Geen humidity hier

Dat maakt de zomers sowies een stuk dragelijker..... Het is hier trouwens tot afgelopen weekend zo'n beetje de hele zomer rond de 25 graden geweest, en zonder die luchtvochtigheid kon je dat een nagenoeg perfecte zomer noemen!
Deze week voor het eerst weer boven de 30 graden.... September is sowieso de warmste maand hier. Ik vertel vakantiegangers ook altijd om eind September, begin Oktober te komen..... dan heb je nog PERFECT zomerweer, en je hebt geen last van de toeristendrukte van de zomer. Alle scholen zijn dan weer begonnen, en je kunt dan overal terecht. Amerikanen reizen weinig in October.... ten eerste is het aan de oostkust dan al vaak verrekte koud, en ten tweede gaan de meeste Amerikanen zo rond Labor Day voor het laatst op vakantie (1e week September) en daarna vaak pas weer rond Thanksgiving.
Ik moet toch ook weer eens een lang weekend weg boeken, maar wil eigenlijk toch eerst een huis kopen..... mijn laatste bod werd overtroffen
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin