SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef crv het volgende:
Ik zal het zelf maar meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
combobreakerrrrrr![]()
quote:
Wat een droeftoeter zegquote:
quote:
gaat toch niet over mij hequote:
Wat was er kapot dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
Mensen ik heb zelf mijn fiets gemaakt.Normaal breng ik hem zelfs naar de fietsenmaker als de banden gepompt moeten worden.
Je ging toch je bedopmakenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
Mensen ik heb zelf mijn fiets gemaakt.Normaal breng ik hem zelfs naar de fietsenmaker als de banden gepompt moeten worden.
gelukkig pfewquote:
Ik ben irritant happyquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
Nee die denken dat ze meerdere dingen tegelijk kunnenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een vrouw... die kunnen meerdere dingen tegelijk
Onder anderequote:
Ik ben trots op jou. Dat jij dat zomaar zelf kan maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Der moesten nieuwe ventieltjes in, want die hadden ze eruit gehaald bij het bushokje.
Fixedquote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je weer wat iemand te doen hebt?
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee die denken dat ze meerdere dingen tegelijk kunnen
Laterz ouwe.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar mn werk.. tot vanavond!
Dat ookquote:
quote:
werkZquote:
Nee, natuurlijk nietquote:
quote:
Waar je zin in hebt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
Doen we alleen hoi zeggen of ook een knuffel?
Hebben heel wat in te halenquote:
Middag Bellaquote:
Wat liev.quote:
Ja hoor, met Bella ga je wel tot actie over?quote:
Eh, niets eigenlijkquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, met Bella ga je wel tot actie over?
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij was toch al bezet, of heb je daar niet genoeg aanquote:Op maandag 26 juli 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Hier ook even gedag zeggen
Ben hard in de tuin aan het werk....
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef crv het volgende:
[..]
jij was toch al bezet, of heb je daar niet genoeg aan
Socios moet werk maken van Myrquote:
Wat is er Myr ?quote:
Ow OK, dat had ik even gemist.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Socios moet werk maken van Myr
Ik snap em nietquote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hij gaat als een trein, die Socios
![]()
hahaha
haha
ha
h
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hij gaat als een trein, die Socios
![]()
hahaha
haha
ha
h
quote:
meer met een kapmes de jungle inquote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
Symp
Ben je aan het doen in je tuin? Zwembadje uitgraven
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
regent het dan niet bij jullie?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat ga ik volgende week doenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
Ooooh!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombo probeert Socios en Myr te koppelen... Socios verneukt het en Socios is treinenfreak, vandaar de verwijzing 'Hij gaat als een trein, die Socios'
Het is hier herfstig. Echt van dat weer om in bed of op de bank een filmpje te kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
regent het dan niet bij jullie?
Hier in ZOB is het niet echt fijn weer te noemen
Ah je onkruid groeit net als bij mij harder dan je plantenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer met een kapmes de jungle in
Zwembad staat op plaats 26
ik ook, nog 34 minutenquote:
af en toe een heel klein buitje, nu is de lucht stralend blauw.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
regent het dan niet bij jullie?
Hier in ZOB is het niet echt fijn weer te noemen
hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ah je onkruid groeit net als bij mij harder dan je planten![]()
Moet mijn groentetuintje ook nog onder handen nemen om te kijken wat er nog staat. Zie alleen maar onkruid, maar der moet ook nog iets van pepers, parikapepers, komkommers en prei tussen staan
Nee. Socios en Crazy-M zijn even ergquote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Ow OK, dat had ik even gemist.
Over ergens werk van maken gesproken
Heeft die Dwaas dat meeltje nu al gestuurd ?
Ho, ik probeer alleen te koppelen omdat Socios aangaf al een half jaar achter haar aan te zitten, en zij gaf aan dat ze het niet erg vindt gekoppeld te wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombo probeert Socios en Myr te koppelen... Socios verneukt het en Socios is treinenfreak, vandaar de verwijzing 'Hij gaat als een trein, die Socios'
Waarom zo lang wachtenquote:
maar ook met wolken, toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe een heel klein buitje, nu is de lucht stralend blauw.
Tombo is koppelbaasquote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee. Socios en Crazy-M zijn even erg![]()
[..]
Ho, ik probeer alleen te koppelen omdat Socios aangaf al een half jaar achter haar aan te zitten, en zij gaf aan dat ze het niet erg vindt gekoppeld te worden
Joh.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho, ik probeer alleen te koppelen omdat Socios aangaf al een half jaar achter haar aan te zitten, en zij gaf aan dat ze het niet erg vindt gekoppeld te worden
D.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |