Hij was er niet blij meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Da's best een onvriendelijk antwoord tegen degene waarvan je de ava gestolen hebt?
Niet alleen zit je CAPS ontzettend vast, ook kan ik (dronken) intelligenter reageren dan jijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:00 schreef Righteous het volgende:
DENK JE NOU ECHT DAT IK DE HELE NACHT EEN USERICON STELENDE KUTHUILIE HOMOFIEL GA ZITTEN DOEN IN EEN OF ANDER PRETENTIEUS KUTTOPIC ?? EINZ EINZ EINZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even tussendoor, goeie grap met die caps in hoofdletters.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet alleen zit je CAPS ontzettend vast, ook kan ik (dronken) intelligenter reageren dan jij
IK WIL GEEN NAAMTOPIC JA ???quote:
Wat ben je precies aan het doen? Als je even een blik op het schouderklopjes topique had geworpen dat mij terecht is toebedeeld had je geweten dat die hele ava-hype in RLS plaatsvindtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:02 schreef Righteous het volgende:
WAAROM STAAT DIT TOPIC TROUWENS IN real life soaps & streams??
LAAT ME MET RUST EN NOEM MIJN NAAM NIET BROEKPOEPENDE AIDSWEES
Wat bedoel je? Ik dacht dat jij die deed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:07 schreef Righteous het volgende:
OVERIGENS HAD JE IN DE TIJD DAT JE HIER KANSLOOS LOOPT TE DOEN ZEKER 5 USERICONS KUNNEN FABRICEREN
DAT GAAN JE FANS MORGEN NIET LEUK VINDEN IAN HAHAHAHA
GAST JIJ DENKT DAT JE EEN OF ANDERE POPULAIRE BAAS BENT . DAT HEB IK JE VANMIDDAG AL 3 X PROBEREN UIT TE LEGGEN MAAR TOEN KWAM REMLOF JE VERLEPTE SKINNY ASS REDDEN .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 04:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je precies aan het doen? Als je even een blik op het schouderklopjes topique had geworpen dat mij terecht is toebedeeld had je geweten dat die hele ava-hype in RLS plaatsvindt
Dus kanker nou godverdetering een schijt end op en geef toe dat je mijn ava enkel en alleen hebt gestolen om zelf eerder aan de beurt te komen in deze "newbie-hype" vieze kutpauper
*alle hierboven negatief weergegeven uitlatingen zijn uiteraard niet serieus. Ik vind Righteous een fijne user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |