Even voor jou, omdat je ze ook pas net gebruikt, en ik er nog niet zeker over ben.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb 't net geïnstalleerd en speel voor de eerste keer langer dan 2 uur, ik wist niet eens dat er leuke plugins waren! Ik ga ff rondkijken. En Athlon, bedankt voor de link!
Eh, ik moet nog gaan uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bestaat... Ik gebruik ze nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Saninl het volgende:
[..]
Even voor jou, omdat je ze ook pas net gebruikt, en ik er nog niet zeker over ben.
Is het goed te doen? of veel werk?
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Eh, ik moet nog gaan uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bestaat... Ik gebruik ze nog niet
Een absolute must is de NAM.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Eh, ik moet nog gaan uitzoeken wat er eigenlijk allemaal bestaat... Ik gebruik ze nog niet
R$$$ is de duurste vorm van wonen dat er is. Dat zijn de grote en luxe woontorens.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Sosha het volgende:
Ik moet even zeker weten dat ik iets goed begrijp, want volgens mij gaat het daar ook mis bij mij... Als er staat "R$$$", welke soort residence wordt er dan bedoeld? Lichtbebouwd of dichtbebouwd? Ik dacht het eerste, maar ik vrees nu dat ik daarmee de hele tijd al fout zit.
Ja... dichtbebouwd dus? Just checking...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef AureliusM het volgende:
[..]
R$$$ is de duurste vorm van wonen dat er is. Dat zijn de grote en luxe woontorens.
Dat was 't idee van die tutorial ja, maar 't werkt niet bij mijquote:Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
Als je een stad er pal naast maakt en voor vervoer ernaar zorgt dan groeit je stad sneller, dan gaan we forenzen en dat soort dingen. Je zal zien dat de vraag naar alles opeens een stuk hoger is.
Als het niet werkt, is daar maar 1 reden voor; dan heb je de NAM niet geïnstalleerd. NAM is een must-have, omdat die corrigeert hoe de sims tussen de verschillende wijken reizen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:12 schreef Sosha het volgende:
Hmm, die tutorial werkt niet voor mij. Mijn suburb weigert verder te groeien dan 181 inwoners, ook al volg ik de tips op op die site. Ik doe het maar weer op mijn eigen manier.![]()
edit Ik geloof dat ik maar definitief ga accepteren dat ik 't helaas niet kan, al volg ik tips en tutorials letterlijk stap-voor-stap op![]()
NAM en CAMquote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Saninl het volgende:
Ik ga het nu ook weer spelen!
Welke addons zijn niet moeilijk te installeren en echte musthaves?
Toevallig links die up to date zijn? Of is dit iets te lui?quote:
Even wat tips van mij:quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Sosha het volgende:
Ik gebruik inderdaad windmolens. Ik merk wel dat je er per maand minstens 2 bij moet bouwen als je stad snel groeit.
Ik heb nu een stad die goed liep, maar vanwege de beperkte groeimogelijkheden toch is vastgelopen. Ik had namelijk een klein vak gekozen om te starten, ipv een grote lap grond. Inwoneraantal hangt nu rond de 15.000 en ik maak een beetje winst, maar niet veel. Er is dus niet echt ruimte om meer voorzieningen neer te zetten, wat jammer is, want nu groeit de stad niet meer zo.
Het grappige is dat het eindelijk lukte met jouw tips, maar ik liep dus vast vanwege de beperkte grootte, en nu ik hetzelfde op een groter vlak probeer te doen lukt het niet meer
Staan op SC4devotion.com. Je moet je alleen wel op hun LEX registreren om ze te kunnen downloaden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Toevallig links die up to date zijn? Of is dit iets te lui?
Want via Google krijg je natuurlijk vanalles..Allerlei packs en patches ed..
Voor HT en C$$$ hebben ze ook voldoende opleiding nodig. Dus als je sims een te laag opleidingsniveau hebben, moet je zorgen dat het beter wordt. Maar dit duurt helaas wel een tijdje.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
Waar werken die R$$$ want in de HT en C$$$ werken ze amper, ze zijn de helft van de tijd werkeloos
Ik had met mijn vorige stad (heb het verwijderd) iets van 80.000 R$$$ en education was maximaal. Ik had ook verschrikkelijk veel HT en C$$$ en CC$$$ maar toch waren er veel werkeloos én stonden er veel bedrijfspanden leeg omdat ze niet genoeg werknemers konden vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Voor HT en C$$$ hebben ze ook voldoende opleiding nodig. Dus als je sims een te laag opleidingsniveau hebben, moet je zorgen dat het beter wordt. Maar dit duurt helaas wel een tijdje.
Nou, maars ff uitzoeken, al die termen ken ik nog niet iggquote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
...
[..]
Staan op SC4devotion.com. Je moet je alleen wel op hun LEX registreren om ze te kunnen downloaden.
Dan zou ik het ook niet zo snel weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had met mijn vorige stad (heb het verwijderd) iets van 80.000 R$$$ en education was maximaal. Ik had ook verschrikkelijk veel HT en C$$$ en CC$$$ maar toch waren er veel werkeloos én stonden er veel bedrijfspanden leeg omdat ze niet genoeg werknemers konden vinden
En het OV was het probleem niet.
te lange reistijden tussen industrie & woonwijken?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had met mijn vorige stad (heb het verwijderd) iets van 80.000 R$$$ en education was maximaal. Ik had ook verschrikkelijk veel HT en C$$$ en CC$$$ maar toch waren er veel werkeloos én stonden er veel bedrijfspanden leeg omdat ze niet genoeg werknemers konden vinden
En het OV was het probleem niet.
NAM heb ik nu geinstalleerd.quote:
Oke,, ik heb al n rotonde gemaaktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
CAM heb je niet per se nodig. NAM is veruit het belangrijkste.
quote:
Jaa, ik speel eik alleen met wegen en heel soms een busstation of 2 per "zone"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
![]()
Er is zoveel om mee te spelen. Je kan zelfs trambanen aanleggen en snelwegen die "in" de grond zitten.
Zoek onder meer op de users Simgoober en jeronij. Deze twee users hebben wel wat geinig spul. Waarvan de eerste het meeste.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
NAM heb ik nu geinstalleerd.
Cam kan ik niet vinden...
Nog meer leuke dingen van die site? (nu ben ik toch geregisteerd)
Dankje, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zoek onder meer op de users Simgoober en jeronij. Deze twee users hebben wel wat geinig spul. Waarvan de eerste het meeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |