zo snel als je jongste op dezelfde leeftijd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Isa, ze is 14!!!!
Ken je kinderen van 14?
de jongste van H&J is 14! Dat is een kindje!
ja idd.... moeilijke kwestie vind ik het. maar het enige wat ik me kan bedenken is dat gehandicapte mensen helaas ongelooflijk pech hebben of ze moeten het betalen (of dat iemand voor hen betaald).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is wel een verschil met gewone vrijgezellen. Als je niet kan masturberen, dan heb je wel een probleem. En daar ging het hier over.
Ik zie het voor me:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet dat plots alle tieners maar ineens zeilreizen willen ondernemen.
Ja, FC, ze is 14. Er bestonden groot zeehelden en koningen en krijgers die 14 waren. Wij betuttelen jongeren die verder zijn dan hun leeftijdsgenoten.
Niet alle kinderen zijn even snel inderdaad, maar ik heb ook op een middelbare school gewerkt en echt alle 14 jarigen zijn nog min of meer kindjes hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is jouw oudste net zo snel als je jongste op dezelfde leeftijd?
Als ik het goed heb is dat meisje op een zeilboot opgegroeid.
Jajaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie het voor me:
Je naam is Michiel De Ruyter?
Ja meneer.
Je bent pas 14?
Ja meneer.
Waarom wil je varen?
Het zit me in het bloed en ik wil graag het vaderland helpen. Meneer.
Volgende! !!!
Of:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zie het voor me:
Je naam is Michiel De Ruyter?
Ja meneer.
Je bent pas 14?
Ja meneer.
Waarom wil je varen?
Het zit me in het bloed en ik wil graag het vaderland helpen. Meneer.
Volgende! !!!
Imho is het een puber die iig weet wat die stormen inhouden. En als ik zo zou willen zeilen, zou ik het liever als puber gedaan hebben. Toen deed ik gewoon wat nodig was, zonder in paniek te raken. Nu zou ik teveel nadenken. Ik kom juist daardoor in moeilijkheden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:56 schreef freecell het volgende:
Dat ze wil zeilen, daar kan ik inkomen, op topniveau, ok.
Maar alléén? Kijk, daar gaat het bij mij mis.Het is een puber, een pre-puber zelfs waarschijnlijk. Hoe reageert een eenzame puber midden op de oceaan als het gaat stormen.... Er zijn al zo veel ervaren volwassenen in paniek geraakt in die omstandigheden....
En de vorige 'ik kan alleen om de wereld zeilen' was 15.... volgens jaar één van 13? En dan een groep achter die het doet in plaats van de eindmusical?
ik heb er 2 gemaakt, eentje voor vanavond en de ander vries ik inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eten jullie het wel in één keer op?
Op die leeftijd werd je in die tijd gewoon meegenomen in het volwassen leven van jongs af aan. Dat geeft toch wel een heel ander beeld lijkt me...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of:
soldaten: Wat doet dat kind hier, we gaan zonder hem hoor!
kind: maar maar meneer....ik ben echt goed hoor!
soldaten: nah, lieve Alexander de Grote, kom maar terug als je volwassen bent. Nu eerst school afmaken.
(Alexander de Grote had op die leeftijd al volkeren verslagen en op zijn 16e zijn eerste grote stad gesticht)
Die ouders zijn zeezeilers. Als ik dacht dat mijn dochter niet capabel was, zou ik nee zeggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja
Maar die ging niet in zijn eentje zeilenDie ging als loopjongen aan boord van een schip met véél mensen. Om het vak te leren, want dat was de school vroeger....
En even vanuit de ouders gezien: zou jij nog één nacht rustig slapen als het jouw dochter was?
Hij werd vergiftigd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die leeftijd werd je in die tijd gewoon meegenomen in het volwassen leven van jongs af aan. Dat geeft toch wel een heel ander beeld lijkt me...
Volgens TARA was Alexander de Grote 18 toen hij voor het eerst een slag leidde voor zijn vader en 20 toen hij de macht overnam van zijn dode pappa.
Oja en 33 toen hij stierf.... Dus of dat nou zo gezond was
Nee, ik ben bejaardenverzorger. Bejaarden zijn impotent.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
jij bent niet die ene verzorgster?![]()
serieus; dat hij dat denkt dat het gebruikelijk is. ik geloof wel dat het gebeurt her en der, maar je hebt ook echt mensen die dit werk doen om mannen hiermee te helpen. heb ooit een verhaal gelezen van zo'n pleziervrouw.
vrouwen die gehandicapt zijn; die zijn zeker helemaal seksloos de rest van hun leven
EN dat kan niet over - zeg eens- een jaar of 3 à 4?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die ouders zijn zeezeilers. Als ik dacht dat mijn dochter niet capabel was, zou ik nee zeggen.
Als ik mijn dochter zou laten zeilen, zou ik ook onrustig slapen, het is mijn dochter.
Ik weet niet goed hoe ik moet zeggen. Ik heb nooit het idee gehad dat ik iets goed kon, tot een paar jaar geleden. En dat gevoel, dat je beter bent dan wie dan ook, dat is heel mooi. In mijn geval hoef ik er niet zulke risico's voor te nemen. Maar dat gevoel, dat je iets heel goed kan, dat is fijner dan wat dan ook.
quote:When Alexander became sixteen years old, his tutorship under Aristotle came to an end. Philip, the king, departed to wage war against Byzantium, and Alexander was left in charge as regent of the kingdom. During Philip's absence, the Thracian Maedi revolted against Macedonian rule. Alexander responded quickly; he crushed the Maedi insurgence, driving them from their territory, colonised it with Greeks, and founded a city named Alexandropolis.[25][26][27][28]
Mozart stierf ook jong.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die leeftijd werd je in die tijd gewoon meegenomen in het volwassen leven van jongs af aan. Dat geeft toch wel een heel ander beeld lijkt me...
Volgens TARA was Alexander de Grote 18 toen hij voor het eerst een slag leidde voor zijn vader en 20 toen hij de macht overnam van zijn dode pappa.
Oja en 33 toen hij stierf.... Dus of dat nou zo gezond was
16 - wat we nu dus ook een kind noemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tssk, zit ik rustig achter mijn pc, krijg ik allemaal vragen van mijn vrouw over Alexander de Grote
Maar Wikipedia bracht uitkomst
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_the_Great
Nee, het gaat om het record voor de jongste.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
EN dat kan niet over - zeg eens- een jaar of 3 à 4?
gelukkig maar, probleem opgelost (mits ze ook geen lustgevoelens meer hebben)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik ben bejaardenverzorger. Bejaarden zijn impotent.
Bedankt Tara!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tssk, zit ik rustig achter mijn pc, krijg ik allemaal vragen van mijn vrouw over Alexander de Grote
Maar Wikipedia bracht uitkomst
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_the_Great
[..]
Mja. TARA heeft altijd gelijk op geschiedenis-gebied. Of kunnen de geschiedkundigen zich vergist hebben?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
Dat weet je nooit. En daarom zou ik ja zeggen. Je kan altijd doodgaan. Mijn zus is op de motor verongelukt. Maar dat is een ingecalculeerd risico als je weet waar je mee bezig bent. Ik denk dat Laura dat ook weet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
die moeder wil het toch niet?
weet je; straks kan er een reddingsboot haar op komen halen net als bij dat andere meisje wat mis ging..
ik vind het ook te onverantwoord. in zo'n kinderkoppie kan veel omgaan en bij zwaar weer weet niemand hoe je reageert.
is net als zelfverdedigingscursus krijgen maar als er echt iemand een mes op je keel heeft; weet je dan nog wat je moet doen?
Hmm, zonder te vechten, maar toch... Mandela, moeder Theresa.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
je hebt tegenwoordig niet meer zulke grote helden als Alexander de Grote, Napoleon of Mozart... dus kun je niet vergelijken vind ik. iedereen heeft wel eens wat gedaan, kun je iedereen er wel bijhalen.
Meestal welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. TARA heeft altijd gelijk op geschiedenis-gebied. Of kunnen de geschiedkundigen zich vergist hebben?
Ok, dit vind ik dan weer een uitspraak om in te lijstenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
je hebt tegenwoordig niet meer zulke grote helden als Alexander de Grote, Napoleon of Mozart... dus kun je niet vergelijken vind ik. iedereen heeft wel eens wat gedaan, kun je iedereen er wel bijhalen.
Bij een meisje van 16 had ik wel anders gereageerd denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
16 - wat we nu dus ook een kind noemen.
Ik zou overigens ontzettend trots zijn op mijn dochter als ze zo out of the box durft te denken.
(en ongelofelijk ongerust als ze weg ismaar ik zou ook nog ongerust zijn als mijn dochter 24 of 34 is, dus ach)
ik kan me absoluut vergissenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. TARA heeft altijd gelijk op geschiedenis-gebied. Of kunnen de geschiedkundigen zich vergist hebben?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik ben bejaardenverzorger. Bejaarden zijn impotent.
Ik hoop dat die gehandicapte nog wat zakgeld heeft. Als je tijdelijk in een verpleeghuis bent en je moet nog huur betalen, heb je weinig over.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
En verder gaat die gehandicapte maar lekker iemand inhuren via http://www.flekszorg.nl/index.html
Ach, die gozer die namens de familie dat topic opent moet er dan maar voor zorgen dat de familie dat geld ervoor bij elkaar lapt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoop dat die gehandicapte nog wat zakgeld heeft. Als je tijdelijk in een verpleeghuis bent en je moet nog huur betalen, heb je weinig over.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |