abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:07:34 #276
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_92677978
High-tech industrie bouwen
Belastingen voor onwenselijke industrieën belachelijk hoog maken zodat de vraag stopt
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_92678131
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:07 schreef Gamer_V het volgende:
High-tech industrie bouwen
Belastingen voor onwenselijke industrieën belachelijk hoog maken zodat de vraag stopt
Maar hight tech industrie kan ook dirty zijn. Het is me niet helemaal duidelijk hoe dat nu zit... Je moet een bepaald opledingsniveau hebben, maar dan? Want ze vestigigen zich op zowel medium als high density, dus hoe bepaal je wat er waar gebouwd wordt (behalve alleen belastingen dan)?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_92678299
Van de week weer eens geïnstalleerd, blijft toch heerlijk om steden te bouwen :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_92678325
High Tech industrial is alleen vervuilend voor grondwater geloof ik. Dus als je een waterzuivering in het hart van je high tech gebied hebt maakt t niet veel uit... Om high tech te krijgen op de plek die jij wil is alle belastingen op max zetten voor alle industrie behalve high tech. Vestigen zich alsnog high tech bedrijfjes in je oude industrie gebied dan kan je ze bulldozen of je oude gebied onbruikbaar maken (dezonen).

Je oude industrie, mits op dezelfde kaart, gaat wel ontzettend klagen natuurlijk, maar als je opleiding hoog genoeg hebt heb je op gegeven moment toch geen mensen meer die er willen werken.
Where facts are few, experts are many.
pi_92898760
Ik heb altijd in m'n hoofd grootse plannen voor een stad, maar bak er nooit wat van haha..
Ik ben elk jaar wel een paar weekjes verslaafd.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_92952350
Ik heb die stex cd en dvd van simtropolis aangeschaft. Nu wil ik een stad bouwen met residentials uit Berlijn en Parijs. Maar wanneer ik die heb gedownload en in m'n plugin map doe vind ik hem niet terug in het spel.. :{
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_92957153
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 04:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb die stex cd en dvd van simtropolis aangeschaft. Nu wil ik een stad bouwen met residentials uit Berlijn en Parijs. Maar wanneer ik die heb gedownload en in m'n plugin map doe vind ik hem niet terug in het spel.. :{
zijn ze wel plopable?
pi_92994212
Plopable? Dat snap ik niet.. als ik ze in die map plaats moet ik ze toch gewoon kunnen zien?
pi_93001039
Je hebt plopable en growable.. Ploppen is gewoon kiezen uit een lijst en neerzetten, en growable zijn industry, commercial of residential gebouwen die in de zones groeien.
Where facts are few, experts are many.
pi_93002423
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 02:03 schreef Atreidez het volgende:
Je hebt plopable en growable.. Ploppen is gewoon kiezen uit een lijst en neerzetten, en growable zijn industry, commercial of residential gebouwen die in de zones groeien.
Oke.. dus dan moet je maar afwachten wat er uitkomt.. Hoe kun je dan een stad maken naar je zin als niet alles plopable is?
pi_93004560
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 03:34 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Oke.. dus dan moet je maar afwachten wat er uitkomt.. Hoe kun je dan een stad maken naar je zin als niet alles plopable is?
je kan in SC4 de stijl aangeven die je wilt dat er wordt gebouwd, en natuurlijk gecontroleerd gebouwen slopen :P
pi_93004732
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef JDude het volgende:
Herkenbaar.

Vaak opslaan is het enige advies. Ik sla tegenwoordig op na elke grote wijziging :').
Schakel je je multicore CPU wel uit als je speelt?

Dan moet je deze uitschakelen, zodat je nog maar met processor speelt.

Start simcity, en ga daarna teriug naar je desktop.
Start taakbeheer, tabblad processen, processen van alle gebruikers weergeven, en dan rechtermuisknop op simcity.exe. Dan affiniteit instellen, en maar 1 processor selecteren.

Simcity crasht bij mij ook constant, sinds ik dit doe crash hij nooit meer.

Wat ook helpt is om al je plugins in de pakken in 1 bestand. Daar is een tool voor, te downloaden op simtropolis. Wordt het ook allemaal sneller van.
pi_93005104
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:33 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Schakel je je multicore CPU wel uit als je speelt?

Dan moet je deze uitschakelen, zodat je nog maar met processor speelt.

Start simcity, en ga daarna teriug naar je desktop.
Start taakbeheer, tabblad processen, processen van alle gebruikers weergeven, en dan rechtermuisknop op simcity.exe. Dan affiniteit instellen, en maar 1 processor selecteren.

Simcity crasht bij mij ook constant, sinds ik dit doe crash hij nooit meer.

Wat ook helpt is om al je plugins in de pakken in 1 bestand. Daar is een tool voor, te downloaden op simtropolis. Wordt het ook allemaal sneller van.
wel vreemd dat men daar zulke problemen mee heeft, ik heb het nog nooit gedaan (1 core draaien) en hij heeft altijd vlekkeloos gedraaid
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:13:47 #289
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99198293
Laatst nieuwe PC gekocht: i7 2600 met 8GB ram en W7. Ik neem aan dat ie qua specs het wel trekt(!), maar zijn er problemen bekend met W7 (draait ie er uberhaupt op?), en moet ik weer aan bepaalde instellingen denken (aantal cores enzo?)
pi_99201316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
Laatst nieuwe PC gekocht: i7 2600 met 8GB ram en W7. Ik neem aan dat ie qua specs het wel trekt(!), maar zijn er problemen bekend met W7 (draait ie er uberhaupt op?), en moet ik weer aan bepaalde instellingen denken (aantal cores enzo?)
het schijnt dus per pc/persoon te verschillen: ik heb SC4 nooit op maar 1 core hoeven in testellen en kon em gewoon draaien, dacht dat windows 7 ook geen probleem was... (maar dat weet ik niet zeker)hij staat hier geinstalleerd dus zal wel geen problemen ebben gehad (x64 ultimate windows 7
pi_99587322
Heb SC4 weer geinstalleerd, maar ben er lang tussenuit geweest.
Welke mods (NAM) etc kan ik het beste installeren, en waar kan ik die nog downloaden?
Wat raden jullie me aan?
Ook zijn er een hoop sites bijgekomen, maakt het niet allemaal even overzichtelijk...

Thanks.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_99590241
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welke mods (NAM) etc kan ik het beste installeren, en waar kan ik die nog downloaden?
Wat raden jullie me aan?
Ook zijn er een hoop sites bijgekomen, maakt het niet allemaal even overzichtelijk...

Thanks.
ik haal nog steeds alles exclusief van simtropolis af..
pi_99603672
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat raden jullie me aan?

Thanks.
De NAM is de enige die 100% noodzakelijk is.
  maandag 18 juli 2011 @ 08:23:03 #294
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_99608769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
Draait hier (2600K, 8gb corsair vengeance, Win 7 x64) prima, nog geen problemen ondervonden..
pi_99611086
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

De NAM is de enige die 100% noodzakelijk is.
Ok, thanks!
Binnenkort maar weer eens beginnen aan die game die je nachten lang wakker houdt :D.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:37:30 #296
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108867623
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 08:23 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Draait hier (2600K, 8gb corsair vengeance, Win 7 x64) prima, nog geen problemen ondervonden..
Thanks, ben hem nu aan het installeren, maar ik heb wat problemen om dat game zonder CD te laten spelen en toch de juiste resolutie te krijgen.

Wanneer ik die resolutie aanpas zoals in de OP staat aangegeven, met even een x86 erbij voor de bijpassende map, dan vraagt ie opeens weer om een CD, terwijl als ik de resolutie niet aanpas, ik de game wel gewoon kan spelen zonder CD, maar in de lage resolutie... :(

Ik heb de CD's trouwens wel, maar ik wil die er niet steeds in moeten doen wanneer ik die game even wil spelen.

Edit: Ah, gelukt, door het via het startmenu te pinnen en aan te passen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yi-Long op 08-03-2012 16:49:20 ]
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:38:44 #297
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_108869836
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Thanks, ben hem nu aan het installeren, maar ik heb wat problemen om dat game zonder CD te laten spelen en toch de juiste resolutie te krijgen.

Wanneer ik die resolutie aanpas zoals in de OP staat aangegeven, met even een x86 erbij voor de bijpassende map, dan vraagt ie opeens weer om een CD, terwijl als ik de resolutie niet aanpas, ik de game wel gewoon kan spelen zonder CD, maar in de lage resolutie... :(

Ik heb de CD's trouwens wel, maar ik wil die er niet steeds in moeten doen wanneer ik die game even wil spelen.

Edit: Ah, gelukt, door het via het startmenu te pinnen en aan te passen.
Holy crap, das pas een late reactie! ;) Maar blijft een leuke game. Ook benieuwd naar de nieuw aangekondigde sim city!
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:43:43 #298
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108869999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Holy crap, das pas een late reactie! ;) Maar blijft een leuke game. Ook benieuwd naar de nieuw aangekondigde sim city!
Yeah, geen idee waarom het zo lang duurde... misschien destijds dat ik even weg ben geweest op het moment dat het antwoord is gepost ofzo, of dat het me ontschoten is om te antwoorden om whatever reden. Dit topic is ook al zo dood sinds die tijd, dat ie ook niet meer voorbij is gekomen natuurlijk, anders had ik hem uiteraard vast weer gezien.

Nu moest ik het topic zelf weer even opzoeken :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:12:05 #299
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_108870947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, geen idee waarom het zo lang duurde... misschien destijds dat ik even weg ben geweest op het moment dat het antwoord is gepost ofzo, of dat het me ontschoten is om te antwoorden om whatever reden. Dit topic is ook al zo dood sinds die tijd, dat ie ook niet meer voorbij is gekomen natuurlijk, anders had ik hem uiteraard vast weer gezien.

Nu moest ik het topic zelf weer even opzoeken :)
Ken het, afleiding van andere games is topic-killing ;) Zo ben ik voorlopig met ME3 zoet, daarna weer terug naar Anno 2070, en dan moet Skyrim nog "af"...
pi_108912198
Even een vraagje kan ik met een gedownloade versie van simcity 4 die ik op een torrent site heb gedownload ook mods instaleren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')