Daar kun je bij de gerenommeerde betaalde festivals in Nederland ook echt wel vanuit gaan anno 2010quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je als festivalganger altijd denkt dat alles goed en veilig is geregeld. Diverse steden hadden de Love Parade afgewezen als zijnde 'kunnen we niet aan, te onveilig', dus dan ga je er van uit dat als Duisburg het wèl door laat gaan het ook veilig zal zijn. Daarbij is dit niet een of ander onbekend festivalletje met amateurorganisatie, dit was wel dè Love Parade met jarenlange ervaring.
Volgens mij kan het overal misgaan, enne nederlandse evenementen goed georganiseerd? Yeah right, net als Summer Grooves zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Geloof me.. nederlandse evenementen worden zo goed georganiseerd.. Er kan natuurlijk altijd wel wat gebeuren, maar de kans op een ramp als dit is echt heel erg klein. Dit had absoluut voorkomen kunnen worden.
Ik ben daar iig niet bang voor op Lowlands. Daar is de situatie veel beter en kan zo iets gewoon niet gebeuren.![]()
Maar.. mensenmassa's blijven eng..
Hihihi, hou ze maar eens tegen, met die plaatjes! IMHOquote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
*meezwaait!
voor ik jullie niet meer spreek: hoop dat jullie een hele fijne vakantie gaan hebben Tav en sunGeniet ervan en mooie plaatjes schieten he?
Ja, Nederlandse evenementen worden goed georganiseerd over het algemeen. Alleen met gratis festivals weet je niet wie je binnen haalt. Vind dat nogal een andere situatie hoor wat daar toen gebeurde. Niet te vergelijken.. Ik zelf mijd zo veel mogelijk gratis evenementen, zeker in die scene juist omdat je echt niet weet wie er komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij kan het overal misgaan, enne nederlandse evenementen goed georganiseerd? Yeah right, net als Summer Grooves zeker![]()
Overigens kan ik echt niet bevatten dat ze dat in Duisburg zo hebben laten gebeuren, zoveel mensen door die tunnel moest fout gaan.
Zuipen en natuurquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt doen en zien op vakantie?
Ok. Eigenlijk vroeg ik het aan Aure.quote:
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?quote:
Pff rustig rijden.. ik heb pas rust als de tent staat meestalquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?![]()
Oh, en heel veel plezier en rij rustig, want je hebt vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |