Jij ook altijd met je hele privéleven hier in het topic!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrels
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je hele privéleven hier in het topic!
Nee je bent echt echt ECHT de enige!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:40 schreef HeulMacho het volgende:
Nou als ik niet de enige hetero voor Miss Ang ben dan bekijkt ie t maar hoor!
Niet vergeten naar de bios te gaan he!quote:Ik ben er vandoor! (Ik zie je vanavond vast wel weer)
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou dan lees je het parijsverslag toch lekker niet!
Als je de definitie van scharrel maar genoeg aanpast dan is straks niks een scharrel meerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op Vlarp ipv dat ik vooraf pimp met de scharrels! En ik heb niet met ze gezoend dus het waren geen scharrels
Vast kei vout!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!
Ik heb met ze gepraat. Gedronken. gedanst. En ze daagden me uit maar ik hapte niet. ---> Geen scharrel!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je de definitie van scharrel maar genoeg aanpast dan is straks niks een scharrel meer
Ongetwijfeld. Het had een goed einde.quote:
Ik heb ook een versie van Ang3l's Parijsverhaal in mijn hoofd gemaakt. Maar da's een kei zielig verhaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh daar had ik toch al zelf invulling aan gegeven!
Was t ookquote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ook een versie van Ang3l's Parijsverhaal in mijn hoofd. Maar da's een kei zielig verhaal.
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Steve ook elke keer! Over een thunderstealer gesproken zeg
! Altijd met z'n neus overal bovenop, de kansen wegsnaaien!
Bewijs!quote:
Nooitquote:
kijken mag. aanraken nietquote:
Prima. Dan ga ik die mooie lipjes van je eens rood vervenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef Dosadi het volgende:
it is ON!
Ik ga de slappe schijt uit je slaan met m'n louis vuitton handtas!
Hij is van mij ons!quote:
Good en Evil natuurlijkquote:
Hij is nu een van onsquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Good en Evil natuurlijk
en een beetje van [Singles]
Nee hoorquote:
Dat zijn we allemaal natuurlijk.. Maar jullie mogen Tijn en ArtiC hebben als troostquote:
Ang3l bekeert hem welquote:
Niets is meer heilig!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Peter het volgende:
Zijn we dan nergens meer veilig voor vrouwelijke wezens?
Neh, die zijn niet half zo leuk...quote:Op maandag 26 juli 2010 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal natuurlijk.. Maar jullie mogen Tijn en ArtiC hebben als troost
Niet iedereen stopt er een sok in.quote:
Neen schat, Die twee of niks.. HM is van mijquote:Op maandag 26 juli 2010 19:34 schreef Dosadi het volgende:
Die willen we niet! HeulMacho is van ons!
En voor de andere [homo]teefjes hier pretenties krijgen... HeulMacho is van mij! Ik claim hem als alfa-teefje!
Who died and made you queen?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neen schat, Die twee of niks.. HM is van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |