Candyman Candyman Candymanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef Teezie het volgende:
serieus dat heb ik ook vooral als ik een spiegel kijk, als ik straks in een spiegel kijk en hieraan denk word ik nog banger
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die geen 2 wc's in huis hebben.Je gaat toch niet steeds verdomme naar beneden lopen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef Teezie het volgende:
serieus dat heb ik ook vooral als ik een spiegel kijk, als ik straks in een spiegel kijk en hieraan denk word ik nog banger
Dat was meer een waarschuwing. Dat moet je dus niet 3x zeggen als je in een spiegel kijkt, want dan loopt het slecht met je afquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was meer een waarschuwing. Dat moet je dus niet 3x zeggen als je in een spiegel kijkt, want dan loopt het slecht met je af![]()
Jeetje, ik ook! Ik heb die film niet eens gezien, maar iemand vertelde me dat ooit.quote:
Ja, leuk einde ook bij die filmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.
Ik weet overigens niet of jullie [REC] gezien hebben, maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
O, vandaar. Ik zei niks.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben nu bij mijn ouders, en ik slaap op zolder. We hebben wel 2 wc's, maar voor de bovenverdieping wc moet ik dus alsnog een trap naar benee.
Ik weet overigens niet of jullie [REC] gezien hebben, maar ik ben heel erg bang voor dat laatste creepy wezen wat op die zolder zit!
Nouja ik zal jullie de details besparen, maar ik heb dat dus gedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jeetje, ik ook! Ik heb die film niet eens gezien, maar iemand vertelde me dat ooit.
Fijn, nu ben ik dus altijd bang om 's nachts of 's avondslaat in een spiegel te kijken. En dan ga je áltijd aan dat Candyman-gebeuren denken he.
Ha! TS is een meisje en bang in het donker!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:43 schreef Guanabana het volgende:
... omdat je bang bent door een enge film.
Serieus, hoe faal is dat?
En ik durf te wedden dat ik hierin niet de enige ben. Tijdens het kijken is het allemaal nog wel oké, maar dan, soms weken later, denk je ineens terug aan iets engs en durf je niet meer naar beneden.
Poe, en dan denk je dat je volwassen bent. Volgens mij blijf je daar altijd last van houden, of je nu 10 of 40 bent? Of niet? Oudjes? En wees eerlijk.
Vrouweneigenschap . Ergens ook logisch evolutiederwijs gezienquote:
Dan zijn inbrekers sneller bij je en hoor je ze niet aankomen bedoel je ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:59 schreef snakelady het volgende:
Herkenbaar![]()
Hoewel sinds we gelijkvloers wonen het al een heel stuk minder is gelukkig.
Klopt! Ik ben dan altijd bang dat als ik mijn ogen open doe er iemand staat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
Heb ik overigens ook als ik 's avonds laat na het stappen ga douchen en niet lang daarvoor een enge film heb gezien (zoals Mirrors), durf dan mijn ogen niet dicht te doen wat best vervelend is als je je haren wil uitspoelen.
Dat is toch 'bloody mary'?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was meer een waarschuwing. Dat moet je dus niet 3x zeggen als je in een spiegel kijkt, want dan loopt het slecht met je af![]()
Ik schrok me de pleuris, echt.quote:
Ik denk dat je iets te veel opgaat in de film.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:59 schreef Guanabana het volgende:
Ach, voor een jonge vrouw lijkt het me best normaal hoor.
Voor een man misschien minder, maar dan nog. Die films zijn er niet voor niets op uit om op je angsten in te spelen. Tijdens het kijken met een bak chips binnen handbereik is het allemaal nog wel entertaining. Pas als je een keer 's nachts in het donker ergens alleen bent is het heel wat minder grappig.
Maarja, toch telkens weer kijken hè!
als FR staat voor Feyenoord dan weten we al dat je een mietje bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:44 schreef Stx het volgende:
Ja, dat gevoel is er, maar daar zet je je gewoon overheen.
Daar ben ik helemaal niet bang voor, we hebben goede beveiliging.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dan zijn inbrekers sneller bij je en hoor je ze niet aankomen bedoel je ?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:04 schreef Righteous het volgende:
Waarom is het juist die badkamer die vaak het onderwerp van onze angst is ?
Alsof zo'n demon niet achter je kan gaan staan als je lekker tv aan het kijken bent
Hee dimmen he provinciaaltjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
als FR staat voor Feyenoord dan weten we al dat je een mietje bent.
Of als je aan het poepen bent.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:04 schreef Righteous het volgende:
Waarom is het juist die badkamer die vaak het onderwerp van onze angst is ?
Alsof zo'n demon niet achter je kan gaan staan als je lekker tv aan het kijken bent
Ga lekker een filmpje kijken.quote:
Of als je in het donker naar huis loopt en dan denkt dat er iemand achter je loopt en je daardoor steeds harder gaat lopen en daardoor weer steeds banger wordt en je vervolgens dus voor niks als een debiel over straat rent midden in de nacht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:04 schreef Guanabana het volgende:
Wat ook stom is; dan ga je 's avondslaat naar het TRU-forum, en dan zeg je tegen jezelf: het is bullshit, het zijn lettertjes die je leest, je gaat nu NIET bang worden.
En dan binnen no-time, tóch bang worden, en schichtig om je heen gaan zitten kijken.
Ik dan, tenminste.
Mensen met slechts 2 wc's thuisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:45 schreef porsche1 het volgende:
Mensen die geen 2 wc's in huis hebben.Je gaat toch niet steeds verdomme naar beneden lopen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet bang voor, we hebben goede beveiliging.
Edit: door dat enge plaatje scroll ik iedere keer supersnel naar beneden.![]()
En ondertussen rent er een Marokkaan achter je aan die je portemonnee terug wil geven omdat die op straat was gevallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of als je in het donker naar huis loopt en dan denkt dat er iemand achter je loopt en je daardoor steeds harder gaat lopen en daardoor weer steeds banger wordt en je vervolgens dus voor niks als een debiel over straat rent midden in de nacht.
Ja, leuk hè. Stoerder zijn dan een 5-jarig jochiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga lekker een filmpje kijken.
Ik bedoel maar, die gast was bang voor IT, dan ben je echt wel een pussy.
NEE!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:08 schreef Righteous het volgende:
[..]
Of achter je pc
Heb je nu niet het gevoel dat er iemand achter je staat ?
En, werkte het?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
![]()
Ik moest er van mezelf aandachtig naar kijken, zodatik het wellicht minder eng zou vinden.
Toen ik 5 was sliep ik al buiten in de wildernis terwijl ik om mijn leven moest vechten tegen bruine beren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:11 schreef Stx het volgende:
[..]
Ja, leuk hè. Stoerder zijn dan een 5-jarig jochie
Ik dank de goden dat ik zoiets nooit meegemaakt heb. Want dan heb je pas écht reden om bang te zijn, en is het niet slechts je eigen irrationele bangmakerij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:11 schreef Righteous het volgende:
Ik heb ( overigens ver voor deze uitkwam) een real life Whitenoise achtige geest ervaring gehad nadat een vriend voor de trein was gesprongen .
De keukenkastjes stonden te klapperen en er kwam stoom onder de deur van de badkamer vandaan en als je er dan in ging was er niemand . Bijzonder eng
Ik sluit me aan bij Chuck_Norris.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echte pussies in dit topic dus. Als vrouw of jong jochie kan ik het nog begrijpen. Maar als man![]()
Op zich wel een goede oplossing, maar dat werkt niet echt als je door het huis loopt omdat je naar de keuken of de wc wil.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:12 schreef FOKkû het volgende:
Ook hier is de oplossing: fappen of vingeren!Je geilhormonen gieren dan door je lichaam dat je echt niet aan een knaap met een kettingzaag denkt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
![]()
Ik moest er van mezelf aandachtig naar kijken, zodatik het wellicht minder eng zou vinden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:11 schreef Righteous het volgende:
Ik heb ( overigens ver voor deze uitkwam) een real life Whitenoise achtige geest ervaring gehad nadat een vriend voor de trein was gesprongen .
De keukenkastjes stonden te klapperen en er kwam stoom onder de deur van de badkamer vandaan en als je er dan in ging was er niemand . Bijzonder eng
Hij bedoelt eigenlijk dat hij naar de bakker ging om brood voor zijn moeder te halenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toen ik 5 was sliep ik al buiten in de wildernis terwijl ik om mijn leven moest vechten tegen bruine beren.
Als je al zo makkelijk richting goden gaat, is het maar een kleine aanname dat er ook kwaadaardige geesten en demonen bestaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dank de goden dat ik zoiets nooit meegemaakt heb. Want dan heb je pas écht reden om bang te zijn, en is het niet slechts je eigen irrationele bangmakerij.
Making of kijken, dan maakt de schurk grapjes met zijn slachtoffers.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel een typ die gewoon moet werken: Let op de fouten in de film, dingen die gewoon slecht gespeeld zijn of niet kloppen. Ik bedoel, je hebt toch binnen 1 seconde door dat het nep is?
Och, kijk dit ventje zichzelf op leukere gedachtes proberen te helpenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toen ik 5 was sliep ik al buiten in de wildernis terwijl ik om mijn leven moest vechten tegen bruine beren.
Tijdens het kijken van de film ben ik ook nooit zo bang. Dat komt echt gewoon later, op een moment dat je dus in het donker naar beneden loopt. Ik kan dan in ieder geval niet denken 'het is maar nep'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel een typ die gewoon moet werken: Let op de fouten in de film, dingen die gewoon slecht gespeeld zijn of niet kloppen. Ik bedoel, je hebt toch binnen 1 seconde door dat het nep is?
Nee, voor brood moeten we altijd het land op om verse granen te halen en vervolgens gaat moeders het deeg gereed maken waarna vervolgens vaders het brood bakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:14 schreef Righteous het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk dat hij naar de bakker ging om brood voor zijn moeder te halen
Wat in Glanenbrug ongeveer hetzelfde is
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:16 schreef Stx het volgende:
[..]
Och, kijk dit ventje zichzelf op leukere gedachtes proberen te helpen
Het ergste is dat ik dacht dat ik gek was geworden toen en het maar heb laten rusten . Alleen diverse mensen die in die tijd bij me waren bevestigden stuk voor stuk en afzonderlijk van elkaar jaren later dat ze het ook gezien hadden .quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Ik vind jou echt niet meer zo lief hoor.![]()
* snakeladyrent topic uit...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:19 schreef Righteous het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dacht dat ik gek was geworden toen en het maar heb laten rusten . Alleen diverse mensen die in die tijd bij me waren bevestigden stuk voor stuk en afzonderlijk van elkaar jaren later dat ze het ook gezien hadden .![]()
Overigens heb ik toen contact gehad met mijn beschermengel , heel bizar allemaal . Moraal wat die zei was dat zolang je het contact niet zelf bewust/onbewust opzoekt er niets kan gebeuren .
Daarom geen Ouja borden ed meer voor mij![]()
Veel later had ik het er even over met een jongen van mijn uni die theologie studeerde en hij zei dat er in de bijbel ook een passage staat waarin God sommeert dat het rijk van de doden aan God toebehoort . Schijnt overigens in alle oude boeken te staan . Beetje mee oppassen dus .
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:19 schreef Righteous het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dacht dat ik gek was geworden toen en het maar heb laten rusten . Alleen diverse mensen die in die tijd bij me waren bevestigden stuk voor stuk en afzonderlijk van elkaar jaren later dat ze het ook gezien hadden .![]()
Overigens heb ik toen contact gehad met mijn beschermengel , heel bizar allemaal . Moraal wat die zei was dat zolang je het contact niet zelf bewust/onbewust opzoekt er niets kan gebeuren .
Veel later had ik het er even over met een jongen van mijn uni die theologie studeerde en hij zei dat er in de bijbel ook een passage staat waarin God sommeert dat het rijk van de doden aan God toebehoort . Schijnt overigens in alle oude boeken te staan . Beetje mee oppassen dus .
Ja, heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of als je in het donker naar huis loopt en dan denkt dat er iemand achter je loopt en je daardoor steeds harder gaat lopen en daardoor weer steeds banger wordt en je vervolgens dus voor niks als een debiel over straat rent midden in de nacht.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet al vingerend rondlopen.
Ik klaag niet over het feit dat de film te eng was, maar over dat je geest dus blijkbaar zo werkt dat je op dat soort momenten júist gaat denken aan enge dingen die je hebt gezien, en dat je dan als volwassene (ben vandaag 22 gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:20 schreef isostar69 het volgende:
Maar, als je wel last hebt van angst daarna is de film goed geweest
Dus wat klaag je nou?
Wetend dat de film gemaakt is om jou angstig te maken, kijken, angstig zijn en er later over klagen dat de film te eng was
He dit heb ik ook ooit gehad maar dan met mijn opa ik hoorde hem soms in het holst van de nacht zeggen: "Drinky je weet het he, niks over wat we in het verleden gedaan hebben aan je ouders vertellen" echt heel eng ik moest altijd huilen daarnaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:19 schreef Righteous het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:22 schreef Righteous het volgende:
[ afbeelding ]
Oppassen dat hij niet naar binnen komt trouwens.
Schijnt de broer van TwenteFC te ziijn ook nog eens
Gelukkig heb ik het wat beter getroffen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:22 schreef Righteous het volgende:
[ afbeelding ]
Oppassen dat hij niet naar binnen komt trouwens.
Schijnt de broer van TwenteFC te ziijn ook nog eens
Mijn zusje wilde een keer per sé een horror film kijken, omdat we altijd zeiden dat dat helemaal niets voor haar was. Ging ze de ring kijken. Bij het menu met een brandende boom liep ze gillend wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:20 schreef isostar69 het volgende:
Toen ik jong was had ik hetzelfde na een horrorfilm..
Maar ben nu volwassen en kijk geen horrorfilms meer.
Ik kijk ze niet meer omdat ik me niet meer in kan leven in die films.
Het gedrag van de hoofdrolspelers in horror-movies is te voorspelbaar geworden.
Gillen, schreeuwen en vluchten.. altijd hetzelfde liedje.
Op een gegeven moment wordt het zo saai, dat voorspelbare, dat er gewoon geen zak meer aan is.
Maar, als je wel last hebt van angst daarna is de film goed geweest
Dus wat klaag je nou?
Wetend dat de film gemaakt is om jou angstig te maken, kijken, angstig zijn en er later over klagen dat de film te eng was
Exorcist!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AAAAHHHH!! ACHTER JE!!!!!!
[ afbeelding ]
Je moeder kan niet meerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:25 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ?
Aan de slag . Je hebt nog 23145 Usericons te maken
Opa's die je bij je FOK! username noemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
He dit heb ik ook ooit gehad maar dan met mijn opa ik hoorde hem soms in het holst van de nacht zeggen: "Drinky je weet het he, niks over wat we in het verleden gedaan hebben aan je ouders vertellen" echt heel eng ik moest altijd huilen daarna
Dat is die gast van Into the Wildquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het wat beter getroffen.
[ afbeelding ]
Haha malle zus heb jijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:24 schreef Stx het volgende:
[..]
Mijn zusje wilde een keer per sé een horror film kijken, omdat we altijd zeiden dat dat helemaal niets voor haar was. Ging ze de ring kijken. Bij het menu met een brandende boom liep ze gillend wegPlagen we haar vandaag de dag nog mee.
Is van Beowulf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:26 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dat is die gast van Into the Wild
Heel goed jaDie ging toch dood aan het einde van de film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |