quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb wel topografie gekregen en vond dat heel makkelijk. plaatsen uit je hoofd leren en klaar. landen met hoofdsteden kan ik nog onthouden, rest van de steden niet zo goed meer of het moet over Europa/Amerika gaan
Ah, je bent een auto vrouwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
auto, pintje over bij gibraltar en verder met de auto
pontje gibraltar-suriname doet er langer over
ik weet idd waar Libanon ligt. Ik weet alleen niet zo goed welke landen er allemaal bij de Balkan horenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Maar even serieus, FFT: je hoort toch weleens nieuws op de radio, ofzo? Dan had je toch wel kunnen weten dat Libanon in het Midden-Oosten ligt?
hehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik was een keer in Londen en toen vroeg een Chinees waar ik vandaan kwam.
Dus ik 'the Netherlands'
Hij next to austria?
Ik:no, next to germanie, capital=Amsterdam
Hij: o I know Amsterdam! Canada, right?
Toen heb ik het opgegeven
Suriname is 9 uur vliegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, je bent een auto vrouw
Met vliegtuig ben je namelijk eerder in Suriname dan Zuid-Afrika
Ehhh.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet idd waar Libanon ligt. Ik weet alleen niet zo goed welke landen er allemaal bij de Balkan horen
't Zou je nog verbazen; ik raakte een keer in een winkel in Johannesburg aan de praat met een kerel die helemaal gek was van Rotterdam, van de architectuur. Hij was er overigens nog nooit geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe![]()
als je Netherlands zegt is het gelijk "Amsterdam". meer weten ze niet
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Zou je nog verbazen; ik raakte een keer in een winkel in Johannesburg aan de praat met een kerel die helemaal gek was van Rotterdam, van de architectuur. Hij was er overigens nog nooit geweest
Sharpquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:28 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij ligt Roemenie nou ook niet in de Balkan, maar goed...
[ afbeelding ]
de balkan hoef ik niet te weten, worden toch geen reizen georganiseerd met de organisaties (geen bureaus) waar ik werktequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef golfer het volgende:
Landen met hoofdsteden uit het hoofd leren helpt niet echt als je niet weet waar die landen/steden liggen.
Voor iemand die notabene op een reisbureau heeft gewerkt lijkt mij dat toch vrij essentieel.
Doet mij denken aan de Vakantieman van vroeger (Frits Bom) die dan Nederlanders, die bijvoorbeeld zelf naar Benidorm waren gereden met de auto, vroeg om op een wereldkaart aan te wijzen waar ze op dat moment waren en dan doodleuk ergens iets in Rusland stonden aan te wijzen.![]()
die vond ik ook altijd erg tof! Stiekem nog steeds wel, trouwens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik klein was wilde ik hier wonen.Jaren '80 shizzle.
Ach ja, als je maar weet dat Sierra Leone in Afrika ligt, en niet in Zuid-Amerika...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef DarkElf het volgende:
Weet je wat ik moeilijk vond met topo? Al die afrikaanse landen! De grote gaan prima maar voor de rest vond ik dat lastig.
Voor de rest is de topografie prima blijven zitten gelukkig![]()
dat is leuk, daar weet ie meer van dan ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Zou je nog verbazen; ik raakte een keer in een winkel in Johannesburg aan de praat met een kerel die helemaal gek was van Rotterdam, van de architectuur. Hij was er overigens nog nooit geweest
Zo tof en zo onhandigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik klein was wilde ik hier wonen.Jaren '80 shizzle.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar weet dat Sierra Leone in Afrika ligt, en niet in Zuid-Amerika...
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is leuk, daar weet ie meer van dan ikof hij lult maar wat
Het klínkt wel zuid-Amerikaansquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar weet dat Sierra Leone in Afrika ligt, en niet in Zuid-Amerika...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |