Die is op de loveparade geweest?quote:
leg uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik snap nu wel meteen waarom het [singles] zijn.
Heb je een date?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom zijn Marokkanen altijd te laat?
Ze moeten eerst nog een horloge stelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef GenusButeo het volgende:
quote:
إن شاء اللهquote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef GenusButeo het volgende:
Mwa, misschien niet zo aardigquote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog een horloge stelen?
Ik zou even Marok Aan sms'en naar d'r... dan weet je waar ze isquote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Nee, een vriendin van me. Ze hoorde er al om half negen te zijn.
KLPD bezorgt net als TNT aan huisquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze werd met het politiebusje gebracht?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar het toch wel grappig vinden... lekker hypocriet ben je ookquote:
Ben jij ons nieuwe gewetenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar het toch wel grappig vinden... lekker hypocriet ben je ook
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh als ik dat zou zijn, dan zou het niet goed aflopen met de wereldquote:
Arme arme arme wereld..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh als ik dat zou zijn, dan zou het niet goed aflopen met de wereld
Oh yeah.quote:
Ik moest bij username hieraan denkenquote:
Hennyquote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest bij username hieraan denken
Ja, paarden zijn trouwe beestenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HennySnuitje
wat een scheetje is dat beest ook
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, paarden zijn trouwe beesten
Heb je daarom die username gekozen, omdat je zelf ook trouw en loyaal bent?
Oh dus eigenlijk heb je dus gewoon een kutkarakter?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Nee... haha
Omdat ik tijdens een stage een verveel bui had en net vlak voor het aanmelden op Fok! door iemand een snuitebolletje werd genoemd..
Wat doe jij trouwens in [Homo]? Is er iets wat ik moet weten....?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HennySnuitje
wat een scheetje is dat beest ook
Hij heeft een nieuwe hobby: bukken!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in [Homo]? Is er iets wat ik moet weten....?
Of wat rijmt...samen rukken.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe hobby: bukken!
Yup!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk heb je dus gewoon een kutkarakter?
Nope!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens in [Homo]? Is er iets wat ik moet weten....?
En schelpen zoeken op het naaktstrandquote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmmm... geweldig dat ik zo slecht in de smaak val dat ik blijkbaar mannen zelfs homo maakquote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mosselen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
En schelpen zoeken op het naaktstrand
dan zul je best eenzaam zijnquote:
* Lotusss zwaait alsof haar leven er vanaf hangtquote:
ga je mee ga je mee, dan gaan we met zn tweequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss zwaait alsof haar leven er vanaf hangt
en weer spierpijn en blaarvrij ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond!![]()
jezus, heb zeker 10 topics gemist.
Can somebody bring me up to speed?![]()
![]()
of is het SSDD?
jongen, dat was zoooo 24 juli..quote:
Hoe ging het lopen je af?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond!![]()
![]()
of is het SSDD?
vertel eens over de vierdaagsequote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond!![]()
![]()
of is het SSDD?
En dan straks niet meer goed kunnen slapen...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Oeps, ik was ingedut. Twee en een half uur geslapen.
Maar ik was nou juist ingedommeld, omdat ik afgelopen nacht zo slecht had geslapen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan straks niet meer goed kunnen slapen...
"Als Allah het wil?" Waarom echt?quote:
Tsk, tsk.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is een bekende uitspraak. Als Allah het wil ben ik op tijd.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Als Allah het wil?" Waarom echt?
[..]
Ik maak vrienden merk ik alweer.quote:Tsk, tsk.
Je meent het!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is een bekende uitspraak. Als Allah het wil ben ik op tijd.
Neh, ik ga er vanuit dat je dat niét meende.quote:Ik maak vrienden merk ik alweer.
Foto?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik mijn haardos blond verven?
Wat is er Ang3ltje?quote:
Wat deden de singles hier ineens?!quote:
er staat ook gewoon echt 29quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van harte gefelicteerd met je verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Eh... stiekem hoorden ze toch in dit topic allemaal? En wouden ze een fusie voorstellen?quote:
Gefeliciteerdquote:
Wat niet?quote:
Anarchistquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gewoon heul gezellig serie te kijken op de bak! En dan ineens CHAOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben al damage-control aan het doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, roep die roedel jonge honden maar weer eens tot de orde
zet ze terug in het gareel
Wat doet ze dan in Singles?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
En Dosadi... do not even TRY to take on GoodvsEvil... she's satan's mistress.
Hij ook al... *zucht*quote:
Eng! Maar GoodvsEvil wint welquote:
ben ik de eerste die voor je zingt vandaag?quote:
dankquote:
zoals ik vanmiddag al tegen je zei: Xiance doet de aftrap van de FOKonzinHOMOverjaardagsweek, waarin bijna iedere dag iemand jarig isquote:
Is dit alles? Doe je best!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef HeulMacho het volgende:
Ja hallo? Waar is Dosadi?
Ik kreeg op m'n kop in Singles!
is dat zo? heeft stroekie gefaald in zijn informatie aan mij??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals ik vanmiddag al tegen je zei: Xiance doet de aftrap van de FOKonzinHOMOverjaardagsweek, waarin bijna iedere dag iemand jarig is
oh en daarom kom je weer terug?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef HeulMacho het volgende:
Jawohl Herr Flicker!quote:
I din't do nottin'!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en daarom kom je weer terug?
OLIE OP HET VUUR GOOIEN?
*Sleurt HM mee terug naar [Singles]quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:38 schreef HeulMacho het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*Sleurt HM mee terug naar [Singles]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*Sleurt HM mee terug naar [Singles]
Jij kent alleen vrouwen en nichten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dank
ik word ben 29!
maar dat voeld helemaal niet leuk![]()
komt denk ik door al dat negatieve geemmer van mensen die dan roepen "ohh weldra word je 30, nou dat vond ik toch zoooo erg"
beetje in een homo topic iedereen het hart op hol brengenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Jawohl Herr Flicker!![]()
Ik hier de Orde en Netheid herstellen tussen de 2 topics.
Ordnung muss sein hat den Führer gesagt!
Hij's nog nieuw. Wacht maarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beetje in een homo topic iedereen het hart op hol brengen![]()
en ondertussen praten over vorken inslikken
jij bent de aanstichter van dit allesquote:
beetje je vieze vriendjes met hun vieze perverse sexueele voorkeuren hierheen lokken en maar de vermoorde onschuld uithangenquote:
Geef mijn Ang3l niet de schuld.. het is de schuld van die D-whatshisnamequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent de aanstichter van dit alles
Hoe trek je toch steeds die lekkere heteromannen aan, Ang3l? Zien je soms aan voor een vrouw met lange blonde krullen?quote:
Dosadi!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef mijn Ang3l niet de schuld.. het is de schuld van die D-whatshisname
Die!!quote:
Miss Pfeiferquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe trek je toch steeds die lekkere heteromannen aan, Ang3l? Zien je soms aan voor een vrouw met lange blonde krullen?
Hetero vrienden hebben t me eens geprobeerd uit te leggen. Een homo die duidelijk homo is en dus anders en vreemd. Maar wel eentje die meelult over voetbal, bier en festivals. Vertrouwd en toch spannendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoe trek je toch steeds die lekkere heteromannen aan, Ang3l? Zien je soms aan voor een vrouw met lange blonde krullen?
Woensdag. Hoofd. Zilveren schaal.quote:
nee.. volgens mij ken ik ook wel ergens een verdwaalde hetero manquote:
Ik kan nog meer verklaringen bedenken, maar ik ben netjes, dus zal dat hier maar niet hardop typen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero vrienden hebben t me eens geprobeerd uit te leggen. Een homo die duidelijk homo is en dus anders en vreemd. Maar wel eentje die meelokt over voetbal, bier en festivals. Vertrouwd en toch spannenddat was hun verklaring. Maar dat merkte ik zaterdag dus ook wel weer
Zal wel iets met Slet zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan nog meer verklaringen bedenken, maar ik ben netjes, dus zal dat hier maar niet hardop typen.
Maar die zeikt niet over dertig worden, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. volgens mij ken ik ook wel ergens een verdwaalde hetero man
hhmmz..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die zeikt niet over dertig worden, waarschijnlijk
Echt wel, alleen wat stillerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar die zeikt niet over dertig worden, waarschijnlijk
en daarbij, vrouwen vinden het nog veel erger... maar maar maar, ik moet nog 4 kinderen baren, welke man gaat mij dan bevruchten.. Al die problemen hebben jullie heul nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel, alleen wat stiller
En het gaat er ook nog om: ben je single als je 30 wordt of bezet?
De eerste vind 't veelal erger dan de tweede
Wij hebben: jamaar in gayyears ben ik nu 55!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarbij, vrouwen vinden het nog veel erger... maar maar maar, ik moet nog 4 kinderen baren, welke man gaat mij dan bevruchten.. Al die problemen hebben jullie heul niet
Waar is dat nu weer op gebaseerd?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben: jamaar in gayyears ben ik nu 55!!!
dan wordt het hoogste tijd dat je jezelf weer "boi" gaat noemen, en in elk profiel aangeeft " reageren allen als je niet ouder dan 21 bent"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hebben: jamaar in gayyears ben ik nu 55!!!
Maar DIE slaat nog wel eens wat aan de haak ipv alleen maar vleesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
dan wordt het hoogste tijd dat je jezelf weer "boi" gaat noemen, en in elk profiel aangeeft " reageren allen als je niet ouder dan 21 bent"
beetje zoals Nathan.
Ja nou dat gaat dus ook niet meer. Dat is het probleem Snuit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar is dat nu weer op gebaseerd?!
enneeeh.. 55.. zie dan nog maar een leuk broekie van 25 aan de haak te slaan.. sterkte!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar DIE slaat nog wel eens wat aan de haak ipv alleen maar vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |