Daar kun je bij de gerenommeerde betaalde festivals in Nederland ook echt wel vanuit gaan anno 2010quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je als festivalganger altijd denkt dat alles goed en veilig is geregeld. Diverse steden hadden de Love Parade afgewezen als zijnde 'kunnen we niet aan, te onveilig', dus dan ga je er van uit dat als Duisburg het wèl door laat gaan het ook veilig zal zijn. Daarbij is dit niet een of ander onbekend festivalletje met amateurorganisatie, dit was wel dè Love Parade met jarenlange ervaring.
Volgens mij kan het overal misgaan, enne nederlandse evenementen goed georganiseerd? Yeah right, net als Summer Grooves zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Geloof me.. nederlandse evenementen worden zo goed georganiseerd.. Er kan natuurlijk altijd wel wat gebeuren, maar de kans op een ramp als dit is echt heel erg klein. Dit had absoluut voorkomen kunnen worden.
Ik ben daar iig niet bang voor op Lowlands. Daar is de situatie veel beter en kan zo iets gewoon niet gebeuren.![]()
Maar.. mensenmassa's blijven eng..
Hihihi, hou ze maar eens tegen, met die plaatjes! IMHOquote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
*meezwaait!
voor ik jullie niet meer spreek: hoop dat jullie een hele fijne vakantie gaan hebben Tav en sunGeniet ervan en mooie plaatjes schieten he?
Ja, Nederlandse evenementen worden goed georganiseerd over het algemeen. Alleen met gratis festivals weet je niet wie je binnen haalt. Vind dat nogal een andere situatie hoor wat daar toen gebeurde. Niet te vergelijken.. Ik zelf mijd zo veel mogelijk gratis evenementen, zeker in die scene juist omdat je echt niet weet wie er komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij kan het overal misgaan, enne nederlandse evenementen goed georganiseerd? Yeah right, net als Summer Grooves zeker![]()
Overigens kan ik echt niet bevatten dat ze dat in Duisburg zo hebben laten gebeuren, zoveel mensen door die tunnel moest fout gaan.
Zuipen en natuurquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt doen en zien op vakantie?
Ok. Eigenlijk vroeg ik het aan Aure.quote:
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?quote:
Pff rustig rijden.. ik heb pas rust als de tent staat meestalquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?![]()
Oh, en heel veel plezier en rij rustig, want je hebt vakantie.
Nee dank je, ik hou niet van Jeu de Boules en badminton, dat schijn je daar altijd te moeten doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?![]()
Volleyballen vooral.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
Nee dank je, ik hou niet van Jeu de Boules en badminton, dat schijn je daar altijd te moeten doen
als ik zie wat er elk jaar weer geregeld moet worden met de zomerfeesten in Nijmegen (achter de schermen).quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je als festivalganger altijd denkt dat alles goed en veilig is geregeld. Diverse steden hadden de Love Parade afgewezen als zijnde 'kunnen we niet aan, te onveilig', dus dan ga je er van uit dat als Duisburg het wèl door laat gaan het ook veilig zal zijn. Daarbij is dit niet een of ander onbekend festivalletje met amateurorganisatie, dit was wel dè Love Parade met jarenlange ervaring.
Ik durfde ook niet naar een naaktstrand vroegah. Maar toen ik er was vond ik de mensen veel leuker. En je hebt geen schurend zand tussen het elastiek van je badpak.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff rustig rijden.. ik heb pas rust als de tent staat meestal![]()
En nee geen naturistencamping. Ondanks dat dat de mooiste campings zijn vaakIk durf dat niet hoor
![]()
Ze kennen je daar toch niet johquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
En nee geen naturistencamping. Ondanks dat dat de mooiste campings zijn vaakIk durf dat niet hoor
![]()
Strandquote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik durfde ook niet naar een naaktstrand vroegah. Maar toen ik er was vond ik de mensen veel leuker. En je hebt geen schurend zand tussen het elastiek van je badpak.
Je moet niks, je hebt vakantie, eh, ferkansie toch......quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van Jeu de Boules en badminton, dat schijn je daar altijd te moeten doen
Morgen uurtje of 8 rijden tot de camping waar we de eerste week zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kennen je daar toch niet joh
Hoelang doen jullie erover ong. tot de eerste nacht?
Best langquote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Morgen uurtje of 8 rijden tot de camping waar we de eerste week zijn.
je kijkt te weinig docu's over naturistencampings, is echt verplicht daar!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je moet niks, je hebt vakantie, eh, ferkansie toch......
Het is ongeveer 8/8,5 uur rijden als het goed is.. Uurtje tent opzetten en inrichten.. einde van de middag zitten we een biertje te drinken onder de luifel gok ik zoquote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kennen je daar toch niet joh
Hoelang doen jullie erover ong. tot de eerste nacht?
waarom niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ja, gelukkig hebben we wel een auto waar ik rustig 8 uur in kan zitten.quote:
Voor mij begint de vakantie zodra ik de straat uitga. Mijn moeder rijdt, maar al doe ik er 3 dagen over om op een plek te komen, elke minuut is vakantie.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Oh nee.. ik heb pas echt vakantie als mijn zomerhuisje staat. Ik vind het reizen niet erg hoor, maar ik kan niet treuzelen onderweg. Wil er dan gewoon maar zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor mij begint de vakantie zodra ik de straat uitga. Mijn moeder rijdt, maar al doe ik er 3 dagen over om op een plek te komen, elke minuut is vakantie.
Ik ga al mijn hele leven naar naturistenterreinen enquote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
je kijkt te weinig docu's over naturistencampings, is echt verplicht daar!En boodchappen doen, liefst van de onderste plank in de campingwinkel
Op de eerste dag eten we gewoon een hollandse boterham. Maar de tweede dag gaan we, net als de fransen, uitgebreid picknicken. Dat is ook omdat we dan die stomme snelweg met dat irritante geluid zat zijn. Effe lekker niks aan je hoofd.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee.. ik heb pas echt vakantie als mijn zomerhuisje staat. Ik vind het reizen niet erg hoor, maar ik kan niet treuzelen onderweg. Wil er dan gewoon maar zijn.
Maar ik ga niet op vakantie?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt doen en zien op vakantie?
Dat je hier serieus op ingaatquote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven naar naturistenterreinen en
a. Ik heb geloof ik 1 à 2x in mijn leven jeu de boules gespeeld (en dat was zo'n kindersetje0
b. ik heb nog nooit in m'n nakie boodschappen gedaan
c. ik ben nog nooit bekenden tegen gekomen (anders dan eigen reisgezelschap)
Dat is imho het nadeel van documentaires kijken........ Je ziet wat de documentaire-maker denkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven naar naturistenterreinen en
a. Ik heb geloof ik 1 à 2x in mijn leven jeu de boules gespeeld (en dat was zo'n kindersetje0
b. ik heb nog nooit in m'n nakie boodschappen gedaan
c. ik ben nog nooit bekenden tegen gekomen (anders dan eigen reisgezelschap)
Jaquote:
Voorpret is óók leuk, golferquote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo leuk. Op Internet al onze verblijfplaatsen in Toscane en Umbrië (hotels, boerderijen en een kasteel) alvast even proberen uit te checken.
Sommige sites zijn echt uit het jaar prik.
Het duurt alleen nog 6 weken voordat we vertrekken.
Zeker weten. Zit natuurlijk als foody ook meteen te kijken naar de restaurants daar.quote:
johquote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
Zeker weten. Zit natuurlijk als foody ook meteen te kijken naar de restaurants daar.
Gemiddelde tokkievolk kom ik op de campings waar wij heen gaan niet tegen hoor. Er zijn ook textielcampings waar leuke natuurliefhebbers komenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawant het is stiekem eigenlijk gewoon heel prettig. De mensen zijn vaak van het intellectuele, natuurliefhebber type ipv het gemiddelde tokkievolk op een textielcamping (zo noemen mensen op naturistencampings die 'andere campings'
).
Ik heb gewoon last van confirmation biasquote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Gemiddelde tokkievolk kom ik op de campings waar wij heen gaan niet tegen hoor. Er zijn ook textielcampings waar leuke natuurliefhebbers komen hoor![]()
Maar idd, qua soort mensen lijkt het me leuk, alleen het blootlopen niet. Dat is gewoon niet iets waar ik gelukkig van ga worden vrees ik![]()
Maar goed, genoeg leuke kleine natuurcampings over waar ik graag heen ga hoor!
ik ben dol op gratis festivals en heb me er nog nooit onveilig gevoeld. Vind het fantastisch die diversiteit aan mensenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse evenementen worden goed georganiseerd over het algemeen. Alleen met gratis festivals weet je niet wie je binnen haalt. Vind dat nogal een andere situatie hoor wat daar toen gebeurde. Niet te vergelijken.. Ik zelf mijd zo veel mogelijk gratis evenementen, zeker in die scene juist omdat je echt niet weet wie er komt.
En ja, er kan overal iets mis gaan (je kan ook onder een bus komen), maar zo mis als dit is gegaan was echt totaal onnodig!! Puur een logistieke fout die ze doorgaans bij festivals en evenementen echt niet meer maken!!
Op het naaktstrand iig wel, geen blerende radio's of kinderen. En als de prullenbakken vol waren, lag het vuil naast de prullebakken.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawant het is stiekem eigenlijk gewoon heel prettig. De mensen zijn vaak van het intellectuele, natuurliefhebber type ipv het gemiddelde tokkievolk op een textielcamping (zo noemen mensen op naturistencampings die 'andere campings'
).
Nee, dat heb ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Bloot zwemmen is overigens über tofKrijg dan altijd de neiging mijn borsten te cuppen omdat ze zo tof zweven in het water. Of ben ik nu heeeel raar
Ik heb altijd het idee dat als iedereen bloot is er veel minder een seksuele lading is betreffende lichamen en mensen lijken anderen met afwijkingen (van littekens tot stoma's, van morbide obesitas tot 1 been hebben) ook veel meer als normaal te beschouwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Op het naaktstrand iig wel, geen blerende radio's of kinderen. En als de prullenbakken vol waren, lag het vuil naast de prullebakken.
Ik heb een hoop littekens, maar als ik daar een probleem mee had, ging ik liever naar een naaktstrand.
quote:
Ik moet gewoon altijd erg lachen om de cliche beelden die je krijgt als er naturistencampings op tv zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
).
Neuh, je borsten zweven niet in een zwembad waar je iets aan moet he. Niet raar dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Bloot zwemmen is overigens über tofKrijg dan altijd de neiging mijn borsten te cuppen omdat ze zo tof zweven in het water. Of ben ik nu heeeel raar
Bijna wel al. Maar ter plekke het pas bekijken en beslissen is natuurlijk ook leuk.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Ben je al aan het bedenken wat je allemaal wel niet zou willen eten
Nee, Roskilde is niet gratis. Maar wel een mega groot festival.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
was roskilde btw gratis? maakt niet uit gratis of niet gratis en wat voor festival, de sfeer heb ik altijd als positief ervaren. LP is echt gewoonweg een dieptepunt net als roskilde
Gewoon nu alles uitzoeken en je ter plekke 180 graden bedenkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Bijna wel al. Maar ter plekke het pas bekijken en beslissen is natuurlijk ook leuk.
Dat sowieso.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als iedereen bloot is er veel minder een seksuele lading is betreffende lichamen en mensen lijken anderen met afwijkingen (van littekens tot stoma's, van morbide obesitas tot 1 been hebben) ook veel meer als normaal te beschouwen.
voor een vrouw is naakt zwemmen een stuk prettiger dan voor een man.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
yepquote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
Dat sowieso.
Er wordt ook een stuk minder gestaard naar elkaar.
Althans dat is mijn ervaring vanuit de sauna en ons naaktstrand hier in Bloemendaal.
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat als iedereen bloot is er veel minder een seksuele lading is betreffende lichamen en mensen lijken anderen met afwijkingen (van littekens tot stoma's, van morbide obesitas tot 1 been hebben) ook veel meer als normaal te beschouwen.
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
voor een vrouw is naakt zwemmen een stuk prettiger dan voor een man.
een beetje rond dobberen gaat wel. maar wat fanatieker bewegen is toch wat minder prettig.
Jij zou er ook leuk uitzien in een badpak hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yepEn je kan tenminste gewoon vrouw zijn zonder dat je je continue afvraagt of jouw bikini wel leuk genoeg is (en geloof me, op mijn lijf staat een bikini sowieso ruk en een badpak is totally out of fashion)
en zo zijn er dus meer mega-grote festivals.... en daar gebeurt niets. Nu dus een niet betaald festival, jaren geleden een betaalt festival. Jouw mening dat je bij gratis festivals niet weet wat voor een publiek je trekt slaat echt nergens opquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, Roskilde is niet gratis. Maar wel een mega groot festival.
Tip : Tankiniquote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Jij zou er ook leuk uitzien in een badpak hoor!
En ik draag overal een badpak zonder me iets af te vragen.
Boeren die een keer dronken knokken vs grootse rellen. Lekker vergelijkbaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neem zwarte cross daar in jullie hoek: maar tig vechtpartijen maar daar heb je dan wel voor betaald, hoek van holland kreeg je ze gratis=P
Nou, dat was ik ook! Maar als je het eens probeert, kan het heel tof zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Aure het volgende:
Ik ben echt te schijterig om naar de sauna te gaanLaat staan naar een naaktstrand
Ik denk dat je qua publiek gelijk hebt hoor, dat het weinig uitmaakt of je moet betalen of niet. Alleen wat het voordeel weer is van een betaald festival is dat je de bezoekersaantallen gewoon in de hand hebt en niet zoals hier bij de Love Parade moet schatten hoeveel mensen er komen terwijl je maar veilig terrein hebt voor 250.000 (en de afgelopen 10 jaar waren de bezoekersaantallen altijd boven de miljoen).quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
en zo zijn er dus meer mega-grote festivals.... en daar gebeurt niets. Nu dus een niet betaald festival, jaren geleden een betaalt festival. Jouw mening dat je bij gratis festivals niet weet wat voor een publiek je trekt slaat echt nergens opNeem zwarte cross daar in jullie hoek: maar tig vechtpartijen maar daar heb je dan wel voor betaald, hoek van holland kreeg je ze gratis
ga gewoon naar leuke gratis en betaalde festivals
Ik geloof zelfs dat ik zoiets hebquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Tip : Tankini
Zit niet zo 'strak' als een badpak en bedekt lekker je buik
Volgens mij prikt dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef SeaOfLove het volgende:
volgende TT: naaktzwemmen met wodka is oké, olé olé
Ja dat slaat wel ergens op want je weet het immers niet. Ik had het hier over die hooligans in Rotterdam. Dat is heel wat anders dan paniek in een meute.. Daar kwamen mensen niet voor het festval maar om bewust rotzooi te schoppen. Als ze hadden moeten betalen waren ze er niet geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en zo zijn er dus meer mega-grote festivals.... en daar gebeurt niets. Nu dus een niet betaald festival, jaren geleden een betaalt festival. Jouw mening dat je bij gratis festivals niet weet wat voor een publiek je trekt slaat echt nergens opNeem zwarte cross daar in jullie hoek: maar tig vechtpartijen maar daar heb je dan wel voor betaald, hoek van holland kreeg je ze gratis
ga gewoon naar leuke gratis en betaalde festivals
Nee, met whiskey natuurlijk!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef SeaOfLove het volgende:
volgende TT: naaktzwemmen met wodka is oké, olé olé
Ik zal het es proberenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, dat was ik ook! Maar als je het eens probeert, kan het heel tof zijn.
Dat maakt echt wel uit. Publiek bij veel betaalde festivals is vaak veel homogener en komt veel meer gericht op het evenement zelf. Daarbij is het controleerbaarder qua bezoekersaantallen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je qua publiek gelijk hebt hoor, dat het weinig uitmaakt of je moet betalen of niet.
Vind ik ook mooi. Ik houd erg van mijn zwarte badpak.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tip : Tankini
Zit niet zo 'strak' als een badpak en bedekt lekker je buik
Dat sowieso. In whisky naaktzwemmen is dan wel weer zonde.quote:
Voordeel van vrouw zijn: er zijn damesdagenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Aure het volgende:
Ik zal het es proberenIk begin wel met de sauna
Homosauna?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Voordeel van vrouw zijn: er zijn damesdagen
(wel discriminerend dat dat voor mannen niet bestaat zeg)
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je qua publiek gelijk hebt hoor, dat het weinig uitmaakt of je moet betalen of niet. Alleen wat het voordeel weer is van een betaald festival is dat je de bezoekersaantallen gewoon in de hand hebt en niet zoals hier bij de Love Parade moet schatten hoeveel mensen er komen terwijl je maar veilig terrein hebt voor 250.000 (en de afgelopen 10 jaar waren de bezoekersaantallen altijd boven de miljoen).
Oeh goeie tip! Thanksquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voordeel van vrouw zijn: er zijn damesdagen
(wel discriminerend dat dat voor mannen niet bestaat zeg)
Beetje decadent doen is niks mis meequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
Dat sowieso. In whisky naaktzwemmen is dan wel weer zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |