abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86974593
das wel ubervet....
hoe heb je die rivier zo goed gekregen? (veel werk of een tooltje?)
pi_88285190
Ik kan die datpacker niet vinden, die link in de OP werkt wel maar ik zie daar geen download knop :')

Iemand?
pi_88285235
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ik kan die datpacker niet vinden, die link in de OP werkt wel maar ik zie daar geen download knop :')

Iemand?
Je krijgt de link pas te zien als je bent ingelogd.
Werkt hotlinken wel? http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotDOWNLOAD=26
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88285400
Hmm, zal maar een accountje aanmaken dan. Zit nu alleen nog op Simtropolis. Ik zie wel door de bomen het bos niet meer met al die volume packs van BSC en weet ik veel wat, dat is wel irritant -O-
  woensdag 3 november 2010 @ 13:56:53 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_88285563
Dat heb ik ook al vaker aangegeven. Het is als beginner ontzettend moeilijk om nu een fatsoenlijk overzicht te krijgen waarmee het beste een leuk beginnetje kunt maken met dat hele mod-gebeuren.

Een mod-manager zal waarschijnlijk op de 1ste plek komen, maar daarna...!? Welke pakketjes zijn nu de must-haves, en hoe ga je dan te werk, en raak je andere content kwijt of vult het de bestaande content aan, etc etc.

Zou fijn zijn als er ergens een top 10 lijst van downloads zou staan welke een goed overzicht zou geven hoe je het beste moet beginnen. Die lijsten kom je soms wel tegen voor bijvoorbeeld FallOut 3 of Half-Life 2 enzo.
pi_88286520
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
Dat heb ik ook al vaker aangegeven. Het is als beginner ontzettend moeilijk om nu een fatsoenlijk overzicht te krijgen waarmee het beste een leuk beginnetje kunt maken met dat hele mod-gebeuren.

Een mod-manager zal waarschijnlijk op de 1ste plek komen, maar daarna...!? Welke pakketjes zijn nu de must-haves, en hoe ga je dan te werk, en raak je andere content kwijt of vult het de bestaande content aan, etc etc.

Zou fijn zijn als er ergens een top 10 lijst van downloads zou staan welke een goed overzicht zou geven hoe je het beste moet beginnen. Die lijsten kom je soms wel tegen voor bijvoorbeeld FallOut 3 of Half-Life 2 enzo.
er moeten gewoon all-in-one pakketen gemaakt worden met de top 10 of 20 mods voor SC4, das imho het best :P
pi_88288578
Khad gelezen dat dat niet gedaan wordt omdat het door verschillende mensen is gemaakt en dergelijke, die willen niet dat alles in 1 torrent wordt gegooid. Nu heb ik maar gewoon bij simtropolis.com de populaire downloads en de NAM gedownload, dat is in ieder geval al wat. Verder zoek ik bijvoorbeeld naar goede metro all in one stations die geen depencies nodig hebben. Maar verder... ;(
pi_88296673
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Yi-Long het volgende:

Ik weet niet precies wat je zoekt, maar eventueel wel enigszins meehelpen en/of tips geven om het bos door de bomen te zien. Kan je wel als tip geven om naast Simtropolis ook op SC4devotion.com te kijken. Op laatstgenoemde zitten aardig wat users die goede content hebben. Tevens kan je daar ook wat makkelijker op categorie zoeken.
pi_88313546
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2010 07:40 schreef seatsniffer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe maak je dat? Is dat allemaal geplopt of kan je zoiets growen?
pi_88343237
quote:
MISSING : bldgprop_vol1.dat
MISSING : bldgprop_vol2.dat
Die heb ik nodig maar ik moet op de site registreren daarvoor maar m'n key ligt bij mijn ouders (als ik hem sowieso kan vinden daar :') ) Iemand die me kan helpen? Dit is nodig voor die Cleanitol ;(

Verder werkt die datpacker ook niet bij mij, heb die mvblabla.dll gedownload maar dat werkt niet -O-
pi_88343417
En als ik zo'n BSC volume pack download, dan moet je het hoogste nummer hebben toch?

Ik wil gewoon een hele rits custom gebouwen hebben maar ik weet niet hoe :'(
pi_88344021
Datpacker werkt, weet alleen nog nietwat ik er mee moet.
pi_88345033
quote:
9s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:41 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Die heb ik nodig maar ik moet op de site registreren daarvoor maar m'n key ligt bij mijn ouders (als ik hem sowieso kan vinden daar :') ) Iemand die me kan helpen? Dit is nodig voor die Cleanitol ;(

Verder werkt die datpacker ook niet bij mij, heb die mvblabla.dll gedownload maar dat werkt niet -O-
Heb ze hier ff neergezet voor je: http://www.easy-share.com/1912861561/bldgprop_vol1.zip
pi_88348302
O+

Moeten gewoon in de plugins map?
pi_88352207
quote:
17s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
O+

Moeten gewoon in de plugins map?
Yep.
pi_88357148
Nu ik toch bezig ben :D! Is het normaal dat sims van linksboven naar rechtsonder reizen om te werken en andersom terwijl ze ook aan de overkant van de straat kunnen werken waar precies dezelfde gebouwen staan? Kheb die NAM al.
pi_88431633
heb dit spel eergister gekocht via steam, en nu krijg ik opeens als ik m opstart de error: "je kunt dit spel momenteel niet spelen, probeer het op een ander moment nog eens"

wat houdt dit in?
pi_88432097
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef spiedermann het volgende:
heb dit spel eergister gekocht via steam, en nu krijg ik opeens als ik m opstart de error: "je kunt dit spel momenteel niet spelen, probeer het op een ander moment nog eens"

wat houdt dit in?
dat houdt in dat steam vervelend aan het doen is.. :P
pi_88432289
Mschol ben jij een Sim City pro? Ik heb hulp nodig want m'n sims zijn mongolen -O-
pi_88432619
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef mschol het volgende:

[..]

dat houdt in dat steam vervelend aan het doen is.. :P
ja zover was ik ook al :p
alleen hoe komt dit, en wanneer kan ik wel spelen?

-edit- hij was aan het updaten blijkbaar, vreemd dat ie 3 uur doet over een update van 15mb
pi_88434714
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef spiedermann het volgende:

[..]

ja zover was ik ook al :p
alleen hoe komt dit, en wanneer kan ik wel spelen?

-edit- hij was aan het updaten blijkbaar, vreemd dat ie 3 uur doet over een update van 15mb
check of steam wel ingesteld staat op de juiste server en dattie het niet uit USA of Japan ofzo vandaan haalt :P
pi_88434742
quote:
Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef De_Ananas het volgende:
Mschol ben jij een Sim City pro? Ik heb hulp nodig want m'n sims zijn mongolen -O-
je sims zijn mongolen?
scholen plaatsen dan :Y)
pi_88438524
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef mschol het volgende:

[..]

je sims zijn mongolen?
scholen plaatsen dan :Y)
Sims van linksboven gaan rechtsonder werken en andersom terwijl precies dezelfde gebouwen er staan :')

Verder mis ik een paar dependacies maar weet niet precies welke, hoe kom ik daar achter? En ik weet niet precies hoe die drives en workforce statistieken precies werken die je krijgt bij zo'n CAP gebouwtje.
pi_88438702
Wanneer komt SimCity 5 dan ;)
pi_88439337
quote:
15s.gif Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Sims van linksboven gaan rechtsonder werken en andersom terwijl precies dezelfde gebouwen er staan :')

Verder mis ik een paar dependacies maar weet niet precies welke, hoe kom ik daar achter? En ik weet niet precies hoe die drives en workforce statistieken precies werken die je krijgt bij zo'n CAP gebouwtje.
1ste punt: geen idee, dat kan je alleen proberen te beinvloeden door de aantrekkelijkheid te verbeteren (meer groen, minder luchtvervuiling e.d.) denk ik
2) dependacies missen.. geen idde hoe je dat op zou moeten kunnen zoeken...
pi_88465008
Waarom heb ik continu zon rond draaiend cirkeltje? Maar niet een cursur, om gebouwen aan te klikken en te zien wat het energiebedrijf doet qua capaciteit(bijvoorbeeld)
pi_88513088
Moet je op het vraagteken klikken onderaan. Je hebt er 2.
pi_88515579
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 01:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Hoe maak je dat? Is dat allemaal geplopt of kan je zoiets growen?
Meeste zijn gegrowd, staan wel sommige plops tussen.

Eigenlijk is al het diagonaal spul geplopt, want diagonaal growt niet, en de grotere gebouwen (landmarks) zijn ook geplopt.
pi_88516170
Seatsniffer!

Help me aub :'(

quote:
Sims van linksboven gaan rechtsonder werken en andersom terwijl precies dezelfde gebouwen er staan

pi_88517163
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
Seatsniffer!

Help me aub :'(

[..]

Ik weet niet wat je met linksboven en rechtsonder bedoelt...??

Maar als je dependancies mist bij een bepaald gebouw, zoek dat gebouw op op de site waar je hem hebt gedownload, check de dependancy list, en download de dependancy ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')