Daar kun je bij de gerenommeerde betaalde festivals in Nederland ook echt wel vanuit gaan anno 2010quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je als festivalganger altijd denkt dat alles goed en veilig is geregeld. Diverse steden hadden de Love Parade afgewezen als zijnde 'kunnen we niet aan, te onveilig', dus dan ga je er van uit dat als Duisburg het wèl door laat gaan het ook veilig zal zijn. Daarbij is dit niet een of ander onbekend festivalletje met amateurorganisatie, dit was wel dè Love Parade met jarenlange ervaring.
Volgens mij kan het overal misgaan, enne nederlandse evenementen goed georganiseerd? Yeah right, net als Summer Grooves zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Geloof me.. nederlandse evenementen worden zo goed georganiseerd.. Er kan natuurlijk altijd wel wat gebeuren, maar de kans op een ramp als dit is echt heel erg klein. Dit had absoluut voorkomen kunnen worden.
Ik ben daar iig niet bang voor op Lowlands. Daar is de situatie veel beter en kan zo iets gewoon niet gebeuren.![]()
Maar.. mensenmassa's blijven eng..
Hihihi, hou ze maar eens tegen, met die plaatjes! IMHOquote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef DarkElf het volgende:
*meezwaait!
voor ik jullie niet meer spreek: hoop dat jullie een hele fijne vakantie gaan hebben Tav en sunGeniet ervan en mooie plaatjes schieten he?
Ja, Nederlandse evenementen worden goed georganiseerd over het algemeen. Alleen met gratis festivals weet je niet wie je binnen haalt. Vind dat nogal een andere situatie hoor wat daar toen gebeurde. Niet te vergelijken.. Ik zelf mijd zo veel mogelijk gratis evenementen, zeker in die scene juist omdat je echt niet weet wie er komt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij kan het overal misgaan, enne nederlandse evenementen goed georganiseerd? Yeah right, net als Summer Grooves zeker![]()
Overigens kan ik echt niet bevatten dat ze dat in Duisburg zo hebben laten gebeuren, zoveel mensen door die tunnel moest fout gaan.
Zuipen en natuurquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt doen en zien op vakantie?
Ok. Eigenlijk vroeg ik het aan Aure.quote:
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?quote:
Pff rustig rijden.. ik heb pas rust als de tent staat meestalquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?![]()
Oh, en heel veel plezier en rij rustig, want je hebt vakantie.
Nee dank je, ik hou niet van Jeu de Boules en badminton, dat schijn je daar altijd te moeten doenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een naturisten-camping dan?![]()
Volleyballen vooral.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
Nee dank je, ik hou niet van Jeu de Boules en badminton, dat schijn je daar altijd te moeten doen
als ik zie wat er elk jaar weer geregeld moet worden met de zomerfeesten in Nijmegen (achter de schermen).quote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je als festivalganger altijd denkt dat alles goed en veilig is geregeld. Diverse steden hadden de Love Parade afgewezen als zijnde 'kunnen we niet aan, te onveilig', dus dan ga je er van uit dat als Duisburg het wèl door laat gaan het ook veilig zal zijn. Daarbij is dit niet een of ander onbekend festivalletje met amateurorganisatie, dit was wel dè Love Parade met jarenlange ervaring.
Ik durfde ook niet naar een naaktstrand vroegah. Maar toen ik er was vond ik de mensen veel leuker. En je hebt geen schurend zand tussen het elastiek van je badpak.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff rustig rijden.. ik heb pas rust als de tent staat meestal![]()
En nee geen naturistencamping. Ondanks dat dat de mooiste campings zijn vaakIk durf dat niet hoor
![]()
Ze kennen je daar toch niet johquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
En nee geen naturistencamping. Ondanks dat dat de mooiste campings zijn vaakIk durf dat niet hoor
![]()
Strandquote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik durfde ook niet naar een naaktstrand vroegah. Maar toen ik er was vond ik de mensen veel leuker. En je hebt geen schurend zand tussen het elastiek van je badpak.
Je moet niks, je hebt vakantie, eh, ferkansie toch......quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van Jeu de Boules en badminton, dat schijn je daar altijd te moeten doen
Morgen uurtje of 8 rijden tot de camping waar we de eerste week zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kennen je daar toch niet joh
Hoelang doen jullie erover ong. tot de eerste nacht?
Best langquote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Morgen uurtje of 8 rijden tot de camping waar we de eerste week zijn.
je kijkt te weinig docu's over naturistencampings, is echt verplicht daar!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je moet niks, je hebt vakantie, eh, ferkansie toch......
Het is ongeveer 8/8,5 uur rijden als het goed is.. Uurtje tent opzetten en inrichten.. einde van de middag zitten we een biertje te drinken onder de luifel gok ik zoquote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kennen je daar toch niet joh
Hoelang doen jullie erover ong. tot de eerste nacht?
waarom niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Ja, gelukkig hebben we wel een auto waar ik rustig 8 uur in kan zitten.quote:
Voor mij begint de vakantie zodra ik de straat uitga. Mijn moeder rijdt, maar al doe ik er 3 dagen over om op een plek te komen, elke minuut is vakantie.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Oh nee.. ik heb pas echt vakantie als mijn zomerhuisje staat. Ik vind het reizen niet erg hoor, maar ik kan niet treuzelen onderweg. Wil er dan gewoon maar zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor mij begint de vakantie zodra ik de straat uitga. Mijn moeder rijdt, maar al doe ik er 3 dagen over om op een plek te komen, elke minuut is vakantie.
Ik ga al mijn hele leven naar naturistenterreinen enquote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
je kijkt te weinig docu's over naturistencampings, is echt verplicht daar!En boodchappen doen, liefst van de onderste plank in de campingwinkel
Op de eerste dag eten we gewoon een hollandse boterham. Maar de tweede dag gaan we, net als de fransen, uitgebreid picknicken. Dat is ook omdat we dan die stomme snelweg met dat irritante geluid zat zijn. Effe lekker niks aan je hoofd.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee.. ik heb pas echt vakantie als mijn zomerhuisje staat. Ik vind het reizen niet erg hoor, maar ik kan niet treuzelen onderweg. Wil er dan gewoon maar zijn.
Maar ik ga niet op vakantie?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt doen en zien op vakantie?
Dat je hier serieus op ingaatquote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven naar naturistenterreinen en
a. Ik heb geloof ik 1 à 2x in mijn leven jeu de boules gespeeld (en dat was zo'n kindersetje0
b. ik heb nog nooit in m'n nakie boodschappen gedaan
c. ik ben nog nooit bekenden tegen gekomen (anders dan eigen reisgezelschap)
Dat is imho het nadeel van documentaires kijken........ Je ziet wat de documentaire-maker denkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven naar naturistenterreinen en
a. Ik heb geloof ik 1 à 2x in mijn leven jeu de boules gespeeld (en dat was zo'n kindersetje0
b. ik heb nog nooit in m'n nakie boodschappen gedaan
c. ik ben nog nooit bekenden tegen gekomen (anders dan eigen reisgezelschap)
Jaquote:
Voorpret is óók leuk, golferquote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Zo leuk. Op Internet al onze verblijfplaatsen in Toscane en Umbrië (hotels, boerderijen en een kasteel) alvast even proberen uit te checken.
Sommige sites zijn echt uit het jaar prik.
Het duurt alleen nog 6 weken voordat we vertrekken.
Zeker weten. Zit natuurlijk als foody ook meteen te kijken naar de restaurants daar.quote:
johquote:Op maandag 26 juli 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
Zeker weten. Zit natuurlijk als foody ook meteen te kijken naar de restaurants daar.
Gemiddelde tokkievolk kom ik op de campings waar wij heen gaan niet tegen hoor. Er zijn ook textielcampings waar leuke natuurliefhebbers komenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawant het is stiekem eigenlijk gewoon heel prettig. De mensen zijn vaak van het intellectuele, natuurliefhebber type ipv het gemiddelde tokkievolk op een textielcamping (zo noemen mensen op naturistencampings die 'andere campings'
).
Ik heb gewoon last van confirmation biasquote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Gemiddelde tokkievolk kom ik op de campings waar wij heen gaan niet tegen hoor. Er zijn ook textielcampings waar leuke natuurliefhebbers komen hoor![]()
Maar idd, qua soort mensen lijkt het me leuk, alleen het blootlopen niet. Dat is gewoon niet iets waar ik gelukkig van ga worden vrees ik![]()
Maar goed, genoeg leuke kleine natuurcampings over waar ik graag heen ga hoor!
ik ben dol op gratis festivals en heb me er nog nooit onveilig gevoeld. Vind het fantastisch die diversiteit aan mensenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse evenementen worden goed georganiseerd over het algemeen. Alleen met gratis festivals weet je niet wie je binnen haalt. Vind dat nogal een andere situatie hoor wat daar toen gebeurde. Niet te vergelijken.. Ik zelf mijd zo veel mogelijk gratis evenementen, zeker in die scene juist omdat je echt niet weet wie er komt.
En ja, er kan overal iets mis gaan (je kan ook onder een bus komen), maar zo mis als dit is gegaan was echt totaal onnodig!! Puur een logistieke fout die ze doorgaans bij festivals en evenementen echt niet meer maken!!
Op het naaktstrand iig wel, geen blerende radio's of kinderen. En als de prullenbakken vol waren, lag het vuil naast de prullebakken.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawant het is stiekem eigenlijk gewoon heel prettig. De mensen zijn vaak van het intellectuele, natuurliefhebber type ipv het gemiddelde tokkievolk op een textielcamping (zo noemen mensen op naturistencampings die 'andere campings'
).
Nee, dat heb ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Bloot zwemmen is overigens über tofKrijg dan altijd de neiging mijn borsten te cuppen omdat ze zo tof zweven in het water. Of ben ik nu heeeel raar
Ik heb altijd het idee dat als iedereen bloot is er veel minder een seksuele lading is betreffende lichamen en mensen lijken anderen met afwijkingen (van littekens tot stoma's, van morbide obesitas tot 1 been hebben) ook veel meer als normaal te beschouwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Op het naaktstrand iig wel, geen blerende radio's of kinderen. En als de prullenbakken vol waren, lag het vuil naast de prullebakken.
Ik heb een hoop littekens, maar als ik daar een probleem mee had, ging ik liever naar een naaktstrand.
quote:
Ik moet gewoon altijd erg lachen om de cliche beelden die je krijgt als er naturistencampings op tv zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
).
Neuh, je borsten zweven niet in een zwembad waar je iets aan moet he. Niet raar dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Bloot zwemmen is overigens über tofKrijg dan altijd de neiging mijn borsten te cuppen omdat ze zo tof zweven in het water. Of ben ik nu heeeel raar
Bijna wel al. Maar ter plekke het pas bekijken en beslissen is natuurlijk ook leuk.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Ben je al aan het bedenken wat je allemaal wel niet zou willen eten
Nee, Roskilde is niet gratis. Maar wel een mega groot festival.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
was roskilde btw gratis? maakt niet uit gratis of niet gratis en wat voor festival, de sfeer heb ik altijd als positief ervaren. LP is echt gewoonweg een dieptepunt net als roskilde
Gewoon nu alles uitzoeken en je ter plekke 180 graden bedenkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Bijna wel al. Maar ter plekke het pas bekijken en beslissen is natuurlijk ook leuk.
Dat sowieso.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als iedereen bloot is er veel minder een seksuele lading is betreffende lichamen en mensen lijken anderen met afwijkingen (van littekens tot stoma's, van morbide obesitas tot 1 been hebben) ook veel meer als normaal te beschouwen.
voor een vrouw is naakt zwemmen een stuk prettiger dan voor een man.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Isabeau het volgende:
yepquote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
Dat sowieso.
Er wordt ook een stuk minder gestaard naar elkaar.
Althans dat is mijn ervaring vanuit de sauna en ons naaktstrand hier in Bloemendaal.
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat als iedereen bloot is er veel minder een seksuele lading is betreffende lichamen en mensen lijken anderen met afwijkingen (van littekens tot stoma's, van morbide obesitas tot 1 been hebben) ook veel meer als normaal te beschouwen.
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef z80 het volgende:
voor een vrouw is naakt zwemmen een stuk prettiger dan voor een man.
een beetje rond dobberen gaat wel. maar wat fanatieker bewegen is toch wat minder prettig.
Jij zou er ook leuk uitzien in een badpak hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yepEn je kan tenminste gewoon vrouw zijn zonder dat je je continue afvraagt of jouw bikini wel leuk genoeg is (en geloof me, op mijn lijf staat een bikini sowieso ruk en een badpak is totally out of fashion)
en zo zijn er dus meer mega-grote festivals.... en daar gebeurt niets. Nu dus een niet betaald festival, jaren geleden een betaalt festival. Jouw mening dat je bij gratis festivals niet weet wat voor een publiek je trekt slaat echt nergens opquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, Roskilde is niet gratis. Maar wel een mega groot festival.
Tip : Tankiniquote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Jij zou er ook leuk uitzien in een badpak hoor!
En ik draag overal een badpak zonder me iets af te vragen.
Boeren die een keer dronken knokken vs grootse rellen. Lekker vergelijkbaar.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neem zwarte cross daar in jullie hoek: maar tig vechtpartijen maar daar heb je dan wel voor betaald, hoek van holland kreeg je ze gratis=P
Nou, dat was ik ook! Maar als je het eens probeert, kan het heel tof zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Aure het volgende:
Ik ben echt te schijterig om naar de sauna te gaanLaat staan naar een naaktstrand
Ik denk dat je qua publiek gelijk hebt hoor, dat het weinig uitmaakt of je moet betalen of niet. Alleen wat het voordeel weer is van een betaald festival is dat je de bezoekersaantallen gewoon in de hand hebt en niet zoals hier bij de Love Parade moet schatten hoeveel mensen er komen terwijl je maar veilig terrein hebt voor 250.000 (en de afgelopen 10 jaar waren de bezoekersaantallen altijd boven de miljoen).quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
en zo zijn er dus meer mega-grote festivals.... en daar gebeurt niets. Nu dus een niet betaald festival, jaren geleden een betaalt festival. Jouw mening dat je bij gratis festivals niet weet wat voor een publiek je trekt slaat echt nergens opNeem zwarte cross daar in jullie hoek: maar tig vechtpartijen maar daar heb je dan wel voor betaald, hoek van holland kreeg je ze gratis
ga gewoon naar leuke gratis en betaalde festivals
Ik geloof zelfs dat ik zoiets hebquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Tip : Tankini
Zit niet zo 'strak' als een badpak en bedekt lekker je buik
Volgens mij prikt dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef SeaOfLove het volgende:
volgende TT: naaktzwemmen met wodka is oké, olé olé
Ja dat slaat wel ergens op want je weet het immers niet. Ik had het hier over die hooligans in Rotterdam. Dat is heel wat anders dan paniek in een meute.. Daar kwamen mensen niet voor het festval maar om bewust rotzooi te schoppen. Als ze hadden moeten betalen waren ze er niet geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en zo zijn er dus meer mega-grote festivals.... en daar gebeurt niets. Nu dus een niet betaald festival, jaren geleden een betaalt festival. Jouw mening dat je bij gratis festivals niet weet wat voor een publiek je trekt slaat echt nergens opNeem zwarte cross daar in jullie hoek: maar tig vechtpartijen maar daar heb je dan wel voor betaald, hoek van holland kreeg je ze gratis
ga gewoon naar leuke gratis en betaalde festivals
Nee, met whiskey natuurlijk!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef SeaOfLove het volgende:
volgende TT: naaktzwemmen met wodka is oké, olé olé
Ik zal het es proberenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, dat was ik ook! Maar als je het eens probeert, kan het heel tof zijn.
Dat maakt echt wel uit. Publiek bij veel betaalde festivals is vaak veel homogener en komt veel meer gericht op het evenement zelf. Daarbij is het controleerbaarder qua bezoekersaantallen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je qua publiek gelijk hebt hoor, dat het weinig uitmaakt of je moet betalen of niet.
Vind ik ook mooi. Ik houd erg van mijn zwarte badpak.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tip : Tankini
Zit niet zo 'strak' als een badpak en bedekt lekker je buik
Dat sowieso. In whisky naaktzwemmen is dan wel weer zonde.quote:
Voordeel van vrouw zijn: er zijn damesdagenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Aure het volgende:
Ik zal het es proberenIk begin wel met de sauna
Homosauna?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Voordeel van vrouw zijn: er zijn damesdagen
(wel discriminerend dat dat voor mannen niet bestaat zeg)
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je qua publiek gelijk hebt hoor, dat het weinig uitmaakt of je moet betalen of niet. Alleen wat het voordeel weer is van een betaald festival is dat je de bezoekersaantallen gewoon in de hand hebt en niet zoals hier bij de Love Parade moet schatten hoeveel mensen er komen terwijl je maar veilig terrein hebt voor 250.000 (en de afgelopen 10 jaar waren de bezoekersaantallen altijd boven de miljoen).
Oeh goeie tip! Thanksquote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voordeel van vrouw zijn: er zijn damesdagen
(wel discriminerend dat dat voor mannen niet bestaat zeg)
Beetje decadent doen is niks mis meequote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
Dat sowieso. In whisky naaktzwemmen is dan wel weer zonde.
Met darkrooms.quote:
Zolang je maar niet in Clairette de Die gaat zwemmen!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje decadent doen is niks mis mee(moet je eigenlijk in champagne zwemmen)
Erm, niet aan gedacht, maar ik denk dat de meeste heteromannen dat geen geweldig idee vindenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Homosauna?
Hoe gaat het nu met vooruit kijken & internet enzo? Minder pijnlijk?
Elluk nadeel hep se foordeel..... je kijkt echt naar Ross!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, niet aan gedacht, maar ik denk dat de meeste heteromannen dat geen geweldig idee vinden
Vooruit kijken en typen gaat prima hoor (goede oog doet het werk denk ik, want als ik dat dicht doe zie ik niks meer)Ik moet alleen niet naar Ross naast me willen kijken. Dan sluit ik mijn ogen, draai bij op de stoel en open ze weer
het is: rellen op een festivalquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boeren die een keer dronken knokken vs grootse rellen. Lekker vergelijkbaar.
Sunny en jij ook lief zijn, goede reis!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ik ga mijn laptop zo uitgooien. Lief zijn allemaal
gewoon een keertje naar de sauna gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Aure het volgende:
Ik ben echt te schijterig om naar de sauna te gaanLaat staan naar een naaktstrand
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
gewoon een keertje naar de sauna gaan.
de eerste keer kom je en paar "uitdagingen"tegen, maar het went snel.
eerste ramp is het uitkleden, daarna de eerste douche.
maar na een paar minuten ga je er aan wennen dat iedereen naakt is.
en als je weer naar huis gaat vraag je jezelf af waarom je niet veel eerder naar de sauna bent gegaan.
Bij Beeckestijnpop is het simpel, dat is is alto/emo/gothic/etc-volkquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is: rellen op een festivalhoe triest ben je dan
goddank ben ik zo bij de tijd dat ik nooit en te nimmer op zo'n festival terecht zal komen. en dat heeft natuurlijk niets te maken met een LP of roskilde, maar ik doelde op de stupid opmerking van Sun dat je bij een gratis festival niet weet wat voor een publiek je aantrekt.
Eensquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is: rellen op een festivalhoe triest ben je dan
![]()
Nee, dat weet je dus niet als je ook naar gratis festivals gaat! De kans is klein, absoluut, maar je ziet dat het toch een keer gebeurde, of niet dan??quote:goddank ben ik zo bij de tijd dat ik nooit en te nimmer op zo'n festival terecht zal komen. en dat heeft natuurlijk niets te maken met een LP of roskilde,
quote:maar ik doelde op de stupid opmerking van Sun dat je bij een gratis festival niet weet wat voor een publiek je aantrekt.
Moet je even terug lezenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom gaat het overigens over rellen terwijl er zaterdag een tragedie door massapaniek plaatsvond?
het eerste deel van je post:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat maakt echt wel uit. Publiek bij veel betaalde festivals is vaak veel homogener en komt veel meer gericht op het evenement zelf. Daarbij is het controleerbaarder qua bezoekersaantallen.
Net als de damschreeuwer.....quote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Waarom gaat het overigens over rellen terwijl er zaterdag een tragedie door massapaniek plaatsvond?
Ik begrijp het toch nietquote:
Allang, ik ben ook alweer een paar weken terug, maar gewoon nog niet zo actief op internet geweest al die tijd.quote:
Ah ok! Was het tof? De moeite waard en zo?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Allang, ik ben ook alweer een paar weken terug, maar gewoon nog niet zo actief op internet geweest al die tijd.
Ja, vertel Vork!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok! Was het tof? De moeite waard en zo?
En wat ga je met de mineralen doen krakquote:Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Oooh, morgen als het goed is naar een stenen-groothandel!![]()
Mineralen, here I come!
ik ga naar gratis en betaalde festivals, groot en klein, ws heelveel meer keer dan jullie aangezien ik jullie over niets ander hoor dan lowlands. mijn aversie over hoe jij het brengt is dat je bij gratis festivals niet weet wat je binnenhaalt. het kan overal een keer gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eens
[..]
Nee, dat weet je dus niet als je ook naar gratis festivals gaat! De kans is klein, absoluut, maar je ziet dat het toch een keer gebeurde, of niet dan??En ja, ook bij lbetaalde festivals kunnen er mafkezen binnen komen, dat ontken ik dan ook niet. Alleen je gaat me toch niet vertellen dat je de kans op rellen op die schaal op bijvoorbeeld Pinkpop of Lowlands net zo groot vind??
[..]
Dat fietsen had ik even gemist, maar het klinkt erg leukquote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef Vork het volgende:
O, ja dat zeker. Het viel heel erg mee, ook qua zwaarte.
Ik ben uiteindelijk tot Kopenhagen gegaan en daar nog een kleine week gebleven. Zo heb ik niet alleen nog wat meer van de stad kunnen zien, maar ook sociaal gezien is er gewoon meer te doen dan wanneer je iedere volgende ochtend weer vroeg vertrekt. Ik heb van Zweden dus niet meer dan alleen Malmö gezien. Volgende keer beter, dan pak ik wel een andere route om te fietsen. Van Oslo naar Stockholm bijvoorbeeld.
Dat heb ik dus in juni gedaan. Vanuit huis naar Kopenhagen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Dat fietsen had ik even gemist, maar het klinkt erg leuk
Je bent in mijn ogen dan ook een beetje de festivalkenner hier omdat je naar zo'n enorm divers aantal festivals gaat en omdat je duidelijk niet alleen geniet van de muziek, maar vooral ook van het hele fenomeen festival. Kijken naar mensen die plezier hebben, geweldig toch!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga naar gratis en betaalde festivals, groot en klein, ws heelveel meer keer dan jullie aangezien ik jullie over niets ander hoor dan lowlands. mijn aversie over hoe jij het brengt is dat je bij gratis festivals niet weet wat je binnenhaalt.
Heb je nog iets van een online verslag bijgehouden?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Vork het volgende:
Dat heb ik dus in juni gedaan. Vanuit huis naar Kopenhagen.
Hoeveel kilometer heb je in totaal gefietst en heb je ergens ook een verslag online?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Vork het volgende:
Dat heb ik dus in juni gedaan. Vanuit huis naar Kopenhagen.
Ok tof hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef Vork het volgende:
O, ja dat zeker. Het viel heel erg mee, ook qua zwaarte.
Ik ben uiteindelijk tot Kopenhagen gegaan en daar nog een kleine week gebleven. Zo heb ik niet alleen nog wat meer van de stad kunnen zien, maar ook sociaal gezien is er gewoon meer te doen dan wanneer je iedere volgende ochtend weer vroeg vertrekt. Ik heb van Zweden dus niet meer dan alleen Malmö gezien. Volgende keer beter, dan pak ik wel een andere route om te fietsen. Van Oslo naar Stockholm bijvoorbeeld.
Ik ga er enorm van genieten om ze te zien. Ik kan ze niet kopen. Maar ik ga heel mooie plaatjes maken in mijn hoofd, om later nog van te genieten.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat ga je met de mineralen doen krak
Nee, dat was ik wel van plan, maar ik had geen laptop mee of een mobiel waarmee ik op een draadloos netwerk kan komen. Zeker in het begin zat ik voornamelijk in wat kleinere afgelegen plaatsen waardoor ik eigenlijk nooit echt ben begonnen aan een reisverslag. Ik heb natuurlijk wel foto's gemaakt en aantekeningen enzo, maar uiteindelijk was ik meer bezig met ervaren en er zijn dan met het documenteren ervan. Het liefst zou ik zelfs zonder camera of iets gaan, want ergens vind ik dat ook een soort van last. Maar ja, dan heb je niet echt veel tastbare herinneringen over.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Heb je nog iets van een online verslag bijgehouden?
Ben je alleen gegaan, nee toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Vork het volgende:
Nee, dat was ik wel van plan, maar ik had geen laptop mee of een mobiel waarmee ik op een draadloos netwerk kan komen. Zeker in het begin zat ik voornamelijk in wat kleinere afgelegen plaatsen waardoor ik eigenlijk nooit echt ben begonnen aan een reisverslag. Ik heb natuurlijk wel foto's gemaakt en aantekeningen enzo, maar uiteindelijk was ik meer bezig met ervaren en er zijn dan met het documenteren ervan. Het liefst zou ik zelfs zonder camera of iets gaan, want ergens vind ik dat ook een soort van last. Maar ja, dan heb je niet echt veel tastbare herinneringen over.
jamaar dat is toch ook het doel van festivalsquote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen dan ook een beetje de festivalkenner hier omdat je naar zo'n enorm divers aantal festivals gaat en omdat je duidelijk niet alleen geniet van de muziek, maar vooral ook van het hele fenomeen festival. Kijken naar mensen die plezier hebben, geweldig toch!
Klopt, Lowlands is het enige grote festival waar ik graag heen ga. Verder veel kleine hier in de omgeving, gratis en betaald..quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga naar gratis en betaalde festivals, groot en klein, ws heelveel meer keer dan jullie aangezien ik jullie over niets ander hoor dan lowlands.
Denk dat dat dan meer over jou zegt in dit geval, dan aan wat ik er mee bedoel te zeggen. Maar goed, ik geef mijn pogingen op het nogmaals uit te leggen, je leest nog maar een keertje terug als je het echt zou willen begrijpen.quote:mijn aversie over hoe jij het brengt is dat je bij gratis festivals niet weet wat je binnenhaalt.
Afhankelijk met wat je met 'het' bedoelt: ja, er kan overal iets gebeuren. Wat ik nu al voor de 3e keer typ als het niet meer is..quote:het kan overal een keer gebeuren.
Dat lijkt me zo eenzaam, zoveel alleen fietsenquote:
Dat fietsen wel, maar op je eigen tempo fietsen lijkt me ook iets voor mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo eenzaam, zoveel alleen fietsenMaar goed, je kan dan wel alles lekker zelf bepalen wat je doet
1200 km fietsen, ik doe het je niet na hoor
Hoe kwam je op het idee, Vork?
Nee, de trein. Dat is dus 16 uur in een nachttrein zitten. Verreweg de zwaarste etappe van de gehele vakantie. Ik had nu eenmaal geen zin om hetzelfde ritje terug te fietsen. En zoveel geld en vrije dagen had ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Vork, ben je trouwens het eind ook weer helemaal terug gefietst?? Of heb je een trein gepakt?
Ook waarquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dat fietsen wel, maar op je eigen tempo fietsen lijkt me ook iets voor mij.
En als je als eenzame fietser/motorrijder op een camping komt, wordt je vaak geholpen met tent opzetten, of word je uitgenodigd voor eten of een drankje. Juist omdat je alleen bent.....
Hmm, mij zus maakte een rondje met het Vaener en Vaettermeer, daar waren geen terrasjes....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Vork het volgende:
Ik ben al weken terug he. Maar inderdaad ik ben alleen gegaan en dat beviel me prima. Zeker wat betreft het fietsen. Kamperen is soms wel wat saai. Mocht ik dat nog een keer doen, dan zal ik er eerder voor kiezen om alleen hostels aan te doen. Dat is gezelliger en beter voor de sociale contacten.
Oja wat betreft Zweden, die terrasjes zijn allemaal wel leuk en aardig, maar ook duur (hoewel het me eigenlijk wel meeviel, die prijzen daar in Zweden, de munt staat er niet zo goed voor geloof ik).
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, de trein. Dat is dus 16 uur in een nachttrein zitten. Verreweg de zwaarste etappe van de gehele vakantie. Ik had nu eenmaal geen zin om hetzelfde ritje terug te fietsen. En zoveel geld en vrije dagen had ik nu ook weer niet.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Vork, hoe vond je Kopenhagen? Pretty awesome, of niet?
Ik ben net tijdens de ontspanningsoefening van yoga in slaap gevallenMisschien moet ik vanavond eens op tijd naar bed!
Hoe is het trouwens met dude en de meiden?
quote:
In slaap vallen tijdens yoga is me nog nooit gelukt!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben net tijdens de ontspanningsoefening van yoga in slaap gevallenMisschien moet ik vanavond eens op tijd naar bed!
Hoe is het trouwens met dude en de meiden?
oohja! P was daar vandaag natuurlijk! Ik hoop dat ie nog heel isquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zouden ze P hebben opgegeten??
of misschien hebben ze hem aan een boom gebonden en zijn ze snel weg gerend
![]()
![]()
ik had jou wat hoger ingeschat dan om mij een orakel hierover te noemen. Ahwell, misschien ben ik iets te onduidelijk geweest voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, Lowlands is het enige grote festival waar ik graag heen ga. Verder veel kleine hier in de omgeving, gratis en betaald..
[..]
Denk dat dat dan meer over jou zegt in dit geval, dan aan wat ik er mee bedoel te zeggen. Maar goed, ik geef mijn pogingen op het nogmaals uit te leggen, je leest nog maar een keertje terug als je het echt zou willen begrijpen.![]()
Oh en als jij het wel precies weet: ik denk dat veel organisatoren zitten te springen om zo'n orakel!!![]()
![]()
[..]
Afhankelijk met wat je met 'het' bedoelt: ja, er kan overal iets gebeuren. Wat ik nu al voor de 3e keer typ als het niet meer is..
Als ze P. hebben opgegeten hoeven ze de rest van het jaar niets meer te eten.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
ja, dat zal het zijn..quote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had jou wat hoger ingeschat dan om mij een orakel hierover te noemen. Ahwell, misschien ben ik iets te onduidelijk geweest voor jeFijne vakantie
je bent welkom hier in het mooie Duitsland.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond overigens Tara's rondje Nederland jaren geleden ook al zo tof. Lijkt me ook wel een keer iets, en dan steeds 1 nachtje bij Fokkers overnachten(kan je zelfs iets over de grens in Duitsland en België in betrekken
)
Hmmja, op de campings heb ik dat niet echt gemerkt. Dat komt misschien ook omdat ik net voor het hoogsiezoen ben gegaan, dan is het gewoon nog niet zo druk. Wel raak je als fietser snel in contact met de andere fietsers en de Nederlanders natuurlijk. Die Nederlanders kwam ik in Duitsland overigens vrij weinig tegen, maar zodra ik in Denemarken was, kwam ik de ene na de andere tegen. Gen genoeg herken je die altijd en overal.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dat fietsen wel, maar op je eigen tempo fietsen lijkt me ook iets voor mij.
En als je als eenzame fietser/motorrijder op een camping komt, wordt je vaak geholpen met tent opzetten, of word je uitgenodigd voor eten of een drankje. Juist omdat je alleen bent.....
Nja.. Sam is wel leuk genoeg om mee te nemen eerlijk gezegdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Arme P. Aan een boom gebonden? Dat doen jullie toch alleen als je met vakantie gaan met Sam?
Ze ontweken P's camera steeds. P werd zo gefrustreerd dat hij ze veel suiker heeft gevoerd. Toen ze uiteindelijk lagen te slapen, heeft P elfjes gefotografeerd. Denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan was het in ieder geval erg ontspannendquote:Op maandag 26 juli 2010 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
In slaap vallen tijdens yoga is me nog nooit gelukt!![]()
Cocktailsquote:Op maandag 26 juli 2010 23:20 schreef Sarabi het volgende:
Lekker uiteten geweest en cocktails gedronken met vriendinnetje en onze vriendjes
Ben alleen mijn paraplu ergens vergetenen hij was zo mooi
Ja mooie stad, veel pleinen en parken en veel fietsen. Eigenlijk vond ik het een beetje op Amsterdam lijken. Desondanks is het toch een kleine stad. Zeker met de fiets kun je heel veel zien in een dag. Hoewel de stad vrij duur is, zijn er best goede mogelijkheden om niet al teveel geld uit te geven. Veel musea zijn een dag in de week gratis en bij een hoop restaurants kun je een onbeperkt buffet krijgen met veel lekkere dingen voor een betaalbare prijs en als je dat dan 's middags doet, is het nog goedkoper. Maar een hostel met keuken en andere mensen waarmee je eventueel samen kunt koken en eten is natuurlijk nog veel voordeliger.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Valt wel mee, ik ben nieteens afgevallen. Wel ontzettend bruin geworden, al is dat nu grotendeels alweer weg.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Vork; je hebt flinke kuiten zeker nu![]()
Ik ook!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
mensen tot over ruim 2 wekenlief zijn voor elkaar en zoww
Beterschap Isa!! Ik verwacht over 2 weken te lezen dat alles weer ok is, goed?![]()
op vakantie wil ik veel doen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja mooie stad, veel pleinen en parken en veel fietsen. Eigenlijk vond ik het een beetje op Amsterdam lijken. Desondanks is het toch een kleine stad. Zeker met de fiets kun je heel veel zien in een dag. Hoewel de stad vrij duur is, zijn er best goede mogelijkheden om niet al teveel geld uit te geven. Veel musea zijn een dag in de week gratis en bij een hoop restaurants kun je een onbeperkt buffet krijgen met veel lekkere dingen voor een betaalbare prijs en als je dat dan 's middags doet, is het nog goedkoper. Maar een hostel met keuken en andere mensen waarmee je eventueel samen kunt koken en eten is natuurlijk nog veel voordeliger.
Dat soort rekeningen heb ik dus ook altijdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
fijne vakantie Sun en TAV; goeie reis morgen en rij veilig![]()
Isa; kusje op je gekke oog![]()
Aure; sauna is tof! en niemand let echt op elkaar (details enzo). Iedereen is gelijk en doordat iedereen naakt is val je pas op als je iets aan hebt. verder; mijn abo is al op en ik moet nog tot 10 aug. dat wordt een dikke rekening![]()
B&G; veel voorpret gewenst. lekker 6 weekies zin hebben![]()
Vork; je hebt flinke kuiten zeker nu![]()
en voor iedereen een welterusten kus
ga je gewoon door?! Ik had je echt hoger ingeschatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn..En je moet mij nooit te hoog inschatten!! Ik praat graag op niveau mee
![]()
En bedankt he, gaat lukken!
Maar je kan koken met ingredienten uit een buitenlandse supermarktquote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef z80 het volgende:
op vakantie wil ik veel doen.
maar eten koken absolute niet.
dat moet ik de rest van het jaar al.
Mijn tante en oom huurden deze zomer een appartement waar je ook bed en breakfast kon huren, maar dan had je een gemeenschappelijke keuken! Je kon dus 's avonds zelf koken!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja mooie stad, veel pleinen en parken en veel fietsen. Eigenlijk vond ik het een beetje op Amsterdam lijken. Desondanks is het toch een kleine stad. Zeker met de fiets kun je heel veel zien in een dag. Hoewel de stad vrij duur is, zijn er best goede mogelijkheden om niet al teveel geld uit te geven. Veel musea zijn een dag in de week gratis en bij een hoop restaurants kun je een onbeperkt buffet krijgen met veel lekkere dingen voor een betaalbare prijs en als je dat dan 's middags doet, is het nog goedkoper. Maar een hostel met keuken en andere mensen waarmee je eventueel samen kunt koken en eten is natuurlijk nog veel voordeliger.
Nou ben ik wel regelmatig uit eten geweest, maar dat ga je op ten duur wel merken in de portemonnee. Daarnaast is het levensmiddelenaanbod in andere landen een serieuze bron van interesse. Ik ben dus zo'n idioot die in het buitenland wel heel lang in de supermarkt rond kan hangen om te zien wat er allemaal wel niet wordt verkocht en ja dan wil ik ook dingen proberen. Om nog maar te zwijgen van een lokale markt. Ik vind het dus wel fijn om zo nu en dan zelf wat te kunnen maken. Koken is niet altijd maar een straf of een noodzakelijk kwaad zoals b.v. schoonmaken. Soms is het net een hobby.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef z80 het volgende:
op vakantie wil ik veel doen.
maar eten koken absolute niet.
dat moet ik de rest van het jaar al.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je kan koken met ingredienten uit een buitenlandse supermarktEén van de joys van een vakantie: een beetje struinen in zo'n grote supermarkt met allemaal aparte (en herkenbare! Hé honig!) produkten
Ik voel me dan echt zo'n moderne jager-verzamelaar
Zennnnnnnnnnnnnnnn!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
mensen tot over ruim 2 wekenlief zijn voor elkaar en zoww
Beterschap Isa!! Ik verwacht over 2 weken te lezen dat alles weer ok is, goed?![]()
Als ik nou werk zou hebben dat aansluit bij m'n opleiding dan had ik het nog op beroepsdeformatie kunnen gooien. Maar eh, ja dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ook al dol op buitenlandse supermarkten dus
Het valt elk jaar meer tegen....Elk jaar kom ik meer tegen in de franse supermarkt, wat ik ook in Nederland vind...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al dol op buitenlandse supermarkten dus
Er is wel veel hetzelfde ja, klopt. Maar soms zie je juist Nederlandse merken met heel andere produkten in een buitenlandse supermarktquote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Het valt elk jaar meer tegen....Elk jaar kom ik meer tegen in de franse supermarkt, wat ik ook in Nederland vind...
Slaap lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, morgen wat nieuws doen, power plate. Volgens een CUL-ller is het intensief, dus op tijd naar bed!
Trusten iedereen!
Het enige wat ik dit jaar gevonden heb is mais-wraps. Geinig, Steer vroeg zich af waar je die kon kopen....quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is wel veel hetzelfde ja, klopt. Maar soms zie je juist Nederlandse merken met heel andere produkten in een buitenlandse supermarktHoe dan ook, er is altijd toch nog van alles te koop dat je hier gewoon moeilijk kan vinden. Ik vind het assortiment in het buitenland vaak zo enorm vergeleken met hier, ik heb nooit echt begrepen waarom een supermarkt in Istrië of op Isla Margarita (toch ook niet bepaald een heel drukbevolkt danwel rijk gebied) een groter assortiment kan voeren dan een AH of C1000.
Ook waar natuurlijk. Ons assortiment toetjes is uiteraard ook gigantisch (zuivel hè) itt de meeste buitenlandse supermarkten. Misschien valt het idd niet op wat je mist, maar zie je alleen wat er nieuw voor je is.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:48 schreef Vork het volgende:
In Nederland willen we allemaal een supermarkt op loopafstand hebben. Iedere wijk, ieder lullig dorpje heeft wel een supermarkt. Het is dan ook niet zo raar dat ze niet allemaal even groot zijn en dus niet allemaal een even uitgebreid assortiment hebben. Dan heb je hier (maar ook in het buitenland) nog een hoop van die Aldi's en Lidl's met een zeer beperkt, maar goedkoop assortiment. In Frankrijk bijvoorbeeld hebben ze meer van die hypermarché's. Grote supermarkten waar mensen dus met de auto naartoe moeten, om vervolgens voor een of meerdere weken aan voer in te slaan. Dan heb je gewoon meer ruimte voor meer aanbod, zowel in variatie van producten, als in verpakkingsgrootte.
En dan nog iets, in Nederland kennen we vrij veel keukens en hebben we daardoor best een gevarieerd aanbod. Typisch Nederlandse producten en producten die bijvoorbeeld in Nederland worden verbouwd of gemaakt zijn er daardoor dan ook minder. Je hebt hier veel soorten zuivel en harde kazen, dat is wel iets van hier en dat zijn we ook gewend. In andere landen hebben ze weer veel meer keus in lokale levensmiddelen, iets wat ons dan juist weer opvalt.
Méén je dat nouquote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef Vork het volgende:
Deens, daar is geen touw aan vast te knopen. Hoewel lezen nog wel gaat, is verstaan echt onmogelijk. Een raar sprookjestaaltje, dat is het.
Ik vind Deens het heel raar klinken. Dit in tegenstelling tot Zweeds, dat klinkt veel logischer. Voor Nederlanders schijnt Zweeds nog wel een relatief gemakkelijke taal te zijn om te leren.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Méén je dat nouIk kon gewoon de Deense televisie volgen. Niet woordelijk natuurlijk, maar ik kon wel volgen waar het over ging
Neuj hoor..... ik ben later...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:22 schreef Duderella het volgende:
Ik ben vast te laat, maar sun en TAV: héél veel plezier. Geniet ervan!
Deens is best makkelijk als je bijvoorbeeld Fries kunt verstaan en spreken.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Méén je dat nouIk kon gewoon de Deense televisie volgen. Niet woordelijk natuurlijk, maar ik kon wel volgen waar het over ging
Ik kan de noordelijke dialecten redelijk goed verstaan. Fries dan een stuk minder als Drents en Gronings, maar toch. Misschien is dat het.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef golfer het volgende:
Deens is best makkelijk als je bijvoorbeeld Fries kunt verstaan en spreken.
Of in mijn geval gewoon met een Deense eerste vrouw tig jaar hebt samengewoond.
natuurlijk, ik loop ook altijd de locale supermarkten en week markten af om te kijken/proeven wat er nog meer te koop is.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou ben ik wel regelmatig uit eten geweest, maar dat ga je op ten duur wel merken in de portemonnee. Daarnaast is het levensmiddelenaanbod in andere landen een serieuze bron van interesse. Ik ben dus zo'n idioot die in het buitenland wel heel lang in de supermarkt rond kan hangen om te zien wat er allemaal wel niet wordt verkocht en ja dan wil ik ook dingen proberen. Om nog maar te zwijgen van een lokale markt. Ik vind het dus wel fijn om zo nu en dan zelf wat te kunnen maken. Koken is niet altijd maar een straf of een noodzakelijk kwaad zoals b.v. schoonmaken. Soms is het net een hobby.
Gelukkig, je bent er!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBen weer een beeeeeeeeeeeeeeeeetje bijgekomen van de wervelwinden in huize DudeShock en die 5 uur in de auto zitten
Je maakte je zorgen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent er!
Respect voor je kilometers!
hehe leuke meisjes dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je maakte je zorgen?Ik was om 1 uur thuis, maar geen zin meer om de PC aan te gooien
Dus lekker opd e bank geplofd met wat geitenkaasjes en wat drinken en nog een afleverinkje Cake Boss gekeken
En toen de katten nog een schepje voer gegeven en lekker het bed in
En nu ben ik nog steeds duf
En voor de CUL-lers: ik ben gister uitgelachen door de meidenZe zagen mijn mooie junglepetje
Er werd direct weer heftig gefluisterd
Ze hebben dus een goede smaakquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je maakte je zorgen?Ik was om 1 uur thuis, maar geen zin meer om de PC aan te gooien
Dus lekker opd e bank geplofd met wat geitenkaasjes en wat drinken en nog een afleverinkje Cake Boss gekeken
En voor de CUL-lers: ik ben gister uitgelachen door de meidenZe zagen mijn mooie junglepetje
Dat dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat je wat gestressed bent van de afgelopen tijd
Vind je het gek? Ik recapituleer: twee brandjes, een ruzie die je aangrijpt, een scharrel die niet zoveel wil als jij, heen en weer rennen naar dance-feestjes om te werken, tenniswedstrijden waar je naar toe gaat, tennis-"vriendinnen" die je voor jouw gevoel negeren. Het zijn allemaal dingen waar je je onbewust druk over maakt getuige alleen al het feit dat je het er hier veelvuldig over hebtquote:
Het is dan ook wel een beetje een gek hoedje P!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een beetje een gek hoedje P!
Heb je van die hippe fotografenkleding? Ja, dan kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was een magische avond, qua eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt he![]()
Ik vond het gezellig gister, Dude
En die venkel was errug
Nee. Geen hippe fotografenkleding. Zeker geenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je van die hippe fotografenkleding? Ja, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
oh ja dit brood ga ik maken vandaag: Frans landbrood
als t lukt natuurlijkIk heb de preferment gisteravond al gemaakt en die staat nu te groeien enzo , echt grappig
Eerst zien dat ze goed scherp zijnquote:
Altijd weer spannend hequote:
Oi! Zo goed dat jij daar zo'n geduld voor hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
als t lukt natuurlijkIk heb de preferment gisteravond al gemaakt en die staat nu te groeien enzo , echt grappig
heb wel meer geduld gekregen de laatste jaren idd maar in dit geval is het niet zo een heel langdurig proces. Ja t preferment maar dat gooi je bijelkaar voor je gaat slapen en tijd en gist doen de restquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oi! Zo goed dat jij daar zo'n geduld voor hebt.Daar ben ik wel jaloers op.
Gelukkig maar, dat is toch wel de meest onmodieuze kleding die er isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Geen hippe fotografenkleding. Zeker geenfotovestje
Maar wel een cool junglepetje
vind ik Mijn hoofdhuid is nl. gevoelig en moet beschermd worden tegen felle zon
onthoud je dat allemaal? wow wat ben je goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn anders even langs de huisarts. Of gewoon eens rust nemen.
[..]
Vind je het gek? Ik recapituleer: twee brandjes, een ruzie die je aangrijpt, een scharrel die niet zoveel wil als jij, heen en weer rennen naar dance-feestjes om te werken, tenniswedstrijden waar je naar toe gaat, tennis-"vriendinnen" die je voor jouw gevoel negeren. Het zijn allemaal dingen waar je je onbewust druk over maakt getuige alleen al het feit dat je het er hier veelvuldig over hebt![]()
oh ik hoop dat ie lukt want ziet er top uit!! van zo'n harde korst krijg ik altijd wel een kapot verhemelte of tongquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
Jullie vakantie schiet al op he? Lekker!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
.
Zo. Aanvraag voor een Mongools visum is ingedienden DE, heerlijk, zo'n projectje! Eet je 'm vanavond, en wat erbij?
gisteren had ik ook zoiets van: tis al bijna augustus!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Het schiet inderdaad op, en het wordt nog racen om alles op tijd geregeld te krijgen
Ik ben goed in het onthouden van onnodige informatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
onthoud je dat allemaal? wow wat ben je goed![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja voor je t weet is de zomer weer voorbij
Bedankt hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jullie vakantie schiet al op he? Lekker!
Ik maak een verse tomatensoep (een hele simpele en oh zo lekkere: boter en olijfolie in een pan, basilicum en knoflook erbij en 2 kilo hele tomaten toevoegen, 150 ml water en deksel erop. Tomaten vallen vanzelf uit elkaar dan. Alleen nog pureren, wat rode wijnazijn en p&z en klaar!) en lekkere ham en kaas voor op t brood.
maak er nog wat basilicumolie bij (gewoon wat basilicumblaadjes kapot vijzelen en lekkere olie toevoegen... kan je dan nog in de soep druppelen voor t opdienen)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt heDeze ga ik even opslaan
Jouw uiensoep was ook al lekker
potverdrie zeg.. nou ja, gelukkig is het de laatste jaren in oktober ook nog een weekje 20 graden gewordenquote:
hehe jazekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben goed in het onthouden van onnodige informatie
Beirut (Libanon) lijkt me prachtigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:45 schreef DarkElf het volgende:
Balkan moeten we ook nog eens heen, moet toch eens de plek bezoeken waar mijn naam vandaan komt bijv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beirut (Libanon) lijkt me prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er niets aan doen, maar je bent gewoon geestig! Niet verkeerd bedoeld.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Alles kan. Wim Kan, Balkan, Koffiekanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er niets aan doen, maar je bent gewoon geestig! Niet verkeerd bedoeld.
heeft Dude je whisky gevoerd?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
Gvd...ik heb een subtiel koppijntje...waar die nu weer vandaan komt
Nou, ik weet dat wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
Gvd...ik heb een subtiel koppijntje...waar die nu weer vandaan komt
nou-ouquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er niets aan doen, maar je bent gewoon geestig! Niet verkeerd bedoeld.
Cancanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles kan. Wim Kan, Balkan, Koffiekan
jatoch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles kan. Wim Kan, Balkan, Koffiekan
Nopequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heeft Dude je whisky gevoerd?
Die twee stuiterballen?quote:
en jij Steerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toekan! --> Avifauna --> FF
Rondje compleet.
Wat zijn we goed!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toekan! --> Avifauna --> FF
Rondje compleet.
Oh gaan we naar Avifauna?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en jij Steer![]()
avifaunadrankje toch?
haha maakt niet uit, Alphen is leuk. en ik zet je wel op de trein terug!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh gaan we naar Avifauna?Goed hoor, als ik de laatste trein naar huis maar kan halen.
Kusje!quote:
Nou, kom op, ik ben wel jong, maar ook weer niet zó jongquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef golfer het volgende:
Aardrijkskunde en met name topografie is afgeschaft op school tegenwoordig
Als ik mijn nichtjes hoor klagen: jepquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef DarkElf het volgende:
ik neem toch aan dat er op scholen nog steeds topografie gegeven wordt?
Heb je V.E.N.K.E.L. gekregen bij dudequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt he![]()
Ik vond het gezellig gister, Dude
En die venkel was errug
Wat leuk en watquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
Venkel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je V.E.N.K.E.L. gekregen bij dude![]()
![]()
Wat leuk met je petje en met die meidenHeb je de tent ook nog gezien?
Wanneer gaan jullie ook alweerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Aanvraag voor een Mongools visum is ingediend![]()
Eh het laatste weekend van aug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat snel, hè
Wat hier dan even onhandig is: eind augustus hebben we nog een weekendje Boekarest gepland, dus dan moeten we de paspoorten hebben om te vliegen en kunnen we geen visa aanvragen
FC, dus Zuid-Afrika is volgens jou niet de andere kant van de wereld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Kusje!![]()
En ik ben erger
Toen mijn broer zei te gaan verhuizen naar Suriname zei ik: 'het is tenslotte de andere kant van de wereld niet!'
Hij: uhm, jawel
Ik:
Wat blijkt, Suriname ligt in Zuid-Amerika, niet in Zuid-AfrikaIets in mij wist dat best
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef DarkElf het volgende:
*grin er staan 2 poezen bezorgd naar binnen te kijken vanaf het terras.
heb net gedweild en heb ze naar buiten gebonjourd ende deur dicht gedaan zodat de vloer netjes kan drogen
Ik ben ook een ramp met alles wat we ooit op school zouden hebben geleerd hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
FC, dus Zuid-Afrika is volgens jou niet de andere kant van de wereld?
neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FC, dus Zuid-Afrika is volgens jou niet de andere kant van de wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |