abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84538272
Hallo allemaal,
ik hoop dat iemand snel een antwoord heeft voor mij.

december 2009 heb ik mijn abonnement verlengt. heb daar een nieuwe telefoon bij gekregen.
die verlening zou ingaan in mei 2010. ik zou ook 6 maanden 50% korting krijgen.
Nou viel het mij op dat ik nog steeds de volle prijs betaalde dus k ging het checken.

bij myvodafone staat dus dat mijn contract mei 2010 vervalt en dat ik kan verlengen.

nou heb ik inmiddels al naar de phonehouse gebelt, en die bellen me zo terug.

had ik dat nou beter niet kunnen doen? kunnen ze mij iets maken, als ik toch verleng???

alvast bedankt
  Moderator dinsdag 27 juli 2010 @ 10:01:29 #2
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_84538323
Waarom ga je in december al verlengen als je abo nog tot en met mei loopt??? :?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_84538412
uh, omdat ik een nieuwe telefoon wilde.
ik doe dat gewoon elke keer in december.
heeft er iemand een antwoord op mijn vraag?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juli 2010 @ 10:06:07 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84538442
Volgens mij is er in 2009 een heleboel misgegaan met het registreren van verlengingen bij Vodafone. Het is in elk geval niet de eerste keer dat ik dit hoor :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84538484
Vodafone maakt er gewoon iedere keer een puinhoop van, pas na lang en veel bellen en mailen maken ze het in orde.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:08:32 #6
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84538513
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef Sjeen het volgende:
Volgens mij is er in 2009 een heleboel misgegaan met het registreren van verlengingen bij Vodafone. Het is in elk geval niet de eerste keer dat ik dit hoor :)
Ik ben naar mijn weten ook 3 maanden eerder aan de beurt.. Vond het al zo vreemd.. Had zelf uitgerekend dat ik halverwege Oktober aan de beurt was maar heb hem nu al kunnen verlengen.. Ik vind het goed hoor :s)
pi_84538564
Maar ligt de fout niet bij PhoneHouse?
Daar heb ik hem verlengt, en hun waarschijnlijk niet doorgegeven aan Vodafone.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juli 2010 @ 10:14:18 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84538694
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:08 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik ben naar mijn weten ook 3 maanden eerder aan de beurt.. Vond het al zo vreemd.. Had zelf uitgerekend dat ik halverwege Oktober aan de beurt was maar heb hem nu al kunnen verlengen.. Ik vind het goed hoor :s)
Je mag vanaf drie maanden voor afloop van het abonnement verlengen geloof ik, dus dat zou best kunnen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:16:07 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_84538756
ik zou mooi niks zeggen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:22:01 #10
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84538965
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je mag vanaf drie maanden voor afloop van het abonnement verlengen geloof ik, dus dat zou best kunnen.
Halverwege Oktober zou 3 maanden voor het einde zijn :')
pi_84538966
ja ik ben zeg maar bang dat ik ineens vast zit aan twee abonnementen ofzo.
maar ik zit nu dus te wachten op een telefoontje, ben erg benieuwd!
k ben wel een beetje bang dat ik slapende honden heb wakker gemaakt.
Maar als ze mn contract kwijt zijn, dan ga ik er niet naartoe om een nieuwe te tekenen.
Dan verleng ik wel opnieuw via internet ;)

Een nieuwe Blackberry zou leuk zijn!
pi_84539015
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Halverwege Oktober zou 3 maanden voor het einde zijn :')
Bij bepaalde providers kan het 6 maanden van te voren.
Mijn contract verliep begin mei, en heb in december al een nieuwe tel uitgezocht.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:24:38 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84539044
Goh, ook al de Phonehouse?? Daar is zo te zien meer misgegaan de laatste maanden van 2009.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84539287
ow egt?
ik zit nu egt te twijfelen om naar de vodafone shop te rijden en mijn abbo te verlengen.
maar ben bang dat phonehouse dan belt en zegt ja er was iets mis gegaan we gaan hem nu doorvoeren.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:37:25 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84539456
Ik heb m'n abo gewoon bij de Phonehouse verlengd.... heb niet gevraagd of de registratie bij hen of bij T-mobile misgegaan was, of dat het was omdat het toestel dat ze bij die verlenging hadden geadviseerd zo beroerd was dat het zelfs nog geen verlenging van een jaar waard was.

Maar goed, in mijn geval ging het om een wat minder lange periode, ik had nu ook met een 3 maanden vantevoren termijn al bijna een verse telefoon kunnen uitzoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84541010
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef ruud.nl het volgende:
Vodafone maakt er gewoon iedere keer een puinhoop van, pas na lang en veel bellen en mailen maken ze het in orde.
:Y :Y :Y })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84545087
Geweldig dit!!!!

K werd dus gebelt door phone house dat ik langs moest komen in de winkel.

Die man zegt, je valt met je neus in de boter, want als ik hem nu voor je verleng dan heb je geen 6 maanden, maar 12 maanden 50% korting. Dus ik zeg ja maar als ik naar de Vodafone shop ga dan kan ik ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Hij had wel mijn contract daar liggen van dec, maar toch moest hij een nieuw contract maken. Volgens hem kon het zijn dat ik een rekening ga krijgen voor die omnia die ik toen heb gehad. Na heel wat heen en weer gepraat zei ik dat ik erover na ging denken.

Ben naar de Vodafone shop gegaan en zit nu met me nieuwe Blackberry Bolt op de bank!!!!!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:07:17 #18
189961 ex
aperture science
pi_84548367
Zou mij verbazen als je nu niet alsnog een rekening van iemand krijgt..
The cake is a lie!
pi_84548464
je moet ook nooit een telefoon bij je abo nemen, daar naaien ze je altijd mee.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:14:25 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_84548702
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef ex het volgende:

Zou mij verbazen als je nu niet alsnog een rekening van iemand krijgt..
Egt. :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:17:07 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84548822
Tsja, das wel heel erg slapende honden wakker maken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84548904
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef MamaJessy het volgende:
Geweldig dit!!!!

K werd dus gebelt door phone house dat ik langs moest komen in de winkel.

Die man zegt, je valt met je neus in de boter, want als ik hem nu voor je verleng dan heb je geen 6 maanden, maar 12 maanden 50% korting. Dus ik zeg ja maar als ik naar de Vodafone shop ga dan kan ik ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Hij had wel mijn contract daar liggen van dec, maar toch moest hij een nieuw contract maken. Volgens hem kon het zijn dat ik een rekening ga krijgen voor die omnia die ik toen heb gehad. Na heel wat heen en weer gepraat zei ik dat ik erover na ging denken.

Ben naar de Vodafone shop gegaan en zit nu met me nieuwe Blackberry Bolt op de bank!!!!!
Het is Blackberry Bold. En gefeliciteerd.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:21:20 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84548999
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het is Blackberry Bold. En gefeliciteerd.
Nah, wie weet is het wel een bliksemgeleider :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84549298
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Sosha het volgende:

[..]

Het is Blackberry Bold.
En dat is de enige d/t fout die je bij TS is opgevallen? _O-
pi_84549559
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef anboni het volgende:

[..]

En dat is de enige d/t fout die je bij TS is opgevallen? _O-
Zeker niet, maar ik ga daar niet over miere(n? :P)neuken. Kan ik wel aan de gang blijven, plus ik heb geen zin om hier als grammarnazi bekend te staan. Vond het alleen vrij dom staan dat ze niet eens de naam van haar telefoon kon spellen, daar moest ik even iets van zeggen :P
pi_84551735
Zelfde probleem met Vodafone gehad in 2009, uiteindelijk 230 euro keurig terug gekregen. Tis gewoon even volhouden en door blijven bellen maar uiteindelijk word het wel goed opgelost.
pi_84560696
pfff, wat een bijdehante mensen hier zeg!!

het is erg fijn dat mensen hier snel reageren, maar er zijn altijd mensen die wel wat te zeiken hebben,
Dus voor de mensen die op mijn vragen hebben gereageerd, thanks!!!!

En voor de mensen die op mijn typfouten gaan zitten letten, fuck off!
pi_84561229
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef MamaJessy het volgende:

het is erg fijn dat mensen hier snel reageren, maar er zijn altijd mensen die wel wat te zeiken hebben,

Leek me minder genant voor jezelf, als je de naam van je telefoon kon spellen. Ik wilde serieus alleen maar helpen :'). Als ik wilde zeiken had ik al je fouten er wel uit gehaald.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:28:58 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_84561393
quote:

En vodfoon kan ook lekker opfukken als ze met een rekening voor een extra telefoon komen, tog? ^O^
pi_84563137
quote:

Als je iemand iets vraagt is het wel zo netjes om even je spelling te checken toch???
pi_84568680
@Sosha
ik had het ook niet tegen jou, jij zei het gewoon normaal en je feliciteerde me ook ;)

Maar dan komen er mensen dat ik nog meer typfouten maak, ja kan best. maar ik zit nou eenmaal nooit op forums of iets en ik typte gewoon ff snel mijn vraag. geloof mij, als ik een sollicitatiebrief schrijf, maak ik echt geen typefouten!

Enne, ik ga zowieso geen rekening van Vodafone krijgen en ik weet eigenlijk zeker dat ook de PhoneHouse mij niks kan maken. Hij moest een hele nieuwe verlenging aanmaken voor mij. En op het contract dat ik heb getekend staat dat hij ingaat per 6 mei, dat is niet gebeurd.

Vodafone klantenservice heeft een aanvraag zien staan bij dec 2009, deze was niet bevestigd.
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:42:17 #32
189961 ex
aperture science
pi_84578812
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef MamaJessy het volgende:
@Sosha
ik had het ook niet tegen jou, jij zei het gewoon normaal en je feliciteerde me ook ;)

Maar dan komen er mensen dat ik nog meer typfouten maak, ja kan best. maar ik zit nou eenmaal nooit op forums of iets en ik typte gewoon ff snel mijn vraag. geloof mij, als ik een sollicitatiebrief schrijf, maak ik echt geen typefouten!

Enne, ik ga zowieso geen rekening van Vodafone krijgen en ik weet eigenlijk zeker dat ook de PhoneHouse mij niks kan maken. Hij moest een hele nieuwe verlenging aanmaken voor mij. En op het contract dat ik heb getekend staat dat hij ingaat per 6 mei, dat is niet gebeurd.

Vodafone klantenservice heeft een aanvraag zien staan bij dec 2009, deze was niet bevestigd.
Ja, allemaal leuk natuurlijk en mooi voor je als het lukt ik probeer je alleen te waarschuwen.. feit is dat je nu 2 toestellen gehad heb, en op 1 daarvan had je geen recht. Hou het in je acherhoofd :).
The cake is a lie!
pi_84578865
Ik hoop zo dat je nog moet betalen.

Gewoon omdat het kan.
pi_84588810
ff serieus, poepoog, ben je jaloers ofzo??
waarom hoop je dat ik moet betalen?
jij had zeker dat contract bij de phonehouse getekend?
en als je de winkel uit zou lopen, zouden die medewerkers tegen mekaar zeggen:
haha wat een sukkel, dat tie erin is getrapt.
ze hebben die fout ZELF gemaakt, toen ik daar trouwens in dec was heeft het 2 uur geduurd,
voordat ze het hadden geregeld, ik heb wel meer gezeik daar gehad, dus als hun een fout maken en ik kan mijn voordeel daaruit halen, dan doe ik dat.

en k houd het zeker in mijn achterhoofd,
pi_84590699
Omdat:

HOOFDLETTERS, en waarschijnlijke single moeder alert.
pi_84591593
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef MamaJessy het volgende:

Dat je geen typefouten maakt vind ik al moeilijk te geloven met jouw schrijfstijl. Maar ik durf te wedden dat jouw brief vol grammaticale fouten zit! _O-
pi_84591642
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef MamaJessy het volgende:
ff serieus, poepoog, ben je jaloers ofzo??
waarom hoop je dat ik moet betalen?
jij had zeker dat contract bij de phonehouse getekend?
en als je de winkel uit zou lopen, zouden die medewerkers tegen mekaar zeggen:
haha wat een sukkel, dat tie erin is getrapt.
ze hebben die fout ZELF gemaakt, toen ik daar trouwens in dec was heeft het 2 uur geduurd,
voordat ze het hadden geregeld, ik heb wel meer gezeik daar gehad, dus als hun een fout maken en ik kan mijn voordeel daaruit halen, dan doe ik dat.

en k houd het zeker in mijn achterhoofd,
Ik zou maar oppassen dat je geen nieuw contract (met een looptijd van 2 jaar) hebt VERLENGD met 2 jaar, dan zit je namelijk +- 4 jaar aan een contract vast _O-
pi_84591874
En reken maar dat ze in databases prima kunnen achterhalen wanneer jij contracten hebt afgesloten, toestellen hebt gekregen etc. Misschien dat het in de winkel niet zichtbaar was maar het staat 100% in het systeem.
pi_84598921
Sorrie mensen, ik wist niet dat ik een hoge opleiding moest hebben om hier mijn vraag te stellen!
Mijn opleiding is mbo4, ik werk op een kinderdagverblijf.
Ik heb helaas geen vwo gedaan en universiteit.

Poepoog,
op jou opmerkingen reageer ik niet eens meer, slaat nergens op.

Het staat ook vast wel in de database dat ik twee telefoons heb. Die man bij de PhoneHouse had ook gewoon mijn contract liggen met mijn handtekening. Maar daarop staat dat ik een korting krijg en dat hij ingaat op 6 mei 2010. Daar hebben hun zich allemaal niet aan gehouden.

Ik moest een nieuw contract tekenen, die gister in zou gaan. Dus dan zou het ook langer duren voordat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken, aangezien hij eerst op 6 mei zou ingaan. En als hij een heel nieuw contract door mij moet laten tekenen, geeft dat bij mij aan dat het eerste contract dus niet geldig is.

Verder ben ik klaar met dit forum. Op stomme reacties reageer ik niet meer.
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:21:32 #40
6941 APK
Factual, I think.
pi_84599054
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef MamaJessy het volgende:

Verder ben ik klaar met dit forum. Op stomme reacties reageer ik niet meer.
Op goede reacties wel?
pi_84620142
Ow shit he, alsof opleiding iets te maken heeft met het correcte gebruik van hoofdletters en logisch nadenken.

:*
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:31:22 #42
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84620191
Het ging hier toch over het dubbel verlengen van een abonnement en niet over opleidingen? :|W
pi_84623155
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef Poepoog het volgende:
Ow shit he, alsof opleiding iets te maken heeft met het correcte gebruik van hoofdletters en logisch nadenken.

:*
Blijkbaar wel. Aangezien de logica van de TS is hullie hebben een fout gemaakt, daar maak ik gebruik van.

Ik wacht met smart over 1/2 jaar het topic af van de TS getiteld, ik moet zomaar 500 euro ophoesten voor een telefoon die ik wel heb maar eigenlijk niet.
pi_84623233
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel. Aangezien de logica van de TS is hullie hebben een fout gemaakt, daar maak ik gebruik van.

Ik wacht met smart over 1/2 jaar het topic af van de TS getiteld, ik moet zomaar 500 euro ophoesten voor een telefoon die ik wel heb maar eigenlijk niet.
Of ´ik moet 4 jaar met hetzelfde toestel doen´
pi_84624366
Dus nu heb je twee contracten getekend en verwachte je dat je maar 1 contract hebt terwijl je wel twee telefoons hebt opgestreken... alleen maar 'omdat hun zich daar allemaal niet aan gehouden hebben'.

Maar ben blij voor je dat je met een Blackberry op de bank zit, moet een erg fijn gevoel zijn :')
pi_84624650
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef bijderechter het volgende:
Dus nu heb je twee contracten getekend en verwachte je dat je maar 1 contract hebt terwijl je wel twee telefoons hebt opgestreken... alleen maar 'omdat hun zich daar allemaal niet aan gehouden hebben'.

Maar ben blij voor je dat je met een Blackberry op de bank zit, moet een erg fijn gevoel zijn :')
Gelukkig is een contract totaaal niet rechtsgeldig. Haha ik denk dat die medewerkers zich dood lachen...
pi_84639553
Als ik een rekening krijg, zal ik het eerlijk zeggen.
Maar toch denk ik dat jullie het niet helemaal begrijpen.
Als jullie erbij waren geweest in de winkel, hadden jullie het anders gezien denk ik.

Ik vraag me af, als dat contract zo rechtsgeldig is. waarom moet ik een nieuwe tekenen?
Dat geeft toch aan dat die andere niet geldig is. En vergeet ook niet dat ik door hun fout een aantal maanden teveel heb betaald aan mijn telefoon rekening, omdat ik die 50% korting niet kreeg.
pi_84640931
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef MamaJessy het volgende:
Als ik een rekening krijg, zal ik het eerlijk zeggen.
Als jullie erbij waren geweest in de winkel, hadden jullie het anders gezien denk ik.

Ik vraag me af, als dat contract zo rechtsgeldig is. waarom moet ik een nieuwe tekenen?
Dat geeft toch aan dat die andere niet geldig is. En vergeet ook niet dat ik door hun fout een aantal maanden teveel heb betaald aan mijn telefoon rekening, omdat ik die 50% korting niet kreeg.
Wat wil je nu zeggen? Dat een contract niet rechtsgeldig is, omdat er fouten bij de uitvoering van dat contract gemaakt zijn? Natuurlijk is dat rechtsgeldig.

Je hebt geen nieuwe MOETEN tekenen, dat wilde je zelf heel graag om weer een nieuw mobieltje te kunnen krijgen. Door het tweede contract te tekenen vervalt het eerste niet automatisch, alleen tenzij Vodafone dat toezegt of de Phonehouse.
pi_84641078
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:06 schreef MamaJessy het volgende:

Wij begrijpen jou niet, jij de grote mensen wereld niet.

Kan toch.

w/
pi_84662799
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef MamaJessy het volgende:

[..]

Bij bepaalde providers kan het 6 maanden van te voren.
Mijn contract verliep begin mei, en heb in december al een nieuwe tel uitgezocht.
Inderdaad, hetzij iets moeilijker dan even klikken op de site maar je kan ze bellen vanaf 6 maanden.... Verbaas mij er altijd over dat zo weinig mensen dan toch nog weten.
Amehoela
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')