jenever!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef febster het volgende:
Nee nog niet, dat moet ik ook nog gaan halen
gewoon een bol wolquote:Op maandag 26 juli 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof niet dat ik ooit een kado heb gekocht voor een van mijn grootouders. Ja, met kerst krijgt oma een boek, maar verder? Niet omdat ik te krent ben hoor, maar meer omdat die oudjes toch alles al wel hebben
Nou niet persee, maar ik heb sowieso pas in september vakantie en dan ben jij daar niet meerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij gaat liever naar praag dan naar spanje
dat kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou niet persee, maar ik heb sowieso pas in september vakantie en dan ben jij daar niet meer
M'n opa zou ik sterke drank hebben gegeven, oma drinkt alleen heet water dus die geef ik dan een boek of een puzzelquote:
ja maar die deed zich voor als gehandicaptequote:Op maandag 26 juli 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Nepgehandicapte uit Efteling gezet
Shit, ik wilde dat ook nog een keer doen
True, da's beter te fakenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar die deed zich voor als gehandicapte
je moet je voordoen als gebrokenbeenpatient
Ik echt alleen als ik regelmatig af kan koelen in de airco en ik fatsoenlijk kan slapen en dat kon toen niet, aangezien ons kamertje niet eens een ventilator hadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb het normaal ook niet op warm weer, tenzij ik op vakantie ben. Dan is het prima.
Gaaf! Jaloers!quote:
Caravan. Ramen open. Klaarquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik echt alleen als ik regelmatig af kan koelen in de airco en ik fatsoenlijk kan slapen en dat kon toen niet, aangezien ons kamertje niet eens een ventilator had
klopt in de KK mag het iets langer zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de houdbaarheid van eieren? Ik heb eieren in mijn koelkast houdbaar tot afgelopen zaterdag, maar ik dacht dat die houdsbaarheiddatum wel met een week opgerekt kan worden? Klopt dat, of is dat een vaag studentengerucht.
Maar dudequote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de houdbaarheid van eieren? Ik heb eieren in mijn koelkast houdbaar tot afgelopen zaterdag, maar ik dacht dat die houdsbaarheiddatum wel met een week opgerekt kan worden? Klopt dat, of is dat een vaag studentengerucht.
Je ruikt het over het algemeen vanzelf als ze niet goed meer zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |