Anders laat die deze post wel zien dat je een mietje bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef joeftw het volgende:
lol paar weken geleden opende ik hierover een topic. wederom gesloten na 8 reacties waar in stond Mietje.Het lijkt alsof FOK! liever is geworden sinds het overlijden van een user zn hond.
fucking veel pagina's lol. Toch stiekem wel veel 'Mietjes ' op FOK!.... en mij maar lopen afkraken
:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Sorry hoor maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:43 schreef Guanabana het volgende:
Poe, en dan denk je dat je volwassen bent. Volgens mij blijf je daar altijd last van houden, of je nu 10 of 40 bent? Of niet? Oudjes? En wees eerlijk.
Daar ben ik weer helemaal niet bang voor, heb er ondertussen helaas zo'n stuk of 15 gezien en het ziet er raar uit, vaak niet meer zoals de persoon zelf was maar eng vind ik het niet.quote:
Zoals ik het me voor kan stellen dat er mensen zijn die daar geen last van hebben, zo zou jij het je voor moeten kunnen stellen dat er mensen zijn die daar wel last van hebben. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:24 schreef Class het volgende:
[..]
Sorry hoor maar![]()
Je zal maar bang zijn vanwege een film als 20+er![]()
Vind ik heel normaal. Maar good for you dat jij dat niet hebt danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:24 schreef Class het volgende:
[..]
Sorry hoor maar![]()
Je zal maar bang zijn vanwege een film als 20+er![]()
Egt wel, ik heb ze gezien! Verklaar dat maar eens he! Kan je niet he!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:09 schreef erkel het volgende:
Waar zijn alle nuchtere Hollanders?
Spoken, geesten etc. bestaan niet!!!
Toen stopte ik met lezen.quote:
Vertel. Ik ben wel toe aan een paar sappige verhalen voor het slapen gaan:pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef Equites het volgende:
Geloof me ik heb in een oud hotel gewerkt. Als ik daar snachts bleef werken en af en toe naar de plee moest scheet je 3 kleuren. Overal spiegels en alles was gewoon stoffig, ideaal spookhuis snachts. Heb daar ook verschillende malen rare shit meegemaakt.
Spoken en geesten bestaan niet, als je ze ziet, dan zitten ze in je hoofd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Egt wel, ik heb ze gezien! Verklaar dat maar eens he! Kan je niet he!
Ik heb er 4.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die geen 2 wc's in huis hebben.Je gaat toch niet steeds verdomme naar beneden lopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |