Heb ik iets gemistquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef Haque het volgende:
koop de TECHWOOD IF 22883
edit: oh iemand was me al voor
In een slaapkamer zit je vaak verder van de TV dan in je woonkamer en heb je dus een groter scherm nodig.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:38 schreef wc-eend het volgende:
(...) En tis voor de slaapkamer dus hoeft niet mega groot... (...)
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
In een slaapkamer zit je vaak verder van de TV dan in je woonkamer en heb je dus een groter scherm nodig.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef wc-eend het volgende:
Niet in de winkel, heb nog niet online gekeken
Vind ik eigenlijk het beste idee, heb hier bij m'n bed ook een oude beeldbuis staat, werkt perfect. De crap die ik 's nachts kijk is ook nog eens vaak 4:3 dus het maakt amper uit qua grootte.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:50 schreef Casos het volgende:
Koop een 2ehands beeldbuis TV. Die dingen kan je bijna gratis afhalen en dan heb je nog een topmodel ook. Restant van je geld zet je op je spaarrekening, kan je volgend jaar een mooie en ook goede LCD kopen.
Wtf.. is dat serieus over die techwood of wordt er gewoon keihard gefuckedquote:Op maandag 26 juli 2010 16:55 schreef Haque het volgende:
[..]
Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wtf.. is dat serieus over die techwood of wordt er gewoon keihard gefucked
En je hebt die zelfs in een breedbeeld uitvoering. Enige nadeel is dat ze loeizwaar zijn. Heb op de slaapkamer een 28" 4:3 JVC staan, 42 kilo schoon aan de haakquote:Op maandag 26 juli 2010 17:00 schreef svefn het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk het beste idee, heb hier bij m'n bed ook een oude beeldbuis staat, werkt perfect. De crap die ik 's nachts kijk is ook nog eens vaak 4:3 dus het maakt amper uit qua grootte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |