snoeischaar!quote:
Ik flikker m wel ergens achter in de tuin ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snoeischaar!
hakselaar!
opsparen en elke keer als de groenbak geleegd is opnieuw vullen!
biologisch afbreekbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik flikker m wel ergens achter in de tuin ofzo
Die heb ik al 1!! Maar die ik een beetje vol...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
biologisch afbreekbaarTijd voor een composthoop
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb ik al 1!! Maar die ik een beetje vol...
Plant in kwestie:
[ afbeelding ]
Ik sta hele dag kassa, en er kan bij niemand een goeiedag of vriendelijk lachje afquote:
Oh, da's irritant ja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik sta hele dag kassa, en er kan bij niemand een goeiedag of vriendelijk lachje af
ja, lach maar, ik zit hier met een half oerwoud in mijn tuin ineensquote:
Kun je wel tarzan spelen als je je verveelt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, lach maar, ik zit hier met een half oerwoud in mijn tuin ineens
Ineens?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, lach maar, ik zit hier met een half oerwoud in mijn tuin ineens
daar hadi k het laatst ook al over hier, ik vind het verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik sta hele dag kassa, en er kan bij niemand een goeiedag of vriendelijk lachje af
Ja, in het paadje nog wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ineens?
Ik zie onkruid dat meer dan een meter hoog staat
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In mijn benen vooral links zit zoveel vocht dat ie keihard is en pijn doet.
Oeh, bah... sterkte!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In mijn benen vooral links zit zoveel vocht dat ie keihard is en pijn doet.
Dat is nog eens een goed idee!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je wel tarzan spelen als je je verveelt...![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je wel tarzan spelen als je je verveelt...![]()
vaagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:03 schreef DeltaCephei het volgende:
1 lakje van pool binnen! Die ik later had gekocht, weirdHad ik ook geen verzendbevestiging oid van gehad!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb nu ein-de-lijk Let's Do It In 3-D
http://shop.ebay.com/idea(...)&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Mag ik het linkje van die pool of de naam?
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/idea(...)&_ipg=&_trksid=p3686
Volgens mij verkopen ze ze nog niet, want je kan niets in je mandje pleurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
http://kattiepl.blogspot.(...)ion-kolekcja-na.html
Betere cosmix swatches!! En op die blog ook een poolse site die ze al verkoopt. Moet nog kijken of ze ook naar NL verzenden
zomfg!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
http://kattiepl.blogspot.(...)ion-kolekcja-na.html
Betere cosmix swatches!! En op die blog ook een poolse site die ze al verkoopt. Moet nog kijken of ze ook naar NL verzenden
nee dan staat er ' prijs beschikbaar als U zich aanmeld'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze ze nog niet, want je kan niets in je mandje pleuren
google translate?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
zomfg!
ik kan geen wijs uit die site, als je het weet lemme know
[..]
nee dan staat er ' prijs beschikbaar als U zich aanmeld'
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zijn er mensen hier die Farm Ville spelen
Ik wilde de hele website translaten ipv los alles te doen maar dat ging nietquote:
Klinkt herkenbaar. ;o Ik hoop dat de reizigers rondom Utrecht CS vriendelijker zijn vandaag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerst even een account aanmaken. Ze kosten 45 zloty bruto, is omgerekend 11 euro.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze ze nog niet, want je kan niets in je mandje pleuren
Nomnomnomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
• een pond blauwe bessen
• 2 bakjes frambozen
• 2 bakken aardbeien
• een kilo Pink Lady
• een kilo kersen
• 9 reuzennectarines
voor 16 euro
11 euro? Dan w8 ik wel op TDquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eerst even een account aanmaken. Ze kosten 45 zloty bruto, is omgerekend 11 euro.
@ Delta
Ja, erg he! Kan alleen nog niks vinden over internationaal verzenden... Maar goedkoop is anders. Ze zijn straks 10 dollar in de VS en als die site ze al heeft en verkoopt, kan het nooit lang duren voor TD ze heeft lijkt me.
Gooi wat bessen naar zequote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral de blauwe bessen zijn jummie!
Mijn collega's l;achen me uit
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net trouwens bij een man voor een kennismakingsgesprek vanuit werk. Zegt hij zo ik woon samen met mijn vrouw. Ik zo ah waar is ze nu dan? Ja daar, dus ik dacht die staat achter me. Draai ik om staat er een urn voor me neus.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net trouwens bij een man voor een kennismakingsgesprek vanuit werk. Zegt hij zo ik woon samen met mijn vrouw. Ik zo ah waar is ze nu dan? Ja daar, dus ik dacht die staat achter me. Draai ik om staat er een urn voor me neus.
Ik wist echt niet wat ik moest doen, lachen of treurenquote:
OMG wat erg! Maar ja, ik zou ook keihard lachen denk ik, als ik hem wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik moest doen, lachen of treurenMaar hij moest er zelf ook heel hard om lachen. Wat wel sneu is is dat hij pas 30 is en zijn vrouw 2 jaar geleden overleden is aan kanker en hij anderhalf maand later te horen kreeg dat hij ook kanker heeft en nog 2-4 jaar te leven heeft.
Zo dat is wel heftigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat ik moest doen, lachen of treurenMaar hij moest er zelf ook heel hard om lachen. Wat wel sneu is is dat hij pas 30 is en zijn vrouw 2 jaar geleden overleden is aan kanker en hij anderhalf maand later te horen kreeg dat hij ook kanker heeft en nog 2-4 jaar te leven heeft.
Nou hij deed er eigenlijk heel nuchter over, dat luchtte wel op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo dat is wel heftigik zou echt niet weten wat ik zou doen in zo'n situatie. Ik zou er gewoon overheen lullen denk ik
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi
Ik kon het niet laten om een "GROEN" postzegel met een soort van klimopachtige plant ernaast op Lindy haar swaplakje te plakken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi
Ik kon het niet laten om een "GROEN" postzegel met een soort van klimopachtige plant ernaast op Lindy haar swaplakje te plakken
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu heb ik plaspillenben ik morgen een echte zeikerd
hwehehehequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Moest lachen om jouw post op MUA, haha, waar denk je dat ik die link vandaan had
Nu zit ik daar m'n mandje te vullenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
voor de frankenfreaks:
http://www.goedkoopstenag(...)55b&cHash=62c626f6ae
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Pooltjes zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren maar eens gebeld met KPN waar mijn nieuwe foon blijft. Laatste mailtje was van 15-7 dat ze binnenkort contact op zouden nemen over de levering. Maar helaasch....nooit meer wat gehoord. Wat blijkt? de foon is tijdelijk niet leverbaar, pas vanaf 6 augustus weerquote:
Ah djeez Tli...daar zou ik echt niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
hwehehehe
[..]
Nu zit ik daar m'n mandje te vullen![]()
Ik ben net naar de kinderboerderij geweest en heb ik de koe en de ezel gekust![]()
![]()
Mijnes ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Bwuh, erg flauw is dat altijd. Nieuwe speeltjes moeten gewoon snel komenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren maar eens gebeld met KPN waar mijn nieuwe foon blijft. Laatste mailtje was van 15-7 dat ze binnenkort contact op zouden nemen over de levering. Maar helaasch....nooit meer wat gehoord. Wat blijkt? de foon is tijdelijk niet leverbaar, pas vanaf 6 augustus weer
ik wil mijn nieuwe foon!!
Dank je!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah djeez Tli...daar zou ik echt niet mee om kunnen gaan.
petje af hoor!
Toen ik in het bejaardentehuis werkte, vond ik dat vreselijk als ze me zagen als kleindochter.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je!Het is ook af en toe best zwaar vooral als je mensen moet verzorgen die op sterven liggen. Maar ik vind het fijn om ze te helpen en het ze voor de laatste dagen dat ze nog leven het ze wat gemakkelijker te maken. Maar verder is het wel heel leuk hoor. Iemand zei vandaag tegen een kennis in het bejaardenhuis dat hij me beschouwd als zijn kleindochter en dat is zo lief.
Dik respect voor mensen in de zorg!! Ik zou het echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je!Het is ook af en toe best zwaar vooral als je mensen moet verzorgen die op sterven liggen. Maar ik vind het fijn om ze te helpen en het ze voor de laatste dagen dat ze nog leven het ze wat gemakkelijker te maken. Maar verder is het wel heel leuk hoor. Iemand zei vandaag tegen een kennis in het bejaardenhuis dat hij me beschouwd als zijn kleindochter en dat is zo lief.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik in het bejaardentehuis werkte, vond ik dat vreselijk als ze me zagen als kleindochter.
Ik vond dat te dicht bij komen.. weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar voelde me er niet prettig bij.quote:
Het is inderdaad erg stil hierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben er 3 uurtjes niet en we zitten nog niet eens in een vol topic??? Dames toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |