Juist, als je één of meerdere malen geil bent geweest, kropt het zaad zich op in je ballen. Dat wil eruit. Dat kan enige verlichting brengenquote:
Bloed zou zeker niet goed zijn neequote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef FopNegert het volgende:
ik heb net een even je advies opgevolgd. geen bloed in het sperma en de pijn is minder moet ik zeggen
bedanktquote:Op maandag 26 juli 2010 14:24 schreef Severus het volgende:
[..]
Bloed zou zeker niet goed zijn nee![]()
GelukkigVanavond nog een keer herhalen en kijken hoe het morgen is. Anders naar de doc.
QFT (quote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef FopNegert het volgende:
ik heb net een even je advies opgevolgd. geen bloed in het sperma en de pijn is minder moet ik zeggen
edit: ik loop net een aantal rondjes door huis want dit ging al bijna niet meer en ging net even op een houten stoel zitten. volgens mij is de pijn volledig weg
Weet je hoe je het de volgende keer zelf kan oplossen. Of schakel een vrouw in.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef FopNegert het volgende:
edit: ik loop net een aantal rondjes door huis want dit ging al bijna niet meer en ging net even op een houten stoel zitten. volgens mij is de pijn volledig weg
ja mijn vriendin heeft naar 2 jaar helaas de benenwagen genomen en zei nam nog wel eens mijn boom in der mond en om dat de hele tijd zelf te doen heb ik het te druk voorquote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Severus het volgende:
[..]
Weet je hoe je het de volgende keer zelf kan oplossen. Of schakel een vrouw in.
Ah, oorzaak gevonden. Ze zitten vol!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:11 schreef FopNegert het volgende:
ik moet zeggen dat ik de afgelopen 24 uur dat het pijn gedaan heeft niet heb gemasturbeerd
Lijkt me ook lastig om zelf je "boom" (quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef FopNegert het volgende:
[..]
ja mijn vriendin heeft naar 2 jaar helaas de benenwagen genomen en zei nam nog wel eens mijn boom in der mond en om dat de hele tijd zelf te doen heb ik het te druk voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |