Die dingen zijn waardeloos inderdaad, want dat ding staat wel gewoon warm te worden in je kamer.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Mobiele airco's koelen hooguit 2 of 3 graden onder de omgevingstemperatuur.
Da's niet helemaal waar, maar 20 graden omlaag is idd wel heel overdrevenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Mobiele airco's koelen hooguit 2 of 3 graden onder de omgevingstemperatuur.
Duurquote:
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.quote:
wat is dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef febster het volgende:
Wie van jullie heeft hier Spotify trouwens? /vraagje tussendoor
Ja, maar het ding moet nog ergens opgehangen worden aan de buitenkant, gaat de buurt zeiken, Woonbedrijf zeiken en dan nog het verbruikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.
Op kantoor wel, thuis niet echt nodig.quote:
Dat zeggen altijd alle gebruikersquote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Het computersysteem keert zich tegen meHet beschuldigt mij van dingen die ik helemaal niet heb gedaan
Wij hebben de onze gratiesch gekregenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.
Nou ja, ik ben niet de standaard randdebiel die je nu voor ogen hebt hoorquote:
hou op over gaten in de muur, als ik had geweten wat voor ellende ht met zich mee zou brengne had ik het bij de vorige bewoners aan gerekend als veborgen gebrekquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben de onze gratiesch gekregenMaar de woningbouw is denk ik niet zo blij als we een gat in de muur maken
Je hebt de database gehackedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet de standaard randdebiel die je nu voor ogen hebt hoor
Het systeem beweert dat ik een dossier onderhanden heb dat ik niet eens aankan, dus er zit ergens een bug
mensen die accepteren dat ze niet slapen en vervolgens de rekening bij de baas neerleggen vanwege gebrek aan productiviteit de volgende dag.quote:
Ik woon in een vrijstaand huis, geen mens die dat ding ziet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar het ding moet nog ergens opgehangen worden aan de buitenkant, gaat de buurt zeiken, Woonbedrijf zeiken en dan nog het verbruik.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
mensen die accepteren dat ze niet slapen en vervolgens de rekening bij de baas neerleggen vanwege gebrek aan productiviteit de volgende dag.
Ik slaap echt waardeloos met die hitte, ik slaap ook pas na 3 uur en aan zo weinig uurtjes heb ik gewoon niet genoeg.quote:
Mietjes, allemaal!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slaap echt waardeloos met die hitte, ik slaap ook pas na 3 uur en aan zo weinig uurtjes heb ik gewoon niet genoeg.
Dan nog ligt het aan het systeem... als een gebruiker de db kan hacken doe je iets fout.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef r8ality het volgende:
Zie je wel dat het aan de gebruiker ligt.
klopt, maar het is wel f*cking irritant als het 3 weken +30C is en ik half instort door chronisch slaaptekort.quote:
Mee eensch... Ik heb vannacht 6 uur geslapen en ik stort nu al inquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel f*cking irritant als het 3 weken +30C is en ik half instort door chronisch slaaptekort.
Das natuurlijk logisch te verklaren. Er zijn veel meer mensen die dankzij een slecht een bed niet goed slapen dan vanwege de warmtequote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Mensen geven bergen met geld uit aan een goed/beter/best bed, zodat ze goed slapen en dat vind iedereen normaal. Zelfs als het een energievretend waterbed is... maar als ik de temp op mijn slaapkamer wil kunnen regelen, zodat ik goed slaap, is het opeens energieverspilling, "" en watjesgedrag.
Slapen deze mensen met een grote mond ook als echte bikkels op de grond?
Ik heb een goed bed en slaap met die hitte nog altijd waardeloos. Dus wil ik een airco. Basta.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das natuurlijk logisch te verklaren. Er zijn veel meer mensen die dankzij een slecht een bed niet goed slapen dan vanwege de warmte.
Ik weet niet wat jullie doen maar mijn slaapkamer wordt echt niet boven de dertig graden...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel f*cking irritant als het 3 weken +30C is en ik half instort door chronisch slaaptekort.
als het moetquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Mensen geven bergen met geld uit aan een goed/beter/best bed, zodat ze goed slapen en dat vind iedereen normaal. Zelfs als het een energievretend waterbed is... maar als ik de temp op mijn slaapkamer wil kunnen regelen, zodat ik goed slaap, is het opeens energieverspilling, "" en watjesgedrag.
Slapen deze mensen met een grote mond ook als echte bikkels op de grond?
Ik slaap ook waardeloos met hitte. Maar dat komt meestal door een slecht ritmequote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een goed bed en slaap met die hitte nog altijd waardeloos. Dus wil ik een airco. Basta.
Als het buiten 30 graden is vind ik het overal te warmquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie doen maar mijn slaapkamer wordt echt niet boven de dertig graden...
Leuk! Wel een beetje te kinderlijk voor mij, maar bij jou past het wel op 1 of andere manierquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
Met bijpassende oorbellen
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
oh en dan Job en jij allebei dezelfde oorbel inquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
Voor wie? Jezelf? Hmmm... vind het meer iets voor meisjes van 15.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
Ja nee, ik kan alleen niet slapen als de pc nog aan staat, dat zoemende geluid maakt me gek.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik ga gewoon liggen, 5 minuten later ben ik weg.
Warm, koud, herrie, 10 naakte sloeries, het doet me allemaal niks, als ik ga liggen slaap ik.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een goed bed en slaap met die hitte nog altijd waardeloos. Dus wil ik een airco. Basta.
Ik wou dat ik dat konquote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik ga gewoon liggen, 5 minuten later ben ik weg.
Warm, koud, herrie, 10 naakte sloeries, het doet me allemaal niks, als ik ga liggen slaap ik.
Eensquote:Op maandag 26 juli 2010 15:22 schreef febster het volgende:
Nieuwe (gratis) legale muziekdienst. Je streamt je muziek naar je pc, dus niks meer van doen met MP3's enzo. Heeft imho een grote toekomst, al dienen sommige dingen nog beter uitgewerkt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |