Je hebt helemaal geen verdubbelaars nodig. Gewoon genoeg werk bouwen. Je ziet rechtsonder waar vraag naar is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:56 schreef Johan1994 het volgende:
Ik word echt doodziek van werkeloosheid. Ik heb al de Industriebanen verdubbelaar en boerderij verdubbelaar, maar nog steeds werkeloos heid
De helft van me stad bestaat uit zware industrie en een groot deel uit commercieel. De mensen zijn opgeleid hebben museas enz, en nog steeds werkeloosheid...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen verdubbelaars nodig. Gewoon genoeg werk bouwen. Je ziet rechtsonder waar vraag naar is.
Wellicht een idee om medium industrie te bouwen. Als je hoog opgeleid bent, ga je namelijk niet in een fabriek werken meestal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:15 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
De helft van me stad bestaat uit zware industrie en een groot deel uit commercieel. De mensen zijn opgeleid hebben museas enz, en nog steeds werkeloosheid...
Als ze hoog opgeleid bent moet je zware industrie en medium industrie 20% belasten, zodat deze uit jouw stad vertrekken. Bouw vervolgens wat parken in de industriewijken, zorg voor minder milieuvervuiling en de high-tech industrie zal naar jouw stad toe komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 07:15 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
De helft van me stad bestaat uit zware industrie en een groot deel uit commercieel. De mensen zijn opgeleid hebben museas enz, en nog steeds werkeloosheid...
Wauw, ziet er goed uit. Maak je ook "winst"? Welke mods oid zitten eroverheen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef ElmarO het volgende:
Zo, maar weer eens aan de gang gegaan met SC4.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Als je m wil kopen, hij is te krijgen via steam. Dat is een online koop en download systeem.. Klinkt huiverig, maar heb er zelf eigenlijk best goede ervaringen mee..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef twente89 het volgende:
Hallo allemaal
ik heb een aantal jaren geleden ook fanatiek sim city 4 gespeeld. een vriend van me heeft het spel op mijn pc geïnstalleerd en daarna heb ik Rush Hour geïnstalleerd en altijd met deze cd gespeeld. doordat mijn pc gecrashed is wil ik het spel graag op mijn laptop installeren, maar ik heb het origineel van het spel dus niet, wel het origineel van Rush Hour.
ik ben al bij verschillende winkels geweest (MediaMarkt, Free Record Shop, Bart Smid etc.) maar hij is nergens meer te koop. ook via internet kan ik em nergens meer vinden.
weet iemand hier een manier op het spel op mijn laptop te krijgen
b.v.d. !
Bij vrijwel iedereen vliegt SC4 er regelmatig uit. Valt ook weinig tegen te doen geloof ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb trouwens een klein probleem met mijn SC4, Ik heb hem gewoon legaal gekocht via Steam. Maar hij sluit af en toe (ik vermoed om het uur) zomaar af zonder reden. Nu is dat opzich niet zo'n heel groot probleem omdat ik toch regelmatig save, maar het kan toch wel eens vervelend zijn. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen?
Ik vermoed dat het om het uur gebeurd omdat altijd als het gebeurd zie ik meteen bij Steam dat er een uur bij de gespeelde tijd bijkomt.
Ik maak winst. Moet ik wel bij zeggen dat ik Lottery Program RELOADED gebruik. Hiermee krijg ik maandelijks extra inkomsten. En ik gebruik plugins die (soms) voordeliger zijn dan de SC4-versie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:17 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wauw, ziet er goed uit. Maak je ook "winst"? Welke mods oid zitten eroverheen?
Zou je eens in de map Exception Reports kunnen kijken? Als SC4 crashed komt daar over het algemeen een rapport te staan. De map staat in je SC4-map die je in Mijn documenten kunt vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb trouwens een klein probleem met mijn SC4, Ik heb hem gewoon legaal gekocht via Steam. Maar hij sluit af en toe (ik vermoed om het uur) zomaar af zonder reden. Nu is dat opzich niet zo'n heel groot probleem omdat ik toch regelmatig save, maar het kan toch wel eens vervelend zijn. Weet iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen?
Ik vermoed dat het om het uur gebeurd omdat altijd als het gebeurd zie ik meteen bij Steam dat er een uur bij de gespeelde tijd bijkomt.
Kan ik bevestigen. SC4 draait het stabielst op 1 core. Heb sindsdien amper meer last gehad van crashes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:02 schreef Atreidez het volgende:
Heb weleens gelezen dat als je meerdere cores hebt, je SC4.exe kan toewijzen aan 1 core voor meer stabiliteit (via task manager).
Oké, dan weet ik iig dat ik niet de enigste met dit probleem ben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij vrijwel iedereen vliegt SC4 er regelmatig uit. Valt ook weinig tegen te doen geloof ik.
Krijg je dan ook een serial code?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb 'm ook via Steam gekocht. Ik zeg doen.
Nope. Ik neem aan dat je geen ervaring hebt met Steam? Je betaalt gewoon een bedrag voor die game (Ik toendertijd 15 euro, was in de aanbieding) en dan kun je hem gewoon downloaden en wordt hij ook vanzelf geïnstalleerd door het programma. Je hoeft dus helemaal niets zelf te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een serial code?
Over dat afsluiten: dat heb ik ook. Het enige wat ik eraan kan doen is vaak opslaan.
Ja mag je gewoon zeggen hoor. Ik ben wel benieuwd, want ik wil 'm zelf ook nog eens kopen. En ik weet niet zeker of je bij Steam er een serial key bij krijgt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef twente89 het volgende:
even een update, ik heb na lang zoeken een website (weet niet of ik die mag noemen) gevonden die het spel incl Rush Hour verkoopt voor 9,50 (11,50 incl. bezorgen) het artikel was niet meer op voorraad, maar volgens de info was het artikel nog wel leverbaar. zal wel een tijdje duren dus.
heb direct betaald via IDeal en de overschrijving naar mijn e-mail laten sturen voor de zekerheid. in de algemene voorwaarden stond dat de klant, als het artikel binnen 30 dagen nog niet is geleverd, mag afzien van aankoop en het volledige bedrag teruggestort krijgt
ik hoop dat het spel snel komt.
als het niet lukt ga ik inderdaad steam maar eens proberen
in ieder geval bedankt voor de hulp!
Ja, ik ben er wel bekend mee. Maar voor sommige downloads en tools heb je op de SimCity-website een serial key nodig. Zonder die key kan ik die dus niet downloaden, en dat wil ik wel graag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nope. Ik neem aan dat je geen ervaring hebt met Steam? Je betaalt gewoon een bedrag voor die game (Ik toendertijd 15 euro, was in de aanbieding) en dan kun je hem gewoon downloaden en wordt hij ook vanzelf geïnstalleerd door het programma. Je hoeft dus helemaal niets zelf te doen.
Nja je krijgt er iig geen key oid bij dus...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel bekend mee. Maar voor sommige downloads en tools heb je op de SimCity-website een serial key nodig. Zonder die key kan ik die dus niet downloaden, en dat wil ik wel graag.
die tools zijn ook gratis te verkrijgen op andere sitesquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel bekend mee. Maar voor sommige downloads en tools heb je op de SimCity-website een serial key nodig. Zonder die key kan ik die dus niet downloaden, en dat wil ik wel graag.
De tering, dat ziet echt gewéldig uit! Je gebruikt veel mods neem ik aan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:37 schreef seatsniffer het volgende:
KICK!
Met een screenshot van mijn huidige project, al 3 maanden mee bezig. Ben al die rechthoekige layouts helemaal zat, ik dacht, ik ga voor een meer europese look. Kost vreselijk veel tijd maar dan heb je ook wat!![]()
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De tering, dat ziet echt gewéldig uit! Je gebruikt veel mods neem ik aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |