Je krijgt de link pas te zien als je bent ingelogd.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ik kan die datpacker niet vinden, die link in de OP werkt wel maar ik zie daar geen download knop
Iemand?
er moeten gewoon all-in-one pakketen gemaakt worden met de top 10 of 20 mods voor SC4, das imho het bestquote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
Dat heb ik ook al vaker aangegeven. Het is als beginner ontzettend moeilijk om nu een fatsoenlijk overzicht te krijgen waarmee het beste een leuk beginnetje kunt maken met dat hele mod-gebeuren.
Een mod-manager zal waarschijnlijk op de 1ste plek komen, maar daarna...!? Welke pakketjes zijn nu de must-haves, en hoe ga je dan te werk, en raak je andere content kwijt of vult het de bestaande content aan, etc etc.
Zou fijn zijn als er ergens een top 10 lijst van downloads zou staan welke een goed overzicht zou geven hoe je het beste moet beginnen. Die lijsten kom je soms wel tegen voor bijvoorbeeld FallOut 3 of Half-Life 2 enzo.
Ik weet niet precies wat je zoekt, maar eventueel wel enigszins meehelpen en/of tips geven om het bos door de bomen te zien. Kan je wel als tip geven om naast Simtropolis ook op SC4devotion.com te kijken. Op laatstgenoemde zitten aardig wat users die goede content hebben. Tevens kan je daar ook wat makkelijker op categorie zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
Dat heb ik ook al vaker aangegeven. Het is als beginner ontzettend moeilijk om nu een fatsoenlijk overzicht te krijgen waarmee het beste een leuk beginnetje kunt maken met dat hele mod-gebeuren.
Een mod-manager zal waarschijnlijk op de 1ste plek komen, maar daarna...!? Welke pakketjes zijn nu de must-haves, en hoe ga je dan te werk, en raak je andere content kwijt of vult het de bestaande content aan, etc etc.
Hoe maak je dat? Is dat allemaal geplopt of kan je zoiets growen?quote:Op woensdag 29 september 2010 07:40 schreef seatsniffer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik nodig maar ik moet op de site registreren daarvoor maar m'n key ligt bij mijn ouders (als ik hem sowieso kan vinden daarquote:MISSING : bldgprop_vol1.dat
MISSING : bldgprop_vol2.dat
Heb ze hier ff neergezet voor je: http://www.easy-share.com/1912861561/bldgprop_vol1.zipquote:Op donderdag 4 november 2010 21:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die heb ik nodig maar ik moet op de site registreren daarvoor maar m'n key ligt bij mijn ouders (als ik hem sowieso kan vinden daar) Iemand die me kan helpen? Dit is nodig voor die Cleanitol
Verder werkt die datpacker ook niet bij mij, heb die mvblabla.dll gedownload maar dat werkt niet
dat houdt in dat steam vervelend aan het doen is..quote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef spiedermann het volgende:
heb dit spel eergister gekocht via steam, en nu krijg ik opeens als ik m opstart de error: "je kunt dit spel momenteel niet spelen, probeer het op een ander moment nog eens"
wat houdt dit in?
ja zover was ik ook al :pquote:Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat houdt in dat steam vervelend aan het doen is..
check of steam wel ingesteld staat op de juiste server en dattie het niet uit USA of Japan ofzo vandaan haaltquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef spiedermann het volgende:
[..]
ja zover was ik ook al :p
alleen hoe komt dit, en wanneer kan ik wel spelen?
-edit- hij was aan het updaten blijkbaar, vreemd dat ie 3 uur doet over een update van 15mb
je sims zijn mongolen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef De_Ananas het volgende:
Mschol ben jij een Sim City pro? Ik heb hulp nodig want m'n sims zijn mongolen
Sims van linksboven gaan rechtsonder werken en andersom terwijl precies dezelfde gebouwen er staanquote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je sims zijn mongolen?
scholen plaatsen dan
1ste punt: geen idee, dat kan je alleen proberen te beinvloeden door de aantrekkelijkheid te verbeteren (meer groen, minder luchtvervuiling e.d.) denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sims van linksboven gaan rechtsonder werken en andersom terwijl precies dezelfde gebouwen er staan
Verder mis ik een paar dependacies maar weet niet precies welke, hoe kom ik daar achter? En ik weet niet precies hoe die drives en workforce statistieken precies werken die je krijgt bij zo'n CAP gebouwtje.
Meeste zijn gegrowd, staan wel sommige plops tussen.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe maak je dat? Is dat allemaal geplopt of kan je zoiets growen?
quote:Sims van linksboven gaan rechtsonder werken en andersom terwijl precies dezelfde gebouwen er staan
Verder mis ik een paar dependacies maar weet niet precies welke, hoe kom ik daar achter? En ik weet niet precies hoe die drives en workforce statistieken precies werken die je krijgt bij zo'n CAP gebouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |