Nee, de meeste mensen laten dat blijken door het te negeren. Kan het niet helpen dat je anders bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was het niet al duidelijk dat jouw hele mening me geen kut boeit?
Rot 's op?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:29 schreef Stx het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen laten dat blijken door het te negeren. Kan het niet helpen dat je anders bent.
Hm, okee, ik probeer het zo:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:29 schreef Stx het volgende:
[..]
Nee, de meeste mensen laten dat blijken door het te negeren. Kan het niet helpen dat je anders bent.
Jup, geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, okee, ik probeer het zo:
Dit is mijn mening: JIJ BOEIT ME GEEN ENE KUT
Was dat duidelijk?
Ik woon in Hong Kong, het is hier bijna middag.quote:
Wist ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:43 schreef static het volgende:
[..]
Ik woon in Hong Kong, het is hier bijna middag.
Ach, waar moeten die arme mennekes dan de pampers van hun vader/moeder (zelf even kiezen waar je het meest beledigt bent) van betalen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:38 schreef Jian het volgende:
Als ik Ian was trok ik hun tegels achter het Centraal uit de grond, stelletje manhoertjes
Sja, waarom open je dan uberhaubt een topic over " jullie"?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, waar moeten die arme mennekes dan de pampers van hun vader/moeder (zelf even kiezen waar je het meest beledigt bent) van betalen?
Alsof de mening van zo'n half mislukt pubertje mij van mijn padje brengt
Heb het al ff gescheckt:quote:
Hier is het beter op ' t momentquote:A trough of low pressure is bringing unsettled weather to the coastal areas of Guangdong. Locally, intense thunderstorms affected the northwestern part of the New Territories this morning. A waterspout was observed over Deep Bay.
Weather forecast for this afternoon and tonight
Cloudy with rain and a few squally thunderstorms. Rain will be heavy at times. Moderate southwesterly winds, occasionally fresh.
Outlook : Rain and thunderstorms tomorrow. Becoming fine towards the weekend.
Ja pas maar op, nu worden alle fans wakkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:54 schreef isostar69 het volgende:
[..]
O jee, nu begrijp ik jou deelname in dit topic pas... gelijkenis van avatars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |