abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:06:21 #101
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_84596724
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef walk-man het volgende:

[..]

Hahaha priceless daar had je een foto van moeten maken. Hoeveel poep zat er precies op zijn gezicht? Gewoon een klein stukje of zijn hele wang?
[..]

Heftig hoor.. Weet je noghoe het met die vrouw is afgelopen?
Nee, geen idee, en het deed me toen helemaal niks. Daar snap ik nu trouwens nog steeds niks van, ik ben echt niet ongevoelig ofzo.
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:17:53 #102
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_84598906
Ik werk af en toe in een groot magazijn waar nogal eens muizen rondlopen. Ook rijden er van die orderpickkarretjes rond waar ze dan telkens voorlangs schieten. Ik vroeg me al een hele tijd af of zon muis wel eens dood werd gereden en op een zekere dag werd dat bevestigd.
Een collega reed gewoon zijn rondje toen er ineens een muis overstak waar hij toen overheen reed. Ik wist dat die gast prettig gestoord was, maar hij pakte dus een stukje karton en legde daar die muis op. Vervolgens liet hij dat aan alle anderen zien en dat was echt héél erg smerig. Alle ingewanden hingen eruit en dat zag er echt heel smerig uit :r En die collega is dan ook nog eens zo gek om je te laten schrikken door die muis recht voor je neus te houden :r

Een andere keer was ik het magazijn aan het opruimen en toen kwam ik een dooie muis tegen. Geen idee hoelang hij er al lag, maar hij zat in ieder geval vastgeplakt aan de grond. Het was op een dag dat bovengenoemde collega niet aan het werk was en ik wilde hem terugpakken. Dus ik schraapte die muis van de grond af en toen kwam er toch een stank vrij, GAD-VER-DAMME :r :X Ik kreeg er kotsneigingen van.
Maar uiteindelijk dus die muis tussen 2 papiertjes gelegd en op de orderpickkar van die collega gelegd. De volgende dag kwam hij nietsvermoedend aanlopen, maar hij had wel in de gaten dat het flink stonk. Dus hij naar z'n karretje en haalde één van de papiertjes weg om erachter te komen dat die muis er lag. Wij lagen al in een deuk, maar die collega van me kotste ook nog eens een keer over z'n accu heen _O_ Achteraf kon hij er ook wel om lachen :P Het duurde ook even voordat die geur weer weg was :P

En ik weet niet of jullie een kat hebben, maar die van ons zat eens de hele avond scheten te laten. En GAD-VER-DAMME zeg daar is een scheet van een mens 0,0 bij :X Holy fuck die stank is echt niet te verteren! Toen hebben we hem maar buiten gezet en de volgende ochtend was het over *;
pi_84598943
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Omkron het volgende:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn dat is wel heel erg ziek! hoe ver moet je heen zijn wil je dat gebruiken, en wat moet er door je heen gaan als je daar zo ligt..
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:20:19 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84599002
Stage in één of ander ver land.
ff abcesje verwijderen.
Allemaal pus met wormen.
Op mijn beschermbril. c_/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84599117
Ik heb van redelijk dichtbij gezien hoe ze een lijk uit de Maas opdiepten nadat deze er 2 weken in had gelegen, dat zag er dus echt niet fijn uit.
Misschien niet heel vies, bij een ongeluk vrachtwagen-fietser, reed de vrachtwagen over de fietser heen, niet echt vies maar wel heel eng.
Ja en dus?
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:25:45 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_84599189
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

damn dat is wel heel erg ziek! hoe ver moet je heen zijn wil je dat gebruiken, en wat moet er door je heen gaan als je daar zo ligt..
:o of ze zitten helemaal onder de drugs of ze moeten flink veel pijn hebben, ffs de hele huid bij die onderarm afgestorven je ziet gewoon het bot zitten bij die vrouw op het laatste.

Mensen die door dat soort filmpjes niet kunnen slapen :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_84600811
Toen ik een jaar of tien was ging ik bij een vriendinnetje spelen dat op een boerderij woonde. Om in het woongedeelte te komen, moest je door de stal heen. Was ik aan gewend, om achter de koeien langs te lopen. Alleen liep ik nu net achter een koe die op dat moment de nageboorte naar buiten werkte. Het spetterde :'( :{

En een keer een bos bloemen van de buurvrouw gekregen, uit eigen tuin. Was voor mijn moeder, die lag in het ziekenhuis en had al 10 bossen staan, dus deze ging mee naar huis. Wilde ik een keer het water verversen, zaten er allemaal larfachtige wezens in de vaas. Echt tientallen. Bah.

En ik ben een keer half gestikt in een lange zwarte haar die was meegebakken in een brood van c1000. ;( :r
pi_84602306
Was ergens op een caribisch eiland. Was daar met een tanker met bitumen (vloeibaar asfalt) lossen in vrachtwagens. Zie die bitumen dan als een hele grote pan met heet frituurvet. In ieder geval tijdens het lossen dus schiet opeens de slang los en sproeit dus zo een mwah 2 m3 bitumen over een lokale neger heen. Mannetje dus helemaal in de war komen al zijn maatjes eraan die aan zijn kleren beginnen te trekken omdat ie nog zwarter was geworden dan die al was. Dus al zijn maatjes trekken zie je dus, die van zijn eigen kleur al heel erg donker, negertje helemaal roze worden. Daarna afgevoerd in pick up truckje. Denk eigenlijk niet dat het mannetje het overleefd heeft maar goed.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_84603628
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:33 schreef tsjas het volgende:
Wat ik ook heel vies vond was mijn hond die wel eens wat stront at en dan zat het aan zijn tong geplakt en langs zijn kiezen helemaal en dan gaat hij rennen en komt hij weer bij je en begint hij met die tong uit zijn bek helemaal onder de stront te hijgen.
Ik dacht dat ik van mijn stokje af ging :r
Mental images _O-
pi_84607879
Het meest smerige is toch wel geweest een kerel met 2 open bot breuken, half gebit eruit dus bloed stroomde uit zijn mond en een oog wat half open lag. Alle bij 1 persoon. Leuk hoor EHBOen :(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_84608252
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het meest smerige is toch wel geweest een kerel met 2 open bot breuken, half gebit eruit dus bloed stroomde uit zijn mond en een oog wat half open lag. Alle bij 1 persoon. Leuk hoor EHBOen :(
hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:34:13 #112
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84622315
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik een jaar of tien was ging ik bij een vriendinnetje spelen dat op een boerderij woonde. Om in het woongedeelte te komen, moest je door de stal heen. Was ik aan gewend, om achter de koeien langs te lopen. Alleen liep ik nu net achter een koe die op dat moment de nageboorte naar buiten werkte. Het spetterde :'( :{

En een keer een bos bloemen van de buurvrouw gekregen, uit eigen tuin. Was voor mijn moeder, die lag in het ziekenhuis en had al 10 bossen staan, dus deze ging mee naar huis. Wilde ik een keer het water verversen, zaten er allemaal larfachtige wezens in de vaas. Echt tientallen. Bah.

En ik ben een keer half gestikt in een lange zwarte haar die was meegebakken in een brood van c1000. ;( :r
Oeeeh erg hoor :') En die larven waren muggen.
pi_84623897
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Rotte aardappelensap over mijn hand ;(

Tering dat stinkt echt erg
Aardappelsap? Alleen in Limburg :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_84624669
Een klasgenoot die in een bus zat, en ik daarnaast, jongen kotst vlak voor we uit de bus moeten het halve busje onder (zonder mensen te raken, dat weer wel).
Tussen die kots zie ik een bal slierten rollen..
Ben snel over die sloot heen gesprongen en de bus uitgevlucht :')

Of wakker worden, als koter van 9, zittend op de WC met natte voeten.
Loop ik terug richting slaapkamer en ontdek waarom mijn voeten nat zijn; heel de trap ondergekotst, van boven tot onder, en alles sijpelend naar beneden via de muur :P
Tot mijn vader het al vloekend ging poetsen.

Ander vieze dingen: Aarsmaden hebben en die vreselijke kriebelbeestjes zien krioelen op je wcpapier (en beseffen dat dat in je endeldarm leeft).
Of ergens wandelen in de Ardennen en ineens de hele weg over de breedte en ongeveer 100 meter lang besmeurd met verse bloedsporen (vraag me af van welk beest of mens dat is geweest en wat er gebeurd is.)
Neil LOVES Carrots!
pi_84624738
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Gitank2 het volgende:
Ander vieze dingen: Aarsmaden hebben en die vreselijke kriebelbeestjes zien krioelen op je wcpapier (en beseffen dat dat in je endeldarm leeft).
En dat meld je er nog maar even bij. :') Gatverdamme.
pi_84624779
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
achter dat meisje aanspringen?
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:35 #117
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_84624932
10jaar geleden ofzo. in de trein. ik zat een beetje vooraan in de trein door het raampje te kijken en toen hoorde ik een harde knal. 0.1 seconde later was mn ruitje voor 80% rood van het bloed en andere menselijke resten.

Moet zeggen dat ik toen echt een weekje in shock zat.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_84625432
Toen ik een jaar of 8 was hadden we ook ooit eens pompoenen gemaakt voor halloween. En die had mijn vader dus gewoon een aantal weken laten staan en toen viel een van de 2 pompoenen op de grond (buiten). Dus ik wou 's ochtends naar school en loop daar langs en had niemand die rotte pompoensap van de grond opgeruimd, dus ik glij uit en val vol met een van m'n armen in dat sap. Mijn jas stonk de hele dag naar die putlucht.

Het ergste was nogwel dat ik die dag een briefje van m'n ouders gefaket had dat ik verkouden was en beter binnen kon blijven tijdens de pauzes, maar ik durfde niet dus gooide dat papiertje weg. Echt gewoon 10 seconde voordat ik uitgleed }:|
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:04:53 #119
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_84625908
quote:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_84626024
Een keer had de kat twee dooie muizen onder mijn bed verstopt toen ik op vakantie was. Toen ik terugkwam zaten de maden er al in en hing er een lijkenlucht op mijn kamer...

Een andere keer was het op mijn werk. Tijdens een hittegolf een paar jaar geleden zaten de groencontainers bijna tot de rand toe gevuld met etensresten (dus ook vlees). Toen ik de klep open deed om er wat in te gooien hoorde ik letterlijk honderden maden knagen en bewegen, goorste geluid ooit. Als je er in keek zag je ze ook allemaal bewegen enzo...
pi_84626351
Met acute diarree op de ferry (met overstromende toiletten) tussen Egypte en Jordanië zitten was niet echt top. Grieks feestje waar we een gebraden geitenkop op tafel kregen, en de vrouw des huizes met een vork een oog er uit draaide en op at was ook niet echt dolletjes. Nichtje van ruim 1 jaar wat bedacht met de bruine verf uit de luier haar ledikantje te gaan pimpen was ook eentje uit de buitencategorie, en mijn stage bij de VAM in Wijster tussen al het gerijpte huisvuil was ook 1 aaneenschakeling van hoogtepunten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:50:30 #122
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_84627811
Snijzaal is ook onderdeel van mijn opleiding, maar dat vind ik echt enorm interessant. Anatomie is de shit :D Mijn ogen kunnen een hele hoop aan en ik kan eigenlijk alles zien zonder dat ik er moeite mee heb. Maar geur kan mij nog wel beroeren :P

Tijdens een training ging ik pissen en stapte van m'n fiets een weilandje in. Achter een heuveltje lag een schaap in vergevorderde staat van ontbinding. Ik kreeg zo'n heerlijke neus vol binnen.

Toen ik een dronken maat naar huis reed in de auto kotste hij over mij heen. Die geur deed mij echt bijna over mn nek gaan. Ik kon alleen ' dude' uitbrengen :D

Verder doen good old rotten.com en dat soort sites me niet zoveel. Net als dat filmpje van die russen. Mooi stukje anatomie, als je t mij vraagt ;)
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:36:55 #123
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_84638382
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
10jaar geleden ofzo. in de trein. ik zat een beetje vooraan in de trein door het raampje te kijken en toen hoorde ik een harde knal. 0.1 seconde later was mn ruitje voor 80% rood van het bloed en andere menselijke resten.

Moet zeggen dat ik toen echt een weekje in shock zat.
Wow, hoe gruwelijk dat ook is... ik ben ineens wel heel nieuwsgierig geworden naar die hele gebeurtenis.
pi_84639377
quote:

SPOILER
Bedankt voor de moeite ^O^

Episch gefaald die mensen, die chick vanaf 5 minuten :'). Daar lig je dan met je ellepijpje.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_84640430
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:

[..]

Wow, hoe gruwelijk dat ook is... ik ben ineens wel heel nieuwsgierig geworden naar die hele gebeurtenis.
Niets aan...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')