daar wou ik hem eerst halen, maar ik vertrouwde de website toch niet op één of andere manier. Tevens verkopen ze alleen de DE van kaliber .50 en die is verboden in Nederlandquote:
kreeg hem na 2 dagen binnen, echt een aanraderquote:Op maandag 26 juli 2010 19:44 schreef ukga het volgende:
[..]
daar wou ik hem eerst halen, maar ik vertrouwde de website toch niet op één of andere manier
kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 19:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een uzi kan ik niet makkelijk onder me freshe nike-vest verbergen.
Dit lijkt me wel wat, alleen wil ik hem wel in het zilver.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:48 schreef ukga het volgende:
[..]
klopt
welke gunnie gebruik je dan?
de scorpion versie?
jij welquote:Op maandag 26 juli 2010 19:46 schreef Chowi het volgende:
Mag ik er ook eens een keertje mee knallen?.
Mag ik 'm nog wel willenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:06 schreef ukga het volgende:
[..]
silencers / dempers zijn illegaal in Nederland
eerste plaatje werkt nietquote:Op maandag 26 juli 2010 20:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn speeltjes. In mw2 dan.
[ afbeelding ]
En deze!!
neen, waaroM?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:44 schreef tomaat52 het volgende:
Is TS een Turk, Marokkaan, Afrikaan of een bootvluchteling uit een arm land?![]()
hoe moet je dan je pippa krijgenquote:Faka, aan deze site verlenen wij jou geen rechten. Wij leveren niet aan jou
Een Glock? l0l veel plezier met je handgranaat.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat, alleen wil ik hem wel in het zilver.
[ afbeelding ]
oke vet stoer. jij ligt dus altjd n de bosjes met dat ding?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef -K03N- het volgende:
stakkers
een beetje je vijand je laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep lekker met een biertje erbij en een mini bbq en dan als ik zien heb iemand een paar km verderop neerschietenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:11 schreef ukga het volgende:
[..]
oke vet stoer. jij ligt dus altjd n de bosjes met dat ding?
Je beantwoord je eigen vraag :3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Killaht het volgende:
Sinds wanneer mag je vuurwapens bezitten in nederland? Behalve dan in een schietvereniging.
357 is gewoon legaal verkrijgbaar hoor indien je eens chietvergunning hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Killaht het volgende:
Sinds wanneer mag je vuurwapens bezitten in nederland? Behalve dan in een schietvereniging.
Schietvergunning heb je alleen niet zo snel. + je mag de eerste 2 jaar niet hoger dan .22 schieten, daarna mag je groter schieten zoals 9mm.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef ukga het volgende:
[..]
357 is gewoon legaal verkrijgbaar hoor indien je eens chietvergunning hebt.
wrom sou je legal een gun wille? je word kk hard genakt als se ju pakkequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schietvergunning heb je alleen niet zo snel. + je mag de eerste 2 jaar niet hoger dan .22 schieten, daarna mag je groter schieten zoals 9mm.
Ja daar gebeuren wel gruwelijke dingen, laatst nog een baby verkracht, of een hond weet het niet zeker meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar je weet dat ik een pipa nodig heb in de hoods van Beemd.
ehm, je moet 1 jaar verplicht minimaal 40 x komen op les daarna heb je al een vergunningquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schietvergunning heb je alleen niet zo snel. + je mag de eerste 2 jaar niet hoger dan .22 schieten, daarna mag je groter schieten zoals 9mm.
Hond was mijn werk, baby was een vriend van me.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daar gebeuren wel gruwelijke dingen, laatst nog een baby verkracht, of een hond weet het niet zeker meer.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:44 schreef ukga het volgende:
[..]
daar wou ik hem eerst halen, maar ik vertrouwde de website toch niet op één of andere manier. Tevens verkopen ze alleen de DE van kaliber .50 en die is verboden in NederlandDus het lijkt me sterk dat ze die ook daadwerkelijk leveren.
vandaga of morgen staan er 2 negers voor je deurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:29 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik heb bestelt en toen zijden ze dat ze contact met me gingen opnemen ik ben bang![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |