snoeischaar!quote:
Ik flikker m wel ergens achter in de tuin ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snoeischaar!
hakselaar!
opsparen en elke keer als de groenbak geleegd is opnieuw vullen!
biologisch afbreekbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik flikker m wel ergens achter in de tuin ofzo
Die heb ik al 1!! Maar die ik een beetje vol...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
biologisch afbreekbaarTijd voor een composthoop
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb ik al 1!! Maar die ik een beetje vol...
Plant in kwestie:
[ afbeelding ]
Ik sta hele dag kassa, en er kan bij niemand een goeiedag of vriendelijk lachje afquote:
Oh, da's irritant ja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik sta hele dag kassa, en er kan bij niemand een goeiedag of vriendelijk lachje af
ja, lach maar, ik zit hier met een half oerwoud in mijn tuin ineensquote:
Kun je wel tarzan spelen als je je verveelt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, lach maar, ik zit hier met een half oerwoud in mijn tuin ineens
Ineens?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, lach maar, ik zit hier met een half oerwoud in mijn tuin ineens
daar hadi k het laatst ook al over hier, ik vind het verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik sta hele dag kassa, en er kan bij niemand een goeiedag of vriendelijk lachje af
Ja, in het paadje nog wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ineens?
Ik zie onkruid dat meer dan een meter hoog staat
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In mijn benen vooral links zit zoveel vocht dat ie keihard is en pijn doet.
Oeh, bah... sterkte!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In mijn benen vooral links zit zoveel vocht dat ie keihard is en pijn doet.
Dat is nog eens een goed idee!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je wel tarzan spelen als je je verveelt...![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je wel tarzan spelen als je je verveelt...![]()
vaagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef DeltaCephei het volgende:
1 lakje van pool binnen! Die ik later had gekocht, weirdHad ik ook geen verzendbevestiging oid van gehad!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb nu ein-de-lijk Let's Do It In 3-D
http://shop.ebay.com/idea(...)&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Mag ik het linkje van die pool of de naam?
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/idea(...)&_ipg=&_trksid=p3686
Volgens mij verkopen ze ze nog niet, want je kan niets in je mandje pleurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
http://kattiepl.blogspot.(...)ion-kolekcja-na.html
Betere cosmix swatches!! En op die blog ook een poolse site die ze al verkoopt. Moet nog kijken of ze ook naar NL verzenden
zomfg!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
http://kattiepl.blogspot.(...)ion-kolekcja-na.html
Betere cosmix swatches!! En op die blog ook een poolse site die ze al verkoopt. Moet nog kijken of ze ook naar NL verzenden
nee dan staat er ' prijs beschikbaar als U zich aanmeld'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze ze nog niet, want je kan niets in je mandje pleuren
google translate?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
zomfg!
ik kan geen wijs uit die site, als je het weet lemme know
[..]
nee dan staat er ' prijs beschikbaar als U zich aanmeld'
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er mensen hier die Farm Ville spelen
Ik wilde de hele website translaten ipv los alles te doen maar dat ging nietquote:
Klinkt herkenbaar. ;o Ik hoop dat de reizigers rondom Utrecht CS vriendelijker zijn vandaag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerst even een account aanmaken. Ze kosten 45 zloty bruto, is omgerekend 11 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze ze nog niet, want je kan niets in je mandje pleuren
Nomnomnomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
• een pond blauwe bessen
• 2 bakjes frambozen
• 2 bakken aardbeien
• een kilo Pink Lady
• een kilo kersen
• 9 reuzennectarines
voor 16 euro
11 euro? Dan w8 ik wel op TDquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eerst even een account aanmaken. Ze kosten 45 zloty bruto, is omgerekend 11 euro.
@ Delta
Ja, erg he! Kan alleen nog niks vinden over internationaal verzenden... Maar goedkoop is anders. Ze zijn straks 10 dollar in de VS en als die site ze al heeft en verkoopt, kan het nooit lang duren voor TD ze heeft lijkt me.
Gooi wat bessen naar zequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral de blauwe bessen zijn jummie!
Mijn collega's l;achen me uit
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net trouwens bij een man voor een kennismakingsgesprek vanuit werk. Zegt hij zo ik woon samen met mijn vrouw. Ik zo ah waar is ze nu dan? Ja daar, dus ik dacht die staat achter me. Draai ik om staat er een urn voor me neus.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net trouwens bij een man voor een kennismakingsgesprek vanuit werk. Zegt hij zo ik woon samen met mijn vrouw. Ik zo ah waar is ze nu dan? Ja daar, dus ik dacht die staat achter me. Draai ik om staat er een urn voor me neus.
Ik wist echt niet wat ik moest doen, lachen of treurenquote:
OMG wat erg! Maar ja, ik zou ook keihard lachen denk ik, als ik hem wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik moest doen, lachen of treurenMaar hij moest er zelf ook heel hard om lachen. Wat wel sneu is is dat hij pas 30 is en zijn vrouw 2 jaar geleden overleden is aan kanker en hij anderhalf maand later te horen kreeg dat hij ook kanker heeft en nog 2-4 jaar te leven heeft.
Zo dat is wel heftigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik moest doen, lachen of treurenMaar hij moest er zelf ook heel hard om lachen. Wat wel sneu is is dat hij pas 30 is en zijn vrouw 2 jaar geleden overleden is aan kanker en hij anderhalf maand later te horen kreeg dat hij ook kanker heeft en nog 2-4 jaar te leven heeft.
Nou hij deed er eigenlijk heel nuchter over, dat luchtte wel op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo dat is wel heftigik zou echt niet weten wat ik zou doen in zo'n situatie. Ik zou er gewoon overheen lullen denk ik
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi
Ik kon het niet laten om een "GROEN" postzegel met een soort van klimopachtige plant ernaast op Lindy haar swaplakje te plakken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi
Ik kon het niet laten om een "GROEN" postzegel met een soort van klimopachtige plant ernaast op Lindy haar swaplakje te plakken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu heb ik plaspillenben ik morgen een echte zeikerd
hwehehehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Moest lachen om jouw post op MUA, haha, waar denk je dat ik die link vandaan had
Nu zit ik daar m'n mandje te vullenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
voor de frankenfreaks:
http://www.goedkoopstenag(...)55b&cHash=62c626f6ae
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Pooltjes zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren maar eens gebeld met KPN waar mijn nieuwe foon blijft. Laatste mailtje was van 15-7 dat ze binnenkort contact op zouden nemen over de levering. Maar helaasch....nooit meer wat gehoord. Wat blijkt? de foon is tijdelijk niet leverbaar, pas vanaf 6 augustus weerquote:
Ah djeez Tli...daar zou ik echt niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
hwehehehe
[..]
Nu zit ik daar m'n mandje te vullen![]()
Ik ben net naar de kinderboerderij geweest en heb ik de koe en de ezel gekust![]()
![]()
Mijnes ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Bwuh, erg flauw is dat altijd. Nieuwe speeltjes moeten gewoon snel komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar eens gebeld met KPN waar mijn nieuwe foon blijft. Laatste mailtje was van 15-7 dat ze binnenkort contact op zouden nemen over de levering. Maar helaasch....nooit meer wat gehoord. Wat blijkt? de foon is tijdelijk niet leverbaar, pas vanaf 6 augustus weer
ik wil mijn nieuwe foon!!
Dank je!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah djeez Tli...daar zou ik echt niet mee om kunnen gaan.
petje af hoor!
Toen ik in het bejaardentehuis werkte, vond ik dat vreselijk als ze me zagen als kleindochter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je!Het is ook af en toe best zwaar vooral als je mensen moet verzorgen die op sterven liggen. Maar ik vind het fijn om ze te helpen en het ze voor de laatste dagen dat ze nog leven het ze wat gemakkelijker te maken. Maar verder is het wel heel leuk hoor. Iemand zei vandaag tegen een kennis in het bejaardenhuis dat hij me beschouwd als zijn kleindochter en dat is zo lief.
Dik respect voor mensen in de zorg!! Ik zou het echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je!Het is ook af en toe best zwaar vooral als je mensen moet verzorgen die op sterven liggen. Maar ik vind het fijn om ze te helpen en het ze voor de laatste dagen dat ze nog leven het ze wat gemakkelijker te maken. Maar verder is het wel heel leuk hoor. Iemand zei vandaag tegen een kennis in het bejaardenhuis dat hij me beschouwd als zijn kleindochter en dat is zo lief.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik in het bejaardentehuis werkte, vond ik dat vreselijk als ze me zagen als kleindochter.
Ik vond dat te dicht bij komen.. weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar voelde me er niet prettig bij.quote:
Het is inderdaad erg stil hierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben er 3 uurtjes niet en we zitten nog niet eens in een vol topic??? Dames toch
Oh fijn. Rise and shine enzo morgenochtendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb morgenvroeg twee vergaderingen van 8.00 tot 10.00 en van 10.00 tot 11.00
*Laatste wijntje voor Puckzzz dus*en niet te laat naar bedje....
Ik ben altijd heel beleefd tegen de kassajuffrouwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:49 schreef Crientj het volgende:
Phuu. Wat zijn sommige mensen toch asociaal als het gaat om even vriendelijk gedag te zeggen etc.
Gelukkig zijn dr ook zat die het wel doen, ook een aantal die in de rij staan te bellen maar dan tig keer sorry zeggen als ze ophangen als ze aan de beurt zijn.
Yaaay, die zijn tof.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel beleefd tegen de kassajuffrouw
Naja ik vind het vrij normaal om iemand gedag te zeggen en nadat ze al mijn spullekes heeft gescand en ik heb betaald dat ik haar een prettige dag/avond/weekend wens. Hoeveel moeite is dat nou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat heb je helaas overal normaal communiceren lijkt steeds moeilijker
Ik moest eerst even juichen ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
ZEG NIET ALLEMAAL GAAN SLAPEN ALS IK MIJN VERSLAG POST
In Amstelveen kennen ze dat echt niet.. 3 op de 50 mensen zegt iets vriendelijks.. en dan overdrijf ik echt niksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja ik vind het vrij normaal om iemand gedag te zeggen en nadat ze al mijn spullekes heeft gescand en ik heb betaald dat ik haar een prettige dag/avond/weekend wens. Hoeveel moeite is dat nou?
maarja ik groet ook mensen als ik gewoon de hond uitlaat, goedemorgen e.d.....maar vrij weinig die daadwerkelijk terug groeten
nee al hele tijd niet meer, ik wou wing it!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef RenRen- het volgende:
Boohoo, TD heeft geen summer flutters eer.
schiet eens op dan, ik wil tukke!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
ZEG NIET ALLEMAAL GAAN SLAPEN ALS IK MIJN VERSLAG POST
ik zat in dit topic te wachtenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je kijkt ff in het swapdoostopic
best wel, ik kom in dit topic binnendroppen en volg niet alles meer van de SC omdat ik ong 12 uur per dag werkquote:
Werk jij op Binnenhof? Naja, Gelderlandplein (net Amsterdam nog) heeft ook zijn klanten hoor. Vandaag nog een klant gehad die bellend aan kwam lopen, wilde afrekenen, treuzelde met haar geld omdat ze tegelijkertijd nog luid aan het bellen was, niet eens de moeite wilde doen om 'hallo' tegen mij te zeggen, en nog steeds aan het bellen toen ze weg ging.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Amstelveen kennen ze dat echt niet.. 3 op de 50 mensen zegt iets vriendelijks.. en dan overdrijf ik echt niks
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Mss het volgende:
Dat doe ik altijd als mensen naar mij toe komen met een vraag zonder eerst 'hallo', 'goedemorgen' of 'mag ik even wat vragen' te zeggen. Die achter je staan en vragen 'waar zijn de kledinghangers?'. Ik blijf dan net zo lang 'hallo' tegen ze zeggen totdat ze hem vatten, eerder help ik niet.
Erger zijn de mensen voor wie het teveel moeite kost om een hele vraag te stellen, die vinden dat het voldoende is om naar mij te roepen 'kaarsen' en dat ik dan maar fijn moet gaan uitleggen waar die liggen. Komop he, is het nou zoveel moeite om even fatsoenlijk te vragen waar die liggen?
En zo ook de mensen die iets op je balie pleuren met de opmerking 'het is een cadeautje'. Ik bedank ze dan ook altijd vriendelijk voor hun cadeautjeen voeg eraan toe dat het niet gehoeven had. Zo leren ze het vanzelf af.
Dit zijn wel een aantal dingen die regelmatig voorkomen, en waar ik me echt heel kwaad om kan maken. Ik ben toch echt niet minder dan iemand anders omdat ik -al dan niet naast mijn studie- in een winkel werk. Verdien ik dan maar meteen geen respect meer?
Ik bedoelde het niet kwaad lieve sharaan! Lief dat je zat te wachten!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
best wel, ik kom in dit topic binnendroppen en volg niet alles meer van de SC omdat ik ong 12 uur per dag werkik zag opeens staan dat we moesten op een verslag moesten wachtne, wist niet waarover, maar ik dacht ik wacht wel even voor je!
Mieschien jai boerka vergeten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef mirannie het volgende:
gelukkig zijn onze sluitingstijden wel aangepast op passagiers aantallendus geen problemen met mensen die per se geholpen willen worden als wij gaan sluiten.
´s Morgens is het overigens wel grappig. Staan ze voor mijn dichte luik te tetteren of ik al open benJa hoor, ik werk altijd met een gordijn voor mijn snufferd, is goed voor het klantcontact
Waar werk je dan op Schiphol?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:25 schreef mirannie het volgende:
gelukkig zijn onze sluitingstijden wel aangepast op passagiers aantallendus geen problemen met mensen die per se geholpen willen worden als wij gaan sluiten.
´s Morgens is het overigens wel grappig. Staan ze voor mijn dichte luik te tetteren of ik al open benJa hoor, ik werk altijd met een gordijn voor mijn snufferd, is goed voor het klantcontact
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemoggel!
Weer een kilo minder, ik hield echt een hoop zooi vast volgens mij
Ga jij ooit je huid nog laten corrigeren? Of vergoedt de verzekering dat niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook benieuwd hoeveel kilo vocht ik vasthou
oh weet ik toch mopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet kwaad lieve sharaan! Lief dat je zat te wachten!
hoeveel ben je nu al afgevallen en in hoeveel tijd? je gaat echt goed volgens mij sq! zo knap!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemoggel!
Weer een kilo minder, ik hield echt een hoop zooi vast volgens mij
Mijn buik en mijn armen zou ik graag laten doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga jij ooit je huid nog laten corrigeren? Of vergoedt de verzekering dat niet?
Je bent echt zo bizar slank nu namelijk, daar hoort eigenlijk ook wel een iets strakker velletje bij
Ik ben niet zo veel afgevallen nog. zit nog steeds op de zes kilo omdat ik kennelijk gesponst hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel ben je nu al afgevallen en in hoeveel tijd? je gaat echt goed volgens mij sq! zo knap!
Welja je moet ook niet te snel gaan natuurlijk, wel al top hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo veel afgevallen nog. zit nog steeds op de zes kilo omdat ik kennelijk gesponst hebAh well. We kommen er wel, misschien wat langzamer dan ik zou willen, maar da's op de lange termijn alleen maar beter
Reminders vanuit Ebay?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik blijf reminders krijgen om te betalen bij de Pool maar ik heb allang betaald
Nee vanuit paypal maar het is nu opgelost hoop ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reminders vanuit Ebay?
Je kan namelijk in je my ebay "mark as paid" oid aanvinken bij artikelen die je al hebt betaald. Die mails zijn auto-generated
Ik heb inderdaad wel eens dat ik sneller aan de beurt ben dan verwacht en dus nog aan het bellen ben. De persoon aan de lijn hoort dan: "Oh ik ben nu bij de kassa DOEI!" en vervolgens krijgt de cashiere 10 sorry's wegens mijn gedrag. Zelf heel lang aan de kassa gewerkt en mensen die door bleven bellen kregen het wisselgeld ook zo *flop* in hun handen gemieterd. Ik ga niet terugtellen dan, daahaagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:49 schreef Crientj het volgende:
Phuu. Wat zijn sommige mensen toch asociaal als het gaat om even vriendelijk gedag te zeggen etc.
Gelukkig zijn dr ook zat die het wel doen, ook een aantal die in de rij staan te bellen maar dan tig keer sorry zeggen als ze ophangen als ze aan de beurt zijn.
Swatches!!! Please?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn vakantie is weer voorbij![]()
Gisteren had ik al de lakjes vanuit USA binnen die ik vorige week donderdag had gewonnen op eBay...zo snel heb ik het nog nooit ontvangen
*jaloers*quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en ik ga op vakantie naar Columbus, Ohio volgend jaar! Ik ga zooooooo falen daar!!
Een dag of 10, ga op bezoek bij een collega waarmee ik vorig jaar 3 weken in training heb gezetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:26 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
*jaloers*![]()
Leuk! Hoe lang blijf je daar?
Met! Ook om eens te kijken wat het gevoel is bij tijdelijk verhuizen naar Amerika..quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Na alle lovende verhalen maar es een pot biergistpillen gehaald, kijken of het wat doet
Debs, klinkt leuk! Met of zonder Orbeatle?
mnoh, da's niet vergelijkbaar hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met! Ook om eens te kijken wat het gevoel is bij tijdelijk verhuizen naar Amerika..
Heb gister ook een heleboel swatches bekeken..m'n wishlist weer 2x zo langquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moest een beetje werken en nu ben ik swatches aan het zoeken
Niet echt nee, maar scheelt wel dat we in een gewoon huis zitten en ook gewoon wat moeten helpen met koken enzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mnoh, da's niet vergelijkbaar hoor
Tenminste, ik heb voor mijn werk drie weken in houston geresideerd, maar geen flauw idee hoe het nou is om daar ook te wonen
en je dacht dat ik 3 weken in een hotel heb geresideerd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar scheelt wel dat we in een gewoon huis zitten en ook gewoon wat moeten helpen met koken enzo.
Dankjewel!! Gaat wel lukken!!quote:
Werk-ze!! (ik heb morgen schrijf-tijd!)quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Auch![]()
Have fun Lindy![]()
Was is fijn aan het zoeken, moet ik nu weer wat werken
quote:
Nee daarom, ik vond het al zo vaagquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:27 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Noes!Denk je dat ik krachtvoer gegeten heb ofzo?
Neuj, ik vind het zo ook niet watquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daarom, ik vond het al zo vaag
Maar zo is toch geen porem?
mirannie!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:54 schreef mirannie het volgende:
Zou bijna denken dat ze ´m om een bepaalde reden kort heeft gemaakt....
Euhmmquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:54 schreef mirannie het volgende:
Zou bijna denken dat ze ´m om een bepaalde reden kort heeft gemaakt....
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Môgge.
Faal. Laatst bestelde TD-doosje gaat eerder aankomen dan die van daarvoor.
Stiekem komt dat me helemaal niet goed uit, want in dit doosje zitten meer lakjes voor iemand anders dan voor mijquote:
Oh, dat is wel vervelend.. 't Zal niet heel lang meer duren voor ie er is toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem komt dat me helemaal niet goed uit, want in dit doosje zitten meer lakjes voor iemand anders dan voor mijEn in die ander zit een cadeautje, dus die wil ik eigenlijk wel graag hebben nu.
Naja... het is een ruil natuurlijk, welke garantie heeft zij dat jij je lakje opstuurt? Maar ik snap het wel... Is het wel een reguliere fokker, of ook niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het raar om iemand te vragen een swaplakje eerst te sturen voordat ik m opstuur omdat diegene niet meepost in SHJN?
Daar heb ik nog niet eens naar gekekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja... het is een ruil natuurlijk, welke garantie heeft zij dat jij je lakje opstuurt? Maar ik snap het wel... Is het wel een reguliere fokker, of ook niet?
Nee hoor, en het heeft nog even de tijd. Maar het staat er gewoon een beetje stom.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend.. 't Zal niet heel lang meer duren voor ie er is toch?
als iemand hier niet regelmatig zit lijkt het me niet heel erg raar ..quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het raar om iemand te vragen een swaplakje eerst te sturen voordat ik m opstuur omdat diegene niet meepost in SHJN?
Zo doen ze dat op MUA ook... degene met de minste swappunten stuurt eertst.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
dat zegt niksquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Grapje
laatste bezoek: 1 uur, 33 minuten geleden.
aantal posts: Verborgen
heb t al. het is een man
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef Nailoholic het volgende:
Ik word zo moe van DUO/IBgroep he. Die lui kunnen echt nooit wat goed doen ofzo... Nu krijg ik een mailtje van studielink (of nouja 2) waarin de eerste staat dat mijn inschrijving goedgekeurd is door de onderwijs instelling en 2 sec daarna een bericht dat mijn aanmelding afgekeurd is door DUO... Huh hoezo? Waarom weet ik daar niks vanaf? Waarom staat er niet meer informatie in het mailtje. Ja dat ik moet bellen als ik meer vragen heb en dat ik nog een brief thuis krijg over de reden en welke actie ik moet ondernemen...Anders zeg je dat gewoon even in datzelfde mailtje, scheelt mij weer stress en telefoonkosten! Zucht...
*gaat nagels lakken, hopelijk gaat de frustratie een beetje weg*
Het is gewoon altijd gezeik met hun.. Ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef Nailoholic het volgende:
Ik word zo moe van DUO/IBgroep he. Die lui kunnen echt nooit wat goed doen ofzo... Nu krijg ik een mailtje van studielink (of nouja 2) waarin de eerste staat dat mijn inschrijving goedgekeurd is door de onderwijs instelling en 2 sec daarna een bericht dat mijn aanmelding afgekeurd is door DUO... Huh hoezo? Waarom weet ik daar niks vanaf? Waarom staat er niet meer informatie in het mailtje. Ja dat ik moet bellen als ik meer vragen heb en dat ik nog een brief thuis krijg over de reden en welke actie ik moet ondernemen...Anders zeg je dat gewoon even in datzelfde mailtje, scheelt mij weer stress en telefoonkosten! Zucht...
*gaat nagels lakken, hopelijk gaat de frustratie een beetje weg*
Ik weet het... Ik moet ook ieder jaar standaard zelf mijn ouders hun inkomensverklaring opvragen voor aanvullende stufi want "de BD wil deze niet verstrekken aan ons"quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:19 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd gezeik met hun.. Ik ben niet anders gewend
Ik verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet alleen nog maar veel geld aan ze betalenDát krijg je overigens wel in een poep en een scheet geregeld
Oh hai! Eindhovense meldt!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef samsuus het volgende:
Ben dit hele weekend in Eindhoven. Iemand tips voor leuke nagellakwinkeltjes, restaurantjes en andere dingen?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh hai! Eindhovense meldt!
Nagellakwinkeltjes: error, error!![]()
Restwaurantjes ben ik wel een kenner van
Sizzling is wel leuk maar ben daar tot twee keer toe echt enorm slecht bediend, dus die boycot ik gewoon. Een hele leuke aanrader is leefcafé Spiegelbeeld op de Dommelstraat (da's om de hoek bij Sizzling), ze hebben een soort van mondiaal tapasmenu, bediening is super en het eten is heerlijk! 100 soorten bier en: niet duurquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:47 schreef samsuus het volgende:
[..]
![]()
Hmm geen drogistjes met "aparte" merken? H&M met veel lakjes?
Hotel zit echt midden in 't centrum, ik hoorde iets over Sizzling, is dat leuk/lekker?
Als je er vrijdag al heen gaat kun je misschien nog naar de groothandel in Veldhoven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef samsuus het volgende:
Thanks!!!
Ga ff google aanslingeren.
Heb er zin in
Gaat niet lukken, ivm werk pas 's avonds laat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je er vrijdag al heen gaat kun je misschien nog naar de groothandel in Veldhoven.
Da's vlak aan de snelweg
Het is druk en gehaast. Maar da's persoonlijk, ik hou er gewoon helemaaal niet vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
En je kunt er ook gewoon a la carte eten
Lekker bevooroordeeld.. daar is dat helemaal niet.. het is gewoon leuk en gezellig sushi en dergelijk eten.. geen fast food.. leuke bediening, goede sfeer, en erg erg lekker en vooral ook vers en gezondquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is druk en gehaast. Maar da's persoonlijk, ik hou er gewoon helemaaal niet van
Ik HEB er wel eens gegeten en ik voel me daar gewoon niet happy, anders zou ik het niet zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Lekker bevooroordeeld.. daar is dat helemaal niet.. het is gewoon leuk en gezellig sushi en dergelijk eten.. geen fast food.. leuke bediening, goede sfeer, en erg erg lekker en vooral ook vers en gezond
50-100 euro pp?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:23 schreef Loqi het volgende:
Ja, yokohama is OOK heel goed, maar dan ben je wel een hele avond en 50-100 euro pp. kwijt (en je kunt daar beter hun teppanyaki doen).. voor een leuk hapje eten is soho echt super
![]()
Maargoed, in de Dommelstraat zit een lekker Mexicaans zaakje en in de Nieuwstraat zit een goede Thai
Dat zijn wij daar wel altijd kwijt.. wel voor de teppanyaki, heb daar de sushi bar nog nooit gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
50-100 euro pp?
Dat red ik echt niet hoor
60 euro met zijn tweetjes meestal... Maar goed, kunnen we over gaan bakkeleien, heeft geen zin, ieder zijn/haar ding
staat er toch echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:28 schreef RenRen- het volgende:
SQ, heb je ook een adres? Bij contact op de site zie ik geen adres, en is wel handig voor mijn tomtom
Was dat dat restaurant door studenten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging heel graag tapas eten bij El Niño op de Edenstraat, maar die zijn failliet
oh ok, want er zit ook ergens (maar ik weet dus niet waar) een leuk restaurantje dat helemaal door studenten gedaan wordt waar ze ook goede tappas hebben.. maarja.. zonder adres kun je daar weinig meequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, was gewoon een man met een tapasrestaurant
Oh Sizzling is juist mijn favo *we-willen-uit-eten-maar-weten-niet-wat* en ben erg kritisch op bedieningquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sizzling is wel leuk maar ben daar tot twee keer toe echt enorm slecht bediend, dus die boycot ik gewoon. Een hele leuke aanrader is leefcafé Spiegelbeeld op de Dommelstraat (da's om de hoek bij Sizzling), ze hebben een soort van mondiaal tapasmenu, bediening is super en het eten is heerlijk! 100 soorten bier en: niet duur
Voor H&M-lak moet je naar de Piazza! En in de tunnel tussen de piazza en het beursgebouw zit nog een nagelsalon. Er zit ook nog een nagelchinees in de straat van de fietsenwinkel. En de kruidvat heeft de meeste keuze qua nagellak. Voor luxury stuff moet je naar O'Çhelle in de Nieuwe Emmasingel
Vleesliefhebber?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh Sizzling is juist mijn favo *we-willen-uit-eten-maar-weten-niet-wat* en ben erg kritisch op bediening.
Ik hou ook van Rodeo, Gauchos, Usine en Ilios, al heb ik daar wel wisselende ervaringen met de bediening. Maar ik hou zo van Grieks, dat ik er toch altijd heen wil. Oh, en Mangiare! Wel duur (reken 120 totaal incl. drinken) maar LEKKER!
Eindhoven, echt de meest waardeloze stad van het land als je het mij vraagt. Ze hebben er drie keer niks voor een dagje lekker stadten (en als je de bijenkorf haat zoals ik, want die hebben ze wel).... Maar de 'locals' hier kennen vast de plekjes die wel ok zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef samsuus het volgende:
Ben dit hele weekend in Eindhoven. Iemand tips voor leuke nagellakwinkeltjes, restaurantjes en andere dingen?
Ik HOU van Eindhoven, het is juist precies genoeg van allesquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Eindhoven, echt de meest waardeloze stad van het land als je het mij vraagt. Ze hebben er drie keer niks voor een dagje lekker stadten (en als je de bijenkorf haat zoals ik, want die hebben ze wel).... Maar de 'locals' hier kennen vast de plekjes die wel ok zijn
Drie keer niks?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Eindhoven, echt de meest waardeloze stad van het land als je het mij vraagt. Ze hebben er drie keer niks voor een dagje lekker stadten (en als je de bijenkorf haat zoals ik, want die hebben ze wel).... Maar de 'locals' hier kennen vast de plekjes die wel ok zijn
't is gewoon compactquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben er met zomertouren enzo enkele malen geweest, of een dagje weg met mn ouders, maar wat heeft dat centrum nou? Je staat binnen drie kwartier vanaf de bijenkorf aan de andere kant van de winkelstraat en dan houdt het gewoon opZelden zo teleurgesteld van een dagje shoppen teruggekomen, dus Eindhoven ga ik zeker niet meer heen
Je gaat niet uit etenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
Nah, als ik naar een grote stad wil ga ik wel naar Utrecht
(en uit eten ga ik sowieso nietdus daar kan ik weinig over zeggen)
oh, daar heb ik echt schijt aanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, heb ik een hekel aan, heb heel moeilijke darmen en het is zó genant als je in zo'n klein tentje zit met 1 wc die je niet constant bezet wilt houdenEten doe ik het liefste gewoon thuis, zodat als er iets slecht valt er geen rotsituaties ontstaan.
Ik denk het ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik ben het wel met je eens dat er sfeervollere steden zijn dan Eindhoven. Je moet hier echt vandaan komen om het te kunnen waarderen denk ik
Mja, ik dus ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, daar heb ik echt schijt aanmaar wel lastig
Uit eten gaan
Eindhoven is ook gezellig. Het is alleen lillijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik denk het ookBreda is bv wel weer heel erg gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40 foto's van wat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
ik heb vandaag eindelijk mijn foto's kunnen maken en ben ze nu aan het up-loaden![]()
Maar waar moet ik ze neerzetten hier of in het nageltopic ??
Owjaaa en hebben jullie er wat op tegen dat het er veel foto's zijn??
Of zal ik hier een gedeelte zetten?? Het zijn namelijk 40foto's!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Holyme het volgende:
Zo, ik kom ook weer even binnenvallen, dalijk 'n beetje bijlezen.
Zag wel al een hele mooie taart!
En voor de kattenliefhebbers, even ooh en aah doenDoor d'r tekening heeft ze echt een enorme jankbakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een cutiepie!
disclaimer
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door d'r tekening heeft ze echt een enorme jankbakkesWat een cutiepie!
En voor de kattenliefhebbers, even ooh en aah doenWat een lieverdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
Nouja heb er merendeel 6 lakjes per foto....had niet meer ruimte op de kast en heb geen totaal foto's ervan, gaf teveel rommel dus heb per la gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan vast wel in minder dan 40 foto's, daph lukt het ook in 6 plaatjes
stashfoto's okay, maar 40 is wel iets teveelquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
ik heb vandaag eindelijk mijn foto's kunnen maken en ben ze nu aan het up-loaden![]()
Maar waar moet ik ze neerzetten hier of in het nageltopic ??
Owjaaa en hebben jullie er wat op tegen dat het er veel foto's zijn??
Of zal ik hier een gedeelte zetten?? Het zijn namelijk 40foto's!
En voor de kattenliefhebbers, even ooh en aah doenDroopySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kermis???? WAAR? Gewoon in het centrum?quote:
Net achter het station, het heet Park Hilariaquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:32 schreef samsuus het volgende:
[..]
Kermis???? WAAR? Gewoon in het centrum?
En voor de kattenliefhebbers, even ooh en aah doenAaah, wat een schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Bubs: ik heb je een preorder mailtje gestuurd voor de Orly Cosmix collectie!![]()
Mijn hart maakte een sprongetje bij het lezen van 'Droopy' want onze hond heette zo en die is bijna een jaar doodquote:
Awwwwquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn hart maakte een sprongetje bij het lezen van 'Droopy' want onze hond heette zo en die is bijna een jaar dood
En toen was pas die stomme film Marley & Me op TV, toen heb ik tranen met tuiten gehuild, was heel mijn avond en nacht verpest!quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
En toen was pas die stomme film Marley & Me op TV, toen heb ik tranen met tuiten gehuild, was heel mijn avond en nacht verpest!![]()
Ja, maar ik heb nog nooit een hondje gehad, en ik moest ook keihard janken bij die filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Echt keihard. Ik dacht dat dat gewoon een romantische film was. Niet een jankfilm.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil er iemand nog een orly meebestellen van TD?
PM pleaseIs mijn lakkie al gearriveerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Holyme het volgende:
En voor de kattenliefhebbers, even ooh en aah doenHow cute!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, fokken is niet erg zen he??quote:![]()
Don't come closer, I might hurt you
Boh, ik moest zo hard janken bij Hachi... die was ook zo zielig...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit een hondje gehad, en ik moest ook keihard janken bij die film. Echt keihard. Ik dacht dat dat gewoon een romantische film was. Niet een jankfilm.
ik ben dan ook net terug, en ga zo heel on-zen patat eten en wijn drinkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is mijn lakkie al gearriveerd?
[..]
How cute!!!
[..]
Zeg, fokken is niet erg zen he??![]()
Horrible film, horrible.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit een hondje gehad, en ik moest ook keihard janken bij die film. Echt keihard. Ik dacht dat dat gewoon een romantische film was. Niet een jankfilm.
*schrijft op niet-kijken lijstje*quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boh, ik moest zo hard janken bij Hachi... die was ook zo zielig...
Ha, heerlijk!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben dan ook net terug, en ga zo heel on-zen patat eten en wijn drinken
Heel verstandigquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Horrible film, horrible.
[..]
*schrijft op niet-kijken lijstje*
euhm, druk vnl.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ha, heerlijk!!
Hoe was het?
[..]
Heel verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |