Als jij nou dood zou gaan, zou iemand dat dan hier komen melden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het kutte van internet is dat je nooit weet wat er aan de hand is. Maar goed, het zal allemaal inderdaad wel goed komen.
MIjn broer misschien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als jij nou dood zou gaan, zou iemand dat dan hier komen melden?
Ja ik denk dat in mijn geval mijn broers daar misschien ook wel aan zouden denken.quote:
Nee, maar tussen je er niet mee bemoeien en je zorgen maken om iemand zit nog een hele rangequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef Rauzer het volgende:
Gewoon niet mee bemoeien, als ze weer zin heeft komt ze vanzelf wel weer.
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik denk dat in mijn geval mijn broers daar misschien ook wel aan zouden denken.
ja zeker, zowel mijn lief als mijn moeder kennen mijn FOK! historiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij weet echt niemand dat ik hier een account heb, dus in mijn geval nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat je broers daar aan denken. Niet iedereen heeft dat.quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar tussen je er niet mee bemoeien en je zorgen maken om iemand zit nog een hele range
Ik zit al heeeel lang op FOK!, en sommige users raken je, en anderen minder...
Maar het clubje mensen dat we hier in de SC hebben doet me echt wat
Jij dus wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat je broers daar aan denken. Niet iedereen heeft dat.
ben bang dat dat in mijn geval ook zo zal zijn:Yquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij weet echt niemand dat ik hier een account heb, dus in mijn geval niet
Maar zouden ze dat direct melden of zouden daar weken dan niet maanden over heen gaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zeker, zowel mijn lief als mijn moeder kennen mijn FOK! historie
Jouw vrouw weet toch wel dat je FOK!t?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben bang dat dat in mijn geval ook zo zal zijn:Y
Je vriendin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij weet echt niemand dat ik hier een account heb, dus in mijn geval niet
ze weet dat ik tegenwoordig weer chat, maar FOK kent ze niet eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jouw vrouw weet toch wel dat je FOK!t?
ik denk wel dat ze dat direct zou meldenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar zouden ze dat direct melden of zouden daar weken dan niet maanden over heen gaan?
Hmmm...ik denk dat het in mijn geval wel een tijd zou duren, misschien wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze dat direct zou melden
klopt, ik kreeg de ruimte niet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
Toen je met je ex-vriendin was zat je toch ook amper op FOK!? Ik heb je in ieder geval een hele tijd niet gezien toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |