quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef hondjes het volgende:
Hier blauwe lucht en harstikke zonnig..
Maar ik doe wel gezellig mee, gewoon of het druilerig is.
Ja, we blijven Nederlanders natuurlijk, ongeacht of we al weken stralend blauwe luchten hebben met temperaturen waarbij de mussen van het dak vallen moet er nu even gepiept worden dat het miezert en "maar" 18 graden is.... zo ongeveer wat er gewenst werd toen het in de schaduw 30 graden wasquote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef hondjes het volgende:
Hier blauwe lucht en harstikke zonnig..
Maar ik doe wel gezellig mee, gewoon of het druilerig is.
ik vind het heerlijk dat het even goed afkoelt en nvanochtend toen DK weg ging en het zo hard regende heb ik me lekker nog even omgedraaidquote:Op maandag 26 juli 2010 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we blijven Nederlanders natuurlijk, ongeacht of we al weken stralend blauwe luchten hebben met temperaturen waarbij de mussen van het dak vallen moet er nu even gepiept worden dat het miezert en "maar" 18 graden is.... zo ongeveer wat er gewenst was toen het in de schaduw 30 graden was
Overigens helpt het klagen wel; het zonnetje lijkt een beetje door te breken
Gisteren nog in de ICE gezeten. Wat een heerlijke trein is datquote:
Nice, inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren nog in de ICE gezeten. Wat een heerlijke trein is dat
Je kunt met gemak de weken gaan aftellen voor je vakantiequote:Op maandag 26 juli 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen mijn werrikraam, het ritme van de deugdzaamheid ...
Van Mönchen-Gladbach naar Eindhoven. Ik ben ook gek op treinenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Nice, inderdaad.
Van waar naar waar ging de reis?
Ik heb gisteren alleen in de Koploper gezeten.
Coolquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Van Mönchen-Gladbach naar Eindhoven. Ik ben ook gek op treinen
Pak een keer de Thalys naar Parijs, die vind ik nogquote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gisteren nog in de ICE gezeten. Wat een heerlijke trein is dat
Thalys heb ik nog nooit gedaan nee, wordt tijdquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pak een keer de Thalys naar Parijs, die vind ik nog![]()
![]()
erder dan de ICE.
oh er staat me iets bij van een zanger?? klopt he dat in Italiequote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Thalys heb ik nog nooit gedaan nee, wordt tijd![]()
Eurostar in Italië wel heel vaak in gezeten, van Milano naar Rimini.
Thalys is ook nice, ja. Vooral ook omdat ´ie in Nederland nu ook 300 km/u rijdt.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
Pak een keer de Thalys naar Parijs, die vind ik nog +erder dan de ICE.
Leuke treinreizen, hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eurostar in Italië wel heel vaak in gezeten, van Milano naar Rimini.
Nah, ik niet, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de bestemmingen van de Thalys beduidend aantrekkelijker vind dan die van de ICEquote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Thalys is ook nice, ja. Vooral ook omdat ´ie in Nederland nu ook 300 km/u rijdt.
Persoonlijk ga ik echter liever met de ICE.
Ik ben met de ICE naar Berlijn geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik niet, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de bestemmingen van de Thalys beduidend aantrekkelijker vind dan die van de ICE
Ik vond de Thalys naar Parijs kut. Maar dat kwam vooral omdat stations-aankondigingen inclusief overstapmogelijkheden minutenlang KEIHARD in drie talen over de speakers getetterd werden. En ook de catering moest natuurlijk uitgebreid geprezen worden en zo waren er nog wat dingetjes. Alles in drie talen. Zó irritant.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Thalys is ook nice, ja. Vooral ook omdat ´ie in Nederland nu ook 300 km/u rijdt.
Persoonlijk ga ik echter liever met de ICE.
kan je geen littekencreme vragen aan je dokter.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb weer eens pijn aan mijn litteken! Verdorie! Nu maar hopen dat er nog wat aan te doen is. Lijkt af en toe wel of het een snee is i.p.v. een litteken!
Nee, dat gaat niet helpen. De chirurg had wat anders in petto!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je geen littekencreme vragen aan je dokter.
DJquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh er staat me iets bij van een zanger?? klopt he dat in Italie
Ik krijg graag een beetje omgevingsgeluid mee, en het kedeng-kedeng van een trein is op zich heerlijk. In vliegtuigen is muziek dan wel een optie. Of zo'n fijne film.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
MP3 speler aan, dopjes in je oren, leuke podcast of muziek will do
Ai, dan heb je het niet getroffen. Normaal is het op een prima geluidsniveau.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef Gert het volgende:
Ik vond de Thalys naar Parijs kut. Maar dat kwam vooral omdat stations-aankondigingen inclusief overstapmogelijkheden minutenlang KEIHARD in drie talen over de speakers getetterd werden.
Wegsnijden?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet helpen. De chirurg had wat anders in petto!
quote:
Nee, verdovende injecties in de zenuwen. En dat gaat zeer doenquote:
kedeng-kedeng vind ik ook veel fijner dan het oorverdovende GGGGGGGGGGGGG in een vliegtuigquote:Op maandag 26 juli 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg graag een beetje omgevingsgeluid mee, en het kedeng-kedeng van een trein is op zich heerlijk. In vliegtuigen is muziek dan wel een optie. Of zo'n fijne film.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, verdovende injecties in de zenuwen. En dat gaat zeer doen
Zo klinkt het wel. Maar is die pijn dan wel eenmalig of moet dat om de haverklap en is de kuur uiteindelijk erger dan de kwaal?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo is dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
kedeng-kedeng vind ik ook veel fijner dan het oorverdovende GGGGGGGGGGGGG in een vliegtuig![]()
Meeeeh.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Henk Vonhoff overleden
AMSTERDAM - Oud VVD-prominent Henk Vonhoff is na een kort ziekbed overleden.
Ik ben er twee keer voor geopereerd. Nu willen ze kijken of ze zo de pijn onder controle krijgen. Opereren kan altijd nog.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel. Maar is die pijn dan wel eenmalig of moet dat om de haverklap en is de kuur uiteindelijk erger dan de kwaal?
MP3 speler aan, dopjes in, leuke mp3 met omgevingsgeluiden en kedeng-kedeng op repeat zettenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg graag een beetje omgevingsgeluid mee, en het kedeng-kedeng van een trein is op zich heerlijk. In vliegtuigen is muziek dan wel een optie. Of zo'n fijne film.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
kedeng-kedeng vind ik ook veel fijner dan het oorverdovende GGGGGGGGGGGGG in een vliegtuig![]()
Maar het uitzicht en de bestemming en vooral de rush bij het opstijgen winnen het dan toch wel weer van de trein![]()
Klinkt echt erg naar en ik hoop voor je dat de pijn controleerbaar kan worden. Op korte termijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben er twee keer voor geopereerd. Nu willen ze kijken of ze zo de pijn onder controle krijgen. Opereren kan altijd nog.
Geen idee, dat hoop ik vandaag te regelen.quote:
Je moet wat vaker biechten en bidden, dat helptquote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer voor geopereerd. Nu willen ze kijken of ze zo de pijn onder controle krijgen. Opereren kan altijd nog.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
MP3 speler aan, dopjes in, leuke mp3 met omgevingsgeluiden en kedeng-kedeng op repeat zetten
O, ligt het daar aan? Bedankt!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet wat vaker biechten en bidden, dat helpt
Pijn is niet fijn hèquote:Op maandag 26 juli 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou eigenlijk over 3 dagen al geopereerd worden vanwege andere pijn, maar dat heb ik uitgesteld omdat Laysa. nog herstellende is. Dat had ik doorgegeven per email aan het adres dat erbij stond, maar geen reactie meer over gehad. Daar ga ik dan maar meteen naar vragen of dat wel goed ontvangen is.![]()
[..]
O, ligt het daar aan? Bedankt!
Ik geloof er geen ruk van!quote:
Iedere spier die je gaat gebruiken gaat zich ontwikkelen, groter en sterker worden en juist meer energie gebruiken, zelfs je penis doet aan dat geintje mee. De hartspier als enige niet?quote:Het hart is een spier. Als je die dwingt om maar te blijven werken, zal hij krimpen om minder energie te gaan gebruiken,"
Tof, goed excuus. Kan ik nu dus gewoon zeggen dat ik teveel hardloop, vandaar de slechte conditie, vet en cellulitis.quote:
Aldusquote:
quote:de Engelse personal trainer Greg Brookes in de Daily Mail. Hij heeft gewerkt met iedereen: van beroemdheden tot huisvrouwen.
Laat me raden ... daar heeft ie net een geweldig boek over geschreven/DVDtje van gebrand.quote:Brookes raadt ons daarom aan vooral kort en intensief te trainen in plaats van langdurig.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van!
[..]
Iedere spier die je gaat gebruiken gaat zich ontwikkelen, groter en sterker worden en juist meer energie gebruiken, zelfs je penis doet aan dat geintje mee. De hartspier als enige niet?
Dat was kennelijk maar tijdelijjk want die link doet het niet meerquote:
Er zitten zwellichamen in hè, dat zijn ook een verzameling spiertjes (dacht ik)quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sowieso, de praktijk bewijst dat het onzin is, topsporters (alhoewel dat wel minder gezond is) zijn altijd mager en hebben een laag vetpercentage. Sporten, rusten, daarnaast goed eten is gewoon gezond.
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zitten zwellichamen in hè, dat zijn ook een verzameling spiertjes (dacht ik)
Door vaak, veel en goed te masseren wordt je penis dan uiteindelijk ook wat groter.
Whatever makes you feel betterquote:Op maandag 26 juli 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zitten zwellichamen in hè, dat zijn ook een verzameling spiertjes (dacht ik)
Door vaak, veel en goed te masseren wordt je penis dan uiteindelijk ook wat groter.
Ook niet gevaarlijk, mits je binnen de grenzen blijft? Natuurlijk is het zo dat wanneer je een slecht hart hebt, je die grenzen opzoekt, je dan misschien om gaat vallen. Maar als je normaal gezond bent, dan is er niets aan de hand. Je wordt vanzelf moe en je stopt met intensief bezig zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat kort en (heel) intensief potentieel gevaarlijker is voor je hart dan duursport.
quote:glad spierweefsel is bijvoorbeeld te vinden in het maag-darmstelsel, bloedvaten, luchtwegen, voortplantingsorganen.
Er werd gisteren op Eindhoven omgeroepen dat er erg veel werkzaamheden zijn de komende weken, zou het maar even in de gaten houden als ik jou was danquote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag lekker eerste klas treinen met mijn moeder. De tickets zijn binnen, dit keer komt er niks tussen!
Niet tussen EHV en A'dam, zo te zien.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er werd gisteren op Eindhoven omgeroepen dat er erg veel werkzaamheden zijn de komende weken, zou het maar even in de gaten houden als ik jou was dan![]()
oh dat las ik vanmorgemn, trein uit stavoren he HiDiHo, echt waar zouden we zijn zonder de trein, het zou toch je huiskamer binnen komen rollen.quote:
Stavoren.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat? Waar? Hoe?? wat heb ik nou weer gemist??
http://nos.nl/video/174302-ravage-in-stavoren-is-groot.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat? Waar? Hoe?? wat heb ik nou weer gemist??
Binnen rollen? Het halve gebouw is wegquote:Op maandag 26 juli 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat las ik vanmorgemn, trein uit stavoren he HiDiHo, echt waar zouden we zijn zonder de trein, het zou toch je huiskamer binnen komen rollen.
Niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand met rechten even de inhoud van DEZE POST in DEZE POST zetten?
LOLquote:
PM Remmie!quote:
100 meter terugquote:
Done.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand met rechten even de inhoud van DEZE POST in DEZE POST zetten?
Thanksquote:
Ja, en z'n gegapte avatar ook wat mij betreft, ik denk iedere keer als die Wilderskloon post met de IanAvatar dat het Ian zelf is, en dat is dan weer zo'n afknapperquote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Rem, geef die troll in mijn ava topique 's een teringschop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |