Ja lijkt me echt cool,... aankomend weekend anders eens proberen! Zaterdag ofzo? Weet zelf ook niet hoe je een co-op posse start ofzo, maar daar komen we wel uit. Geloof dat de gehele SP open wereld in de MP co-op zit!quote:
kheb ook geen ideequote:Op woensdag 28 juli 2010 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt cool,... aankomend weekend anders eens proberen! Zaterdag ofzo? Weet zelf ook niet hoe je een co-op posse start ofzo, maar daar komen we wel uit. Geloof dat de gehele SP open wereld in de MP co-op zit!
Ja uiteraard Gijs! Idem hier,... zaterdag uur of 9 ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
kheb ook geen idee
ik kan alleen savonds gamen eigenlijk Gijs, vrijdagavond ofzo of zaterdagavond, overdag heb ik de kids.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, eindelijk kan ik 'm weer tevoorschijn toveren
[ afbeelding ]
Okquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja uiteraard Gijs! Idem hier,... zaterdag uur of 9 ofzo.
socialclub site al gezien. Kan je online echt al je statistieken bekijken! Je ziet echt precies waar je geweest bent en wat je allemaal gedaan hebtquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:55 schreef Bastard het volgende:
vlgs mij heb ik iets van 40 uur in RDR en nog niet uit, knap hoor
Vier dagen over tijd?quote:
Al eens eerder gedaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met een hamerTis Tom & Jerry niet hoor. Weet je hoe moeilijk het is een muis goed te raken!
Ik zag het ja, vond hem zo makkelijk...heb geen eens moeite gedaan om hem te beantwoordenquote:
Oh moet ik weer een account aanmaken, zo klaar met dat te doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
socialclub site al gezien. Kan je online echt al je statistieken bekijken! Je ziet echt precies waar je geweest bent en wat je allemaal gedaan hebt
https://socialclub.rockst(...)rdr%2Fcommunity.html
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef Wessiej het volgende:
Net een kippetje gebakken, gewoon ja. Lekkerste kip die ik ooit heb gegeten, alles klopte. Was even 5 seconde trots op W.
Dude, je hebt sms!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
W heeft duidelijk nog nooit de kip van de moeder van R gegeten.
R had vandaag overigens gestoomde kip. Best lekker, maar ietwat droog
Dat heb ik niet, dus jullie zijn mijn twitter.quote:
hahahaquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Dat gillen!!![]()
![]()
http://www.break.com/index/pilot-pretends-to-faint.html
Klonk als een Arab die serieus denkt dat die Allah gaat zien. Hij is zo bang om te sterven! Dat gillen,... kan er nog om lachenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Helemaal dubbel door die gillen
hahahahahah:D:D:Ddd;:D
Heb per mail gereageerd, was het makkelijkst op dat momentquote:
Check die van mij. Heb een vleeschrrr post die jij wel zult kunnen waarderen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:20 schreef Wessiej het volgende:
Dat heb ik niet, dus jullie zijn mijn twitter.
Ik ga nu even poepen en een appel eten, daarna genieten van Ajax.
Zo past in 140 tekens.
Oh my kobe steak, geniaal.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Check die van mij. Heb een vleeschrrr post die jij wel zult kunnen waarderen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Patrique !!! WHAAAA, geweldig
even wat anders :
[ afbeelding ]
Heerlijke borsten!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Patrique !!! WHAAAA, geweldig
even wat anders :
[ afbeelding ]
Heb gelachen gister hoor Gijs! Dat zitten in die koets!quote:
Veel typfouten in je laatste posts... Teveel alcohol of iPhone 4?quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Check die van mij. Heb een vleeschrrr post die jij wel zult kunnen waarderen.
Moest er vanochtend nog om lachenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb gelachen gister hoor Gijs! Dat zitten in die koets!
Quinn wilt ook zo'n ding. Is die Kindle goed?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:20 schreef kepler het volgende:
Nieuwe Ebook reader voor maar 127 euro
http://tweakers.net/nieuw(...)e-kindle-update.html
Ik hoor goede verhalen, maar weet er ook niet zoveel vanaf. Aan de andere kant, voor 127 euro kan je niet verkeerd kopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinn wilt ook zo'n ding. Is die Kindle goed?
Mja,... kleine Nederlandse bibliotheek als ik het zo lees en alleen Amazon content die er op werkt. ePub standaard werkt bv al niet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen, maar weet er ook niet zoveel vanaf. Aan de andere kant, voor 127 euro kan je niet verkeerd kopen
Volgens mij heb je ook omzettingsprogramma'squote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,... kleine Nederlandse bibliotheek als ik het zo lees en alleen Amazon content die er op werkt. ePub standaard werkt bv al niet.
ePub? Is dat zo'n Chinese iPad kloon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mja,... kleine Nederlandse bibliotheek als ik het zo lees en alleen Amazon content die er op werkt. ePub standaard werkt bv al niet.
Een bestelling doen bij AH.nl en de paarse kratten houdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes enig idee: DVD opbergkratten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |