Dat vind ik prachtig en ik heb daar ontzettend veel respect voor. Ik ken gewoon mensen die het lijkt liever een zwart kindje willen omdat het een soort accessoire is geworden, of om te laten zien dat ze er een geadopteerd hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben al 3 kinderen die een 2e kans verdienen (en alle drie uit nederland) dus het hondje mag best van ver weg komen
En als ze je dan moeten helpen kijken ze verontwaardigd omdat ze hun spelletje niet af kunnen makenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom sommige mensen een slecht beeld van ambtenaren hebben, als ik in het gemeentehuis kom zitten ze daar meestal een beetje op internet te surfen.
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighoudenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
En als ze je dan moeten helpen kijken ze verontwaardigd omdat ze hun spelletje niet af kunnen maken
Die dipsaus dingen zijn echt vies.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
Ben trouwens weer terug van boodschappen doen
Doritos + dipsaus voor maar ¤0,29
Promo-acties
Echt lekkah zijn die.quote:
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik prachtig en ik heb daar ontzettend veel respect voor. Ik ken gewoon mensen die het lijkt liever een zwart kindje willen omdat het een soort accessoire is geworden, of om te laten zien dat ze er een geadopteerd hebben.
Hoi post postquote:
En ik bevestig het toch nog eensquote:
Ik zou er later best willen adopteren. Denk niet dat ik zelf kinderen wil baren.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Het is dat ik niet met kinderen om zou gaan. Anders zou ik ze ook adopteren.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.
Als er een spoedplek gezocht wordt kunnen ze bij ons terecht
dat gevoel ken ik welquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighouden
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben nu 3 pleegkinderen en ruimte voor nog 2.
Als er een spoedplek gezocht wordt kunnen ze bij ons terecht
vragen of je onderop mag liggenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, werk ik juist het beste onder druk en heb het liefst zoveel mogelijk liggen, koppie bezighouden
Ik zit er liever bovenopquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er ook continu bovenop anders gebeurt er niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |