Ik zag zonet een filmpje van een vrouw die een kip (uit de supermarkt) in haar flamoes propte, was wat vreemd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha secks met een kwast hebben, dat zou wat zijn.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zag zonet een filmpje van een vrouw die een kip (uit de supermarkt) in haar flamoes propte, was wat vreemd.
Het verschil tussen erotiek en pervers?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha secks met een kwast hebben, dat zou wat zijn.
Op Frontpage zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zag zonet een filmpje van een vrouw die een kip (uit de supermarkt) in haar flamoes propte, was wat vreemd.
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar: waar vind je zoiets in vredesnaam?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee maar wil hem wel graag zien nu.quote:
Dat is iets te kinkyquote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op Frontpage zekerIk heb een keer een filmpje gezien van een oma die een toiletborstel in haar kut stopte. Een vriend stuurde die. Ongelofelijk.
Kusjes op je hoofdquote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
Ik kan hier nu niet tegen, ik heb hoofdpijn![]()
![]()
![]()
Ik wil lachen nu maar doe het maar nietquote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
WTF?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op Frontpage zekerIk heb een keer een filmpje gezien van een oma die een toiletborstel in haar kut stopte. Een vriend stuurde die. Ongelofelijk.
Ik gebruik niet zoveel make-up hoor, oogschaduw en vloeibare eye-liner, soms oogschaduw. Maar als ik ga stappen ga ik los met de oogmake-upquote:
Ja dat dacht ik ook.quote:
quote:
Sex is toch zo overratedquote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil lachen nu maar doe het maar niet
Doegquote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ik gebruik nooit oogschaduwquote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik gebruik niet zoveel make-up hoor, oogschaduw en vloeibare eye-liner, soms oogschaduw. Maar als ik ga stappen ga ik los met de oogmake-up
Nee, of misschien. Neequote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je die ook van de ontstopper? of die van de octopus?
Nee. En nee, ik wil het het niet weten ookquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken je die ook van de ontstopper? of die van de octopus?
Ik wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee. En nee, ik wil het het niet weten ook
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |