Girl's Day - Hug me Oncequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
Vraagje voor de kenners:
Ik vind uptempo catchy Kpop het leukste maar ben bang dat ik zowat alles wel ervan gehad heb. Dus misschien dat jullie nog suggesties hebben. Het liefste T-ara of Kara want die maken de fijnste muziek vind ik. Mijn favoriete nummers als vergelijkingsmateriaal:
T-ara - Sexy Love
T-ara - Why Are you Being Like This
T-ara - Roly Poly
Kara - Step
Kara - Mister
Kara - Pandora
Secret - Madonna
After School - Bang
Brown Eyed Girls - Abracadabra
SNSD - Gee
SNSD - Hoot
Iemand nog wat vergelijkbaars? Alvast bedankt.
Ik werd fan van PSY in 2010 toen zijn nummer RIGHT NOW een hit was in Korea.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:09 schreef Eenskijken het volgende:
sue me maar ondanks dat gangnam style zo populair is vind ik het nog steeds een van de leukste kpop nummers. Had er een paar maanden geleden pas van gehoord toen ik het in een game hoorde
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eunhyukquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:33 schreef Beach het volgende:
Gwn jaloers dat Kyuhyun IU aan kan douwen.
Is wel Kpopquote:
Ure right.. Lolquote:
Nja na Hyuna en Girl's Day geen grote releases meer toch, of zie ik dat verkeerd?quote:
SNSD overmorgen met een nieuw japans albumquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja na Hyuna en Girl's Day geen grote releases meer toch, of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |