quote:Op maandag 26 juli 2010 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Anyway, dit is mijn vrijdag avond, dus ik ga voorzichtig biertjes drinken. Fijne avond nog jullie envoor Mera
Ik laat mijn trouwe fans toch niet topicloos achter?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Leandra het volgende:
LOL....... ik wist het hè, ik lag al dubbel toen ik post 300 zag, maar wel top dat je alsnog een vers topic geopend hebt![]()
Toen hing de kroonluchter er nogquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not, ik postte al in DGK voor Huub er zat, dus ik mocht dat
Ach, we hebben nu de RLS die kabinetsformatie heetquote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, Fok! is ook niet meer wat het geweest is zonder RLS
Nou idd, dat is ook een soap. wanneer zijn er nieuwe verkiezingen?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, we hebben nu de RLS die kabinetsformatie heet
Zomaar ff uit Frankrijk? Is het niet goedkoper per post?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Mijn in Frankrijik woonachtige schoonzus kwam me vandaag een doos rosé brengen. Is dat lief
Je hoort of ziet er zo weinig van. Rutte met opgestroopte mouwen na vooroverleg met de fractie, en ome Geert in een gepantserde Audi (as always)quote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, we hebben nu de RLS die kabinetsformatie heet
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Mijn in Frankrijik woonachtige schoonzus kwam me vandaag een doos rosé brengen. Is dat lief
Ze was in de buurt, dat scheelt postzegelsquote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zomaar ff uit Frankrijk? Is het niet goedkoper per post?
Slimme schoonzusquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was in de buurt, dat scheelt postzegels
Hij staat hier nog op de kast, helemaal vol, want hij moet natuurlijk eerst goed gekoeldquote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slimme schoonzus![]()
Hoever ben je al met de doos?
Das heel lief! Ik woon ook in Frankrijk en zuip die doos gewoon zelf leegquote:Op maandag 26 juli 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind rosé eigenlijk helemaal niet zo heel lekker. Is dat nu al een paar jaar en hype of genieten mensen daar echt meer van dan van een glas wijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Das heel lief! Ik woon ook in Frankrijk en zuip die doos gewoon zelf leeg
Maar als we in Nederland op bezoek gaan logeren we altijd bij zus en zwager en dan nemen we altijd heel veel rose mee die ik dan samen met zus weg slemp.
Weet niet hoeveel liter het is, maar je schrikt je het lazarus van de verzendkosten hoor, echt! Wij doen veel via vrienden, kennissen, kinderen etc en dan is het te doen. En vlak de douane niet uit he, die willen ook nog wel eens een pakketke openenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zomaar ff uit Frankrijk? Is het niet goedkoper per post?
Het is al jaren een zomerhype in les Pays-Basquote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind rosé eigenlijk helemaal niet zo heel lekker. Is dat nu al een paar jaar en hype of genieten mensen daar echt meer van dan van een glas wijn?
Zomers ga ik voor witte wijn of rose. En in Frankrijk heb je wat dat betreft toch net ff wat meer keus dan in Nederland. Ik kan hier in de dorps super kiezen uit meer soorten dan jullie in Nederland bij een slijter kunnenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind rosé eigenlijk helemaal niet zo heel lekker. Is dat nu al een paar jaar en hype of genieten mensen daar echt meer van dan van een glas wijn?
Rosé is al een tijd geleden volwassen geworden. Die hype met van die kleine flesjes op het strand is alweer ingeruild, eerst voor proseco en nu is "rosébier" weer in. Althans, dat probeert de commercie een succes te maken, volgens mij lukt het niet zo goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De eerste keer werd ik er mee geconfronteerd in ongeveer in 2004. Ook toen vond ik al matig. Je doet mij meer plezier met een koud biertje of een goedkoop glas wijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is al jaren een zomerhype in les Pays-Bas
Frankrijk is sowieso ook nog een land van veel lokale streekproducten en dus veel meer keus dacht ik. Nederland heeft dat nauwelijks meer. Het is allemaal één pot nat met hier een daar, af en toe iets bizonders in het assortiment.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zomers ga ik voor witte wijn of rose. En in Frankrijk heb je wat dat betreft toch net ff wat meer keus dan in Nederland. Ik kan hier in de dorps super kiezen uit meer soorten dan jullie in Nederland bij een slijter kunnen
Rosébier drink ik al een aantal jaar en is hier nog steeds erg populair.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Rosé is al een tijd geleden volwassen geworden. Die hype met van die kleine flesjes op het strand is alweer ingeruild, eerst voor proseco en nu is "rosébier" weer in. Althans, dat probeert de commercie een succes te maken, volgens mij lukt het niet zo goed.
Ik drink graag (droge!) rosé. Het is net wat stroever dan witte wijn, en net wat frisser dan rode.
Ik drink ook graag wit en rood hoor, daar niet van. Ik drink gewoon graag.
Ik wilde al zeggen, in Zeeland, Brabant en Limburg stikt het van de streekgerechten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso ook nog een land van veel lokale streekproducten en dus veel meer keus dacht ik. Nederland heeft dat nauwelijks meer. Het is allemaal één pot nat met hier een daar, af en toe iets bizonders in het assortiment.
Wij calvinisten waarderen het speciale ook niet zo, daarvoor moet je zuidelijker zijn, waar ze minder calvinist, meer katholieke en vooral bourgondische genen hebben. 't Is een verschil in cultuur.
Wij hebben dan wel weer de specerijen, daarmee maak je een niet te vreten product smakelijk
En die zelfde specerijen hebben wij hier tegenwoordig ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso ook nog een land van veel lokale streekproducten en dus veel meer keus dacht ik. Nederland heeft dat nauwelijks meer. Het is allemaal één pot nat met hier een daar, af en toe iets bizonders in het assortiment.
Wij calvinisten waarderen het speciale ook niet zo, daarvoor moet je zuidelijker zijn, waar ze minder calvinist, meer katholieke en vooral bourgondische genen hebben. 't Is een verschil in cultuur.
Wij hebben dan wel weer de specerijen, daarmee maak je een niet te vreten product smakelijk
Wat hebben ze dan in Zeeland, naast kleffe koeken vol met suiker nog meer?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, in Zeeland, Brabant en Limburg stikt het van de streekgerechten.
In Friesland en Groningen trouwens ook.![]()
Ik blijf het gewoon bij bier houden. Zonder rare kleurtjes en/of smaakjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Rosé is al een tijd geleden volwassen geworden. Die hype met van die kleine flesjes op het strand is alweer ingeruild, eerst voor proseco en nu is "rosébier" weer in. Althans, dat probeert de commercie een succes te maken, volgens mij lukt het niet zo goed.
Ik drink graag (droge!) rosé. Het is net wat stroever dan witte wijn, en net wat frisser dan rode.
Ik drink ook graag wit en rood hoor, daar niet van. Ik drink gewoon graag.
't Gaat Gert uiteindelijk ook alleen maar op de alcohol. Zegt ie zelf hè, hij drinkt gewoon graagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon bij bier houden. Zonder rare kleurtjes en/of smaakjes.
Hoe durf je Belgish bier te vergelijken met trutten rosé bierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Rosébier drink ik al een aantal jaar en is hier nog steeds erg populair.![]()
Maarja boven de sloot ontdekken ze Belgische (speciaal)bieren natuurlijk pas als het hier alweer not done isJupiler helemaal hip bij jullie nu zeker?
![]()
Weet ik niet uit mijn hoofd want ik kom er nooit, maar moet regelmatig foldertjes maken voor winkeliers in Zeeland die dan iets aanbieden dat ik niet ken en ze dus moet bellen voor uitleg om een bijpassende illustratie te vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan in Zeeland, naast kleffe koeken vol met suiker nog meer?
Jij bent toch ook van het rosé slempen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe durf je Belgish bier te vergelijken met trutten rosé bier
Misschien bedoel je het schertsend hoor, maar rosé is óók wijn hè.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De eerste keer werd ik er mee geconfronteerd in ongeveer in 2004. Ook toen vond ik al matig. Je doet mij meer plezier met een koud biertje of een goedkoop glas wijn.
Zekers de wijn .. Maar Belgische bier is heilig. Een die hippe mix is foutquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent toch ook van het rosé slempen?
Zeeland is wat mij betreft een achtergebleven groep eilanden met een raar dialect. Zelfs de Zeeuwse mosselen komen niet uit Zeeland.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet ik niet uit mijn hoofd want ik kom er nooit, maar moet regelmatig foldertjes maken voor winkeliers in Zeeland die dan iets aanbieden dat ik niet ken en ze dus moet bellen voor uitleg om een bijpassende illustratie te vinden.
Jupiler? Zegt me niks. Maar dat komt vast nog wel, want het is algemeen bekend dat het beneden de rivieren mijlenver voorloopt, qua hot & hip.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Rosébier drink ik al een aantal jaar en is hier nog steeds erg populair.![]()
Maarja boven de sloot ontdekken ze Belgische (speciaal)bieren natuurlijk pas als het hier alweer not done isJupiler helemaal hip bij jullie nu zeker?
![]()
Stond er even niet bij stil dat het ook wijn is, jonge wijn of zoiets dergelijks?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien bedoel je het schertsend hoor, maar rosé is óók wijn hè.
Met een uitgebreid scala aan mogelijkheden. Zelfs bij een zaak als De Librije staan rosé's op de kaart.
En ja, het gaat soms vooral om de alcohol. Maar zelfs dán is het prettig om dat in smakelijke verpakking te consumeren.
Is dat geen typische Belgische specialiteit dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe durf je Belgish bier te vergelijken met trutten rosé bier
Hoe heet dat café toch bij jou in Arnhem waar ze zo ongeveer alles uit de tap hebben. Daar kwam ik 20 jaar geleden nog wel eens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef remlof het volgende:
Jupiler is erg ok trouwens. Vooral van de tap
Zo ja moet je daar iid een Belg voor zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat geen typische Belgische specialiteit dan?
Net als bijv Kriek?
Je bent toch zo van de voetbal?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jupiler? Zegt me niks. Maar dat komt vast nog wel, want het is algemeen bekend dat het beneden de rivieren mijlenver voorloopt, qua hot & hip.
't Moortgat. Ik kom daar nog regelmatigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe heet dat café toch bij jou in Arnhem waar ze zo ongeveer alles uit de tap hebben. Daar kwam ik 20 jaar geleden nog wel eens.
Volgens mij is het een Belgisch fruitbier (framboos) dat een of andere idioot besloot rosébier te gaan noemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ja moet je daar iid een Belg voor zijn
Nou en? Moet ik daarom jupie dinges kennen? Wij hebben dat hier gewoon niet, van dat rare bier.quote:
Dat was 'm. Leuk café destijdsquote:[
't Moortgat. Ik kom daar nog regelmatig
Dat is gewoon een slappe grap..... KriekKriekKriekKriekKriekKriekKriekKriekKriekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Belgisch fruitbier (framboos) dat een of andere idioot besloot rosébier te gaan noemen.Waarom is mij ook een raadsel maar dat maakt het niet minder lekker.
Hertog Jan vind ik veel te zoet, snap niet dat sommigen daar zo lyrisch over zijn...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou en? Moet ik daarom jupie dinges kennen? Wij hebben dat hier gewoon niet, van dat rare bier.
Niks mis met grolsch en hertogs jan.
Nee. Het is wijn van blauwe druiven (net als rode wijn), alleen worden de schillen wat eerder gescheiden van het sap.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stond er even niet bij stil dat het ook wijn is, jonge wijn of zoiets dergelijks?
Nog steeds hoorquote:
De Varkensstraat? Mjah da's wel wat minder geworden. Allemaal van die kuttentjes vol met pubers.quote:En tussen die blikken bioscoop en de Korenmarkt, daar had je nog zo'n vuig smal straatje, daar zaten ook wel een paar leuke tenten
Ja, ik had hem alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Het is wijn van blauwe druiven (net als rode wijn), alleen worden de schillen wat eerder gescheiden van het sap.
't Was opeens duidelijk, bij het lezen van bovenstaandequote:De wijngisten (saccharomyces cerevisiae) is een alcoholtolerante gist, die in staat is de suikers in de most om te zetten in alcohol (C6 H12 O6 > 2 C2 H5 OH + 2 CO2 + Energie).
Daar zaten destijds juist veel mensen van rond de dertig, een beetje weg van de immer rumoerige Korenmarkt met z'n toen nog vaak aanwezige opstootjes en vechtpartijtjes. Het enige mooie aan de Korenmarkt vond ik toen het filmhuis.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog steeds hoor
[..]
De Varkensstraat? Mjah da's wel wat minder geworden. Allemaal van die kuttentjes vol met pubers.
Jezus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik had hem al
[..]
't Was opeens duidelijk, bij het lezen van bovenstaande
Op de Korenmarkt vind je mij ook niet snel meer, hoe verder er vandaan, hoe hoger de gemiddelde leeftijd wordtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zaten destijds juist veel mensen van rond de dertig, een beetje weg van de immer rumoerige Korenmarkt met z'n toen nog vaak aanwezige opstootjes en vechtpartijtjes. Het enige mooie aan de Korenmarkt vond ik toen het filmhuis.
Dat album heb ik zo grijs gedraaid vroegerquote:
En hier at ik heel regelmatig, was toen erg goed kanen daarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de Korenmarkt vind je mij ook niet snel meer, hoe verder er vandaan, hoe hoger de gemiddelde leeftijd wordt
Yep nog steeds, moet ik ook weer eens heenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hier at ik heel regelmatig, was toen erg goed kanen daar![]()
http://www.kohinoorofindia.nl/arnhem/index.htm
en dezequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat album heb ik zo grijs gedraaid vroeger
Vind dit nog steeds één van de mooiste nummers:
Jeff Wayne
Maar eigenlijk moet je gewoon het hele album aan een stuk horenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en deze![]()
Listen, do you hear them drawing near,
In their search for the sinners?
Feeding on the power of our fear,
And the evil within us.
Incarnation of Satan's creation of all that we dread,
When the demons arrive,
Those alive would be better off dead!
(Female)
There must be something worth living for,
There must be something worth trying for,
Even some things worth dying for,
And if one man can stand tall,
There must be some hope for us all,
Somewhere, somewhere in the spirit of man.
(Male)
Once there was a time when I believed,
Without hesitiation,
That the power of love and truth could conquer all,
In the name of salvation.
Tell me what kind of weapon is love when it comes to the fight?
And just how much protection is truth against all Satan's might?
(Female)
There must be something worth living for,
There must be something worth trying for,
And if one man can stand tall,
There must be some hope for us all,
(Dialogue)
(Female)
No, Nathaniel,
Oh no, Nathaniel,
No, Nathaniel, no,
There must be more to life,
There has to be a way,
We can restore to life,
The love we used to know.
Nathaniel, no,
There has to be a way,
We can restore to life,
The light that we have lost.
(Male)
Now darkness has descended on our land,
And all your prayers cannot save us,
Like fools we've let the Devil take command,
Of the souls that God gave us.
To the altar of evil like lambs to the slaughter we're led,
When the demons arrive the survivors will envy the dead!
(Female)
There must be something worth living for.
(Male)
No, there is nothing!
(Female)
There must be something worth trying for.
(Male)
I don't believe it's so.
(Female)
If just one man can stand tall,
There would be some help for us all,
(Dialogue)
(Female)
No, Nathaniel,
Oh no, Nathaniel,
No, Nathaniel, no,
There has to be a way,
We can restore to life,
The love we used to know.
Nathaniel, no,
There has to be a way,
We can restore to life,
The light that we have lost.
(Dialogue)
(Male)
There is a curse on Mankind,
We may as well be resigned,
To let the Devil,
The devil take the spirit of man.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet je gewoon het hele album aan een stuk horen
De grote grap is dat ik bijna ga denken dat die Righteous een kloon van jezelf is. Hij post ongeveer als jijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben een zeikerige aandachtsgeile hoerMaar hier heb ik even genoeg van, mensen
Maak het goed, ik doe nog een half jaar zonder Fok!, geloof ik
Dat dacht ik dus ook, ik heb nog de aanmelddatum gechecktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De grote grap is dat ik bijna ga denken dat die Righteous een kloon van jezelf is. Hij post ongeveer als jij
Niet zo happen, Teun maakt ook maar een geintje, ongeacht of hij het misschien werkelijk even gedacht heeft is het geen aanval op Ian.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie de gelijkenis niet hoor.![]()
Sowieso zou hij z'n eigen rage echt niet op deze manier de kop in drukken
Hij houdt wel van een relletje en hij zou ook nooit zeggen dat hij Fok! zou gaan verlaten voor x tijd. Al helemaal niet voor een avatar, tenzij je een watje van hem gemaakt hebtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie de gelijkenis niet hoor.![]()
Sowieso zou hij z'n eigen rage echt niet op deze manier de kop in drukken
Kut Ian, ik wou je net mod maken, ergensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 05:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben een zeikerige aandachtsgeile hoerMaar hier heb ik even genoeg van, mensen
Maak het goed, ik doe nog een half jaar zonder Fok!, geloof ik
Hoe doe je dat??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg een zwarte mond van rode wijn, rosé vind ik vaak mufjes en witte wijn is het ook niet echt voor me.
Bier. En vodka. Maar dat is zo uiteraard.
Een goedemorgen, ondanks dat mijn eerste stap vandaag met het verkeerde been is gezet.
Bluf, doe het dan gewoonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut Ian, ik wou je net mod maken, ergens
Ik val niemand aan, maar ik dacht het wel serieus en het zit nog steeds in mijn hoofdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zo happen, Teun maakt ook maar een geintje, ongeacht of hij het misschien werkelijk even gedacht heeft is het geen aanval op Ian.
Jonguh!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:18 schreef Leandra het volgende:
Hoe doe je dat??
Ik bedoel, ik kan eigenlijk maar aan één kant het bed uitstappen, dus om dat met het verkeerde been te doen kost fysiek nogal wat moeite... zoveel moeite dat het het proberen niet waard is
Sterker nog, auteursrecht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
Het is toch min of meer een regel op internet om niet iemands ava of nickname te gebruiken.
Is Ian nu serieus om dit gedoetje weggelopen?quote:
Nah, ik weet niet in hoeverre dat werkelijk regel is, we hebben zelfs een mod die dezelfde naam heeft als een user (die die naam eerder had) maar dan met II (hoofdletter i) terwijl die user gewoon ll (kleine letter L) in haar naam heeft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:19 schreef hondjes het volgende:
Het is toch min of meer een regel op internet om niet iemands ava of nickname te gebruiken.
Maar kom op: waar gáát het over.quote:User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal. Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
e. Het auteursrecht van door gebruiker geplaatste content blijft bij de individuele gebruikers. FOK! is niet gerechtigd het materiaal te verkopen, verhuren of anderszins het auteursrecht, portretrecht of elk ander recht op het materiaal over te dragen aan derden.
Nee dat zeg ik, het is geen aanval.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik val niemand aan, maar ik dacht het wel serieus en het zit nog steeds in mijn hoofd![]()
Tijd voor wat beweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |