Ik vond het een prima vergelijking.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:22 schreef Skylark. het volgende:
De vergelijking is niet zo goed maar de sadness is gewoon lastig uit te drukken.
Sorry dat ik niet elke post op gans dit forum lees. Ik zal beter mijn best doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Jaeenkloon het volgende:
wel grappig dat iedereen denkt dat ik een kloon ben van crazy.. terwijl ik ergens op het forum hier al gezegd heb dat ik een kloon van exentric90 ben maar een ban heb met dat account
Terechte ban.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Jaeenkloon het volgende:
wel grappig dat iedereen denkt dat ik een kloon ben van crazy.. terwijl ik ergens op het forum hier al gezegd heb dat ik een kloon van exentric90 ben maar een ban heb met dat account
Wel erg triest ja, aan de kant gezet te worden door zo eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:22 schreef Skylark. het volgende:
De vergelijking is niet zo goed maar de sadness is gewoon lastig uit te drukken.
En hij zegt altijd sorry!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Opkloter het volgende:
ken ook zo'n wijf die bijna altijd word gemept door haar vriend, maar "oooohhh, hij is zo schattig en koopt alles voor me"![]()
![]()
![]()
![]()
80 procent van de vrouwen is naïef lijkt wel
Of te dom om zelfstandig te poepenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Opkloter het volgende:
ken ook zo'n wijf die bijna altijd word gemept door haar vriend, maar "oooohhh, hij is zo schattig en koopt alles voor me"![]()
![]()
![]()
![]()
eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:06 schreef Opkloter het volgende:
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |