Ik ben naar mijn weten ook 3 maanden eerder aan de beurt.. Vond het al zo vreemd.. Had zelf uitgerekend dat ik halverwege Oktober aan de beurt was maar heb hem nu al kunnen verlengen.. Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef Sjeen het volgende:
Volgens mij is er in 2009 een heleboel misgegaan met het registreren van verlengingen bij Vodafone. Het is in elk geval niet de eerste keer dat ik dit hoor
Je mag vanaf drie maanden voor afloop van het abonnement verlengen geloof ik, dus dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:08 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn weten ook 3 maanden eerder aan de beurt.. Vond het al zo vreemd.. Had zelf uitgerekend dat ik halverwege Oktober aan de beurt was maar heb hem nu al kunnen verlengen.. Ik vind het goed hoor
Halverwege Oktober zou 3 maanden voor het einde zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je mag vanaf drie maanden voor afloop van het abonnement verlengen geloof ik, dus dat zou best kunnen.
Bij bepaalde providers kan het 6 maanden van te voren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Halverwege Oktober zou 3 maanden voor het einde zijn
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef ruud.nl het volgende:
Vodafone maakt er gewoon iedere keer een puinhoop van, pas na lang en veel bellen en mailen maken ze het in orde.
Egt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef ex het volgende:
Zou mij verbazen als je nu niet alsnog een rekening van iemand krijgt..
Het is Blackberry Bold. En gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef MamaJessy het volgende:
Geweldig dit!!!!
K werd dus gebelt door phone house dat ik langs moest komen in de winkel.
Die man zegt, je valt met je neus in de boter, want als ik hem nu voor je verleng dan heb je geen 6 maanden, maar 12 maanden 50% korting. Dus ik zeg ja maar als ik naar de Vodafone shop ga dan kan ik ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Hij had wel mijn contract daar liggen van dec, maar toch moest hij een nieuw contract maken. Volgens hem kon het zijn dat ik een rekening ga krijgen voor die omnia die ik toen heb gehad. Na heel wat heen en weer gepraat zei ik dat ik erover na ging denken.
Ben naar de Vodafone shop gegaan en zit nu met me nieuwe Blackberry Bolt op de bank!!!!!
Nah, wie weet is het wel een bliksemgeleiderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het is Blackberry Bold. En gefeliciteerd.
Zeker niet, maar ik ga daar niet over miere(n?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef anboni het volgende:
[..]
En dat is de enige d/t fout die je bij TS is opgevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |