De standaardorders voor friendlies/ competitiewedstrijden ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef Drassss het volgende:
Oh het zomerpakket zit al deels in hattrick. Zie bij je financiën en dan rechts op overzichten
Ik kijk altijd alleen naar hoeveel geld ik heb. Het geld dat ik al heb uitgegeven boeit me nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Drassss het volgende:
Prima update. Ik werk niet via externe sites om mijn financiën etc te bekijken. Alleen maar makkelijk dat je nu in Hattrick zelf ook wat meer kan!
Zonde van je trainings verlies dan. In die 2 weken zijn er bij mij in voorgaande tussen seizoenen (op het afgelopen tussen seizoen na dan) menig speler gestegen in passen. Wat hun transver waarde weer verhoogde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken deed ik dat nooit. Die 2 trainingen hadden voor mij weinig nut, maar met de nieuwe update verandert het zaakje natuurlijk. Hopelijk kan ik bij elke speler er 2 levels bij trainen.
Verstandig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:38 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga, net zoals Outpost, misschien toch mn International er maar weer uit gooien. Geeft me een stuk meer trainingsvrijheid
Idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen naar hoeveel geld ik heb. Het geld dat ik al heb uitgegeven boeit me niet
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen naar hoeveel geld ik heb. Het geld dat ik al heb uitgegeven boeit me niet
Daarom doe ik niet aan begrotingen enzo. Als ik geld nodig heb voor een speler, verkoop ik wel een andere spelerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Drassss het volgende:
[..]Het nadeel is dat door een aantal transfers je financiën meteen een bende worden, zodat een mooi overzicht vaak nutteloos is. Ik heb wel eens in excel een prachtige " Begroting voor seizoen x " gemaakt ". Vervolgens ga je kopen/verkopen etc etc en klopte er weer geen reet van
Mhaw het gaat om spitsen die nu goed/uitstekend positiespel hebben. Tevens zitten ze op matig/redelijk passen en hebben ze goed/uitstekend scoren. Ik wil er dus multi's van maken, zodat ik ze ook verdedigend neer kan zetten voor extra middenveld rating.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde van je trainings verlies dan. In die 2 weken zijn er bij mij in voorgaande tussen seizoenen (op het afgelopen tussen seizoen na dan) menig speler gestegen in passen. Wat hun transver waarde weer verhoogde.
[..]
Verstandig!Al is het wel zonde van het geld wat we kwijt raken.
[..]
Idd.
Misschien kan ik in mijn nieuwe situatie wel gebruik maken van een begroting, omdat mijn aankoopdrift nu gestopt is door het familie gebeurenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan begrotingen enzo. Als ik geld nodig heb voor een speler, verkoop ik wel een andere speler
Zo serieus wil ik er niet eens mee bezig zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien kan ik in mijn nieuwe situatie wel gebruik maken van een begroting, omdat mijn aankoopdrift nu gestopt is door het familie gebeuren
Achja soms heb je een maand of seizoen dat je heel serieus bent en dan zwakt het weer wat af.. De vakantieperiode werkt daar in mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo serieus wil ik er niet eens mee bezig zijn eigenlijk
Ik heb me nog nooit serieus met mn begroting bemoeit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja soms heb je een maand of seizoen dat je heel serieus bent en dan zwakt het weer wat af.. De vakantieperiode werkt daar in mee.
Heet ie Prent?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Hebben we een PM-trainer in huis die interesse heeft in een Ghana-international?
Jaquote:
quote:Curtis Prent (192975580)
Ghana 24 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2010
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Maakt deel uit van het Ghana-team!
Eigenaar: YMFC (sinds 17-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 89 360
Loon: 49 092 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: mythisch Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik zou graag willen helpen, maar ik ben bang dat ik hem ga krijgen voor 3.3 miljoen dus dat risico wil ik niet lopen.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:19 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand 3,3 miljoen om Gijs_ te helpen? Ik moet voor hem ff zn team in de gaten houden zolang hij op vakantie is. (Tot 11 aug) Nou gaat ie bijna failliet en heeft ie om dat te voorkomen een speler op de tl gezet maar die speler heeft ie zo dicht op de tv gezet dat er nog geen bod binnen is. Ok hij loopt morgen pas af maar het is ook wat als ie failliet zou gaan terwijl ik er de scepter zwaai.Het gaat om Tomi Lindström (242886538).
Bvd
Dat is een risico idd. Als ik zelf het geld had betwijfel ik of ik het zou moeten doen omdat dat dan ineens door het zelfde ip adres gebeurt. Lijkt me niet verstandig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou graag willen helpen, maar ik ben bang dat ik hem ga krijgen voor 3.3 miljoen dus dat risico wil ik niet lopen.....
Kom niet verder dan 2 ton, helaas...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:19 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand 3,3 miljoen om Gijs_ te helpen? Ik moet voor hem ff zn team in de gaten houden zolang hij op vakantie is. (Tot 11 aug) Nou gaat ie bijna failliet en heeft ie om dat te voorkomen een speler op de tl gezet maar die speler heeft ie zo dicht op de tv gezet dat er nog geen bod binnen is. Ok hij loopt morgen pas af maar het is ook wat als ie failliet zou gaan terwijl ik er de scepter zwaai.Het gaat om Tomi Lindström (242886538).
Bvd
Mja helaas. Het zal ook wel goed komen maar ja het is zo lullig als het niet goed komt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kom niet verder dan 2 ton, helaas...
Gaat hij dan failliet als hij voor komende zondag die speler niet verkoopt, of voor de volgende week zondag?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:19 schreef Outpost76 het volgende:
Bvd
Met de drie spelers die vanovond op de lijst komen, hoop ik het tussenseizoen ook ruim te kunnen overbruggen. En dan heb ik het geld van de nieuwe supporters en promotie nog niet mee gerekent.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:39 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb net een nieuwe wereldklasse verdediger gekocht voor een mooi bedrag.
Ik heb genoeg geld over om het tussen seizoen te overleven.
Na het tussen seizoen gaat er een verdediger verkocht worden + de trainees.
Ik heb namelijk een aantal mooie spelers die uit mijn jeugd gaan komen.
Die heb ik ook niet meegerekend. Maar die 100k die ik ongeveer van mijn plaats krijg is fors minder dan de 250k verlies die ik maak als ik geen thuiswedstrijd speel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met de drie spelers die vanovond op de lijst komen, hoop ik het tussenseizoen ook ruim te kunnen overbruggen. En dan heb ik het geld van de nieuwe supporters en promotie nog niet mee gerekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |