hoe zou het in Zimbabwe met de dollars gaan tegenwoordig?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Of een koffer vol met Zloty's
[ [url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/100,000_zloty_note.jpg]afbeelding[/url] ]
Levi?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe zou het in Zimbabwe met de dollars gaan tegenwoordig?
Die zijn een tijd geleden al uit de roulatie gehaald.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die zijn een tijd geleden al uit de roulatie gehaald.Geloof dat ze zijn blijven steken bij 100 miljard ofzo. Ze gebruiken nu USD.
miljaar...nog geen briefje van 100 miljoen miljardquote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die zijn een tijd geleden al uit de roulatie gehaald.Geloof dat ze zijn blijven steken bij 100 miljard ofzo. Ze gebruiken nu USD.
Mn zus is haar huis uitgemoeten doordat het was opgeknapt door een stel Polen en de buizen het niet hielden toen het een keer ging regenenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe zou het staan met het aantal freak klusongelukken bij die gasten? Werken ook nog es allemaal onverzekerd
Volgens weeronline niet.quote:
Volgens buienradar en mijn andere lokale weerbericht unit gaat het gewoon snoeihard regenenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens weeronline niet.Morgen overdag is het droog en donderdag en vrijdag ook.
![]()
En nu zou ik graag zeggen dat weeronline meestal gelijk heeft, maar helaas.
ouders gaan vrijdag solexen...ik hoop voor ze dat het droog is danquote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens buienradar en mijn andere lokale weerbericht unit gaat het gewoon snoeihard regenen
Zeker, en niet sproeien!quote:
Mn pompoenen moeten alleen wel even bevrucht worden, anders zou het wel erg jammer zijn... Go bijtjesquote:Op maandag 26 juli 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, en niet sproeien!
En alle was is al gedaan dus dat hoeft niet in de woonkamer te drogen
Ik zal een beetje 2 verdiepingen op en af gaan sjouwen met m'n wasgoedquote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn pompoenen moeten alleen wel even bevrucht worden, anders zou het wel erg jammer zijn... Go bijtjes
Jullie hebben toch een prachtige zolder om de was te drogen? Bij ons staat het toch altijd op de slaapkamer... Ruikt het wel lekker naar wasmiddel
http://www.weeronline.nl/Azie/Vietnam/Ho-Chi-Minh-City/4743307quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef r8ality het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Marseille/4285459.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik ben echt doodgekookt toen ik een weekje in Marseille wasquote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef r8ality het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Marseille/4285459.
Oh, dat deed mn moeder wel altijdquote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal een beetje 2 verdiepingen op en af gaan sjouwen met m'n wasgoed
De studeerkamer is het uiterste
Ja, je moeder...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben echt doodgekookt toen ik een weekje in Marseille wasNederlandse weer is meer voor mij
[..]
Oh, dat deed mn moeder wel altijd
Ja, want iedereen weet dat strijkplanken niet tegen verplaatsen kunnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
De strijkplank stond ook op zolder, dus het moest wel
Dan is het andersquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
Ik droog m'n was ook op zolder, maar daar staat de wasmachine ook.Komt ook omdat we de bijkeuken al een tijdje als badkamer gebruiken.
Misschiein wel fijn om op goede voet te beginnen met je buren. En er proberen samen uit te komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Tijdens de storm is er een dakpan van onze woning gewaaid en die is door de hardhouten tuinset van de buren gegaan. Helaas voor de buren is het overmacht er wordt het niet vergoed door de verzekering. Ik begrijp de verzekering wel, maar vind het toch jammer dat het niet vergoed wordt. Wettelijk is ons niets aan te rekenen ivm overmacht, maar moreel vind ik het wat anders.
Dat kan toch ook binnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ouders gaan vrijdag sexen...ik hoop voor ze dat het droog is dan
Wij staan op goede voet met de buren, maar ik ga niet betalen voor hun tuinsetquote:Op maandag 26 juli 2010 11:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschiein wel fijn om op goede voet te beginnen met je buren. En er proberen samen uit te komen.
Jullie wonen er net
maar ik geloof wel dat jullie daar je best voor zullen doen.
[..]
Dat kan toch ook binnen.
/Flauw.
Dat snap ik. Maar ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat het niet uitmond in een burenruzie ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij staan op goede voet met de buren, maar ik ga niet betalen voor hun tuinset
Oh neee zo erg is het nietquote:Op maandag 26 juli 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat het niet uitmond in een burenruzie ofzo.
valt dan toch automagisch onder je huis zo niet, dan toch de WA?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij staan op goede voet met de buren, maar ik ga niet betalen voor hun tuinset
Ik heb het normaal ook niet op warm weer, tenzij ik op vakantie ben. Dan is het primaquote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben echt doodgekookt toen ik een weekje in Marseille wasNederlandse weer is meer voor mij
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
Heb ik weer.
Ik ga net Fabi uit bed pakken. Tis donker op zn kamer, maar licht genoeg om hem te verschonen.
Dus ik leg hem op het verschoningskussen. Voel aan zn luier.
"goed gelast jongen"
Ik maak het klitteband open, til zn beentjes op en trek de luier er hard onderuit.
Hoor ik ineeens ....... plof....
Vliegt er een drol door de slaapkamer en die landt zacht op de grond.
Gelukkig was het een redelijk vaste drol, en geen waterige anders had ik nu een groot probleeem gehad.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
Heb ik weer.
Ik ga net Fabi uit bed pakken. Tis donker op zn kamer, maar licht genoeg om hem te verschonen.
Dus ik leg hem op het verschoningskussen. Voel aan zn luier.
"goed geplast jongen"
Ik maak het klitteband open, til zn beentjes op en trek de luier er hard onderuit.
Hoor ik ineeens ....... plof....
Vliegt er een drol door de slaapkamer en die landt zacht op de grond.
Gelukkig was het een redelijk vaste drol, en geen waterige anders had ik nu een groot probleeem gehad.
wel als je 'm copy-paste in je browser.quote:
moet dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
en gullie macht all komme als gullie zin het
in zarza dus
als je me ophaalt.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
en gullie macht all komme als gullie zin het
in zarza dus
Als je onder dwang wilt komen, dan mag dat ook.quote:
krijg ik dan wel een keer authentieke paella?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je onder dwang wilt komen, dan mag dat ook.
Vliegen vanaf weeze aub, dan kom ik je ophalen in valladolid.
Als jew wilt vliegen vanaf Eindhoven op madrid, dan kan dat ook.
Neem je vanaf het vliegveld de bus naar salamanca, en dan kom ik je daar op het bus
station ophalen.
kost geen drol. vlieg je de 30ste (8) voor 15 euro met ons mee terug
Ik zag het plaatje en dacht eerst mijn levi, wat heb je gedaan!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Levitation het volgende:
Vrouw van 285 kilo eet zich dood in ziekenhuis
[ afbeelding ]
net goed, als je zo stom bent verdien je niet beterquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Levitation het volgende:
Vrouw van 285 kilo eet zich dood in ziekenhuis
[ afbeelding ]
moet je minder gaan zwemmen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
en dan zeggen: het ligt niet aan wat ik eet, er is iets mis met mij, ik word al dik van water
jup, 10 of 11 aug, paella voor het hele dorp! uit zo'n reuze pan van 2 meter doorsnee ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg ik dan wel een keer authentieke paella?
je maakt nu reclame voor een afwasmiddel?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
jup, 10 of 11 aug, paella voor het hele dorp! uit zo'n reuze pan van 2 meter doorsnee ofzo
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
jup, 10 of 11 aug, paella voor het hele dorp! uit zo'n reuze pan van 2 meter doorsnee ofzo
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je maakt nu reclame voor een afwasmiddel?
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij nemen zij de vuile vaat gewoon mee>??
Ik heb nog nooit gzien dat hij gepoetst werd.
Smorgens wel schuimparty op het plein.
adremheid is everysingquote:
hbo'ers he, altijd lang van stofquote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je maakt kortere zinnen, da's niet eerlijk
Engelandquote:Op maandag 26 juli 2010 12:43 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uit_een_dood_diertje...__.html?sn=binnenland,buitenland
Laat me raden. Een Fries.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:
jelka van houten en koppe koppeschaar hebben elkaar het ja woord gegeven
wie noemt zn kind nou koppe koppeschaar, lijkt wel de hoofderpersoon uit harry potter en de gevleugelde schaarhand
quote:
Ik wist wel dat ik vocht vast hield.quote:
Dacht ik ook ja, maar schijnbaar niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
valt dan toch automagisch onder je huis zo niet, dan toch de WA?
Maar tis toch een hoerhuis? Dan is de WBvereniging toch zelf aansprakelijk?quote:
Idd maar die beroept zich op overmacht door natuurgeweldquote:Op maandag 26 juli 2010 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar tis toch een hoerhuis? Dan is de WBvereniging toch zelf aansprakelijk?
vragen vragen
landverraderquote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wizzair
Retourtje Eindhoven-Praag voor 2 personen: 66 euro
heb je wel al een kado?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef febster het volgende:
Morgen. Verjaardag opa en ik heb GEEN zin
jenever!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef febster het volgende:
Nee nog niet, dat moet ik ook nog gaan halen
gewoon een bol wolquote:Op maandag 26 juli 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof niet dat ik ooit een kado heb gekocht voor een van mijn grootouders. Ja, met kerst krijgt oma een boek, maar verder? Niet omdat ik te krent ben hoor, maar meer omdat die oudjes toch alles al wel hebben
Nou niet persee, maar ik heb sowieso pas in september vakantie en dan ben jij daar niet meerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij gaat liever naar praag dan naar spanje
dat kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou niet persee, maar ik heb sowieso pas in september vakantie en dan ben jij daar niet meer
M'n opa zou ik sterke drank hebben gegeven, oma drinkt alleen heet water dus die geef ik dan een boek of een puzzelquote:
ja maar die deed zich voor als gehandicaptequote:Op maandag 26 juli 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Nepgehandicapte uit Efteling gezet
Shit, ik wilde dat ook nog een keer doen
True, da's beter te fakenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar die deed zich voor als gehandicapte
je moet je voordoen als gebrokenbeenpatient
Ik echt alleen als ik regelmatig af kan koelen in de airco en ik fatsoenlijk kan slapen en dat kon toen niet, aangezien ons kamertje niet eens een ventilator hadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb het normaal ook niet op warm weer, tenzij ik op vakantie ben. Dan is het prima.
Gaaf! Jaloers!quote:
Caravan. Ramen open. Klaarquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik echt alleen als ik regelmatig af kan koelen in de airco en ik fatsoenlijk kan slapen en dat kon toen niet, aangezien ons kamertje niet eens een ventilator had
klopt in de KK mag het iets langer zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de houdbaarheid van eieren? Ik heb eieren in mijn koelkast houdbaar tot afgelopen zaterdag, maar ik dacht dat die houdsbaarheiddatum wel met een week opgerekt kan worden? Klopt dat, of is dat een vaag studentengerucht.
Maar dudequote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de houdbaarheid van eieren? Ik heb eieren in mijn koelkast houdbaar tot afgelopen zaterdag, maar ik dacht dat die houdsbaarheiddatum wel met een week opgerekt kan worden? Klopt dat, of is dat een vaag studentengerucht.
Je ruikt het over het algemeen vanzelf als ze niet goed meer zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
Geen tol, Luik is kut, fatsoenlijke Raststattes en overal LPGquote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef FUFR het volgende:
Waarom rij je om?
Nee liever ook niet iddquote:
Kom op man, watje. Meestal gaan mensen niet dood van eieren. En van regen ook zelden.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef febster het volgende:
[..]
Nee liever ook niet idd. Maar het regent hier keihard, geen zin om naar de AH te lopen enzo
.
Koud water werkt ook maar heel even en dan gaat je lijf weer overcompenseren en heb je het nog warmer. Aircoquote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Caravan. Ramen open. Klaar. Voor de rest zwembad en zee
.
Is er niks uit de keuken te bietsen van je huisgenoten?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef febster het volgende:
[..]
Nee liever ook niet idd. Maar het regent hier keihard, geen zin om naar de AH te lopen enzo
.
Je moet ze in een glas water leggen. Als ze zinken, zijn ze nog goed, als ze drijven zijn ze bedorven. Hele simpele trucquote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef febster het volgende:
Dit soort wijsheden zijn pricelessquote:Op maandag 26 juli 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet ze in een glas water leggen. Als ze zinken, zijn ze nog goed, als ze drijven zijn ze bedorven. Hele simpele truc
Houdbaarheidsdata zijn toch ook meestal voor wanneer de producten nog dicht zijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens zeggen houdbaarheidsdata niet zo heel veel. Als ik roompate open maak, dan eet ik 'm drie dagen later niet meer terwijl de datum dan goed nog een week verder kan liggen. Yoghurt eet ik gerust twee weken over datum
quote:Hoe weet je of een ei vers is?
Er zijn drie manieren om dit te testen:
Met water (benodigdheden: maatcilinder, 1 liter water, 100 g zout, vers ei, een 3 weken oud ei en een zes weken oud ei). Plaats het ei in 1 liter water waarin 100 g zout is opgelost. Een vers ei zal op de bodem blijven liggen. Bij het 3 weken oude ei zal de meest stompe zijde zal omhoog komen. Dit komt doordat de luchtkamer in het ei groter wordt naarmate het ei ouder wordt. Een ei van 6 weken oud zal gaan drijven.
Met een zaklamp (benodigdheden: zaklamp, rol toiletpapier, plakband, een vers ei, een 3 weken oud ei en een 6 weken oud ei). De versheid van een ei kan worden vastgesteld aan de hand van de inhoud. Plaats de toiletrol op de zaklamp zodanig dat er geen licht lang de zijkanten kan. Doe de zaklamp aan en plaats het ei met de stompe kant tegen de toiletrol. Hoe groter de luchtkamer is, des te ouder het ei. In een bevrucht ei dat 6 dagen geïncubeerd is kan je de aderen zien als donkere draden
Luister (benodigdheden een vers en een oud ei). Wanneer je voorzichtig een vers ei schudt vlakbij je oor, dan zul je niks horen. Wanneer hetzelfde gedaan wordt met een oud ei, dan hoor je de binnenkant schudden.
Het is gemakkelijker om op de verpakking naar de houdbaarheidsdatum te kijken en deze sticker op de doos te laten zitten. Deze datum is de datum dat de eieren zijn gelegd plus 28 dagen. In winkels mogen eieren verkocht worden totdat ze 21 dagen oud zijn. Eieren kunnen het beste koel bewaard worden, die vrij is van geuren aangezien deze gemakkelijk via de vele kleine poriën in de eierschaal naar binnen kunnen (bijvoorbeeld ui, waspoeder, vis). Na 6 weken zijn de eieren oud en verminderd de kwaliteit.
Als je een ei breekt en je afvraagt wie die smerige ruft gelaten heeft, zijn ze ook bedorven.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:33 schreef febster het volgende:
[..]
Dit soort wijsheden zijn priceless, tnx!
OMG dat doe je ook maar 1 keerquote:Op maandag 26 juli 2010 14:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als je een ei breekt en je afvraagt wie die smerige ruft gelaten heeft, zijn ze ook bedorven.
ligt er aan. Dat moet er afzonderlijk op staanquote:Op maandag 26 juli 2010 14:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Houdbaarheidsdata zijn toch ook meestal voor wanneer de producten nog dicht zijn?
Nee bij airco gaat ie niet compenserenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Koud water werkt ook maar heel even en dan gaat je lijf weer overcompenseren en heb je het nog warmer. Airco
En het is een 'garantiedatum'. De leverancier garandeert dat het dan nog goed is. En dat wil dus niet zeggen dat het de volgende dag opeens bedorven is. Alleen met vlees en vis ben ik heel voorzichtig.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan. Dat moet er afzonderlijk op staan
Bij airco krijg ik iig gewoon een goede nachtrust. Slapen in het zwembad lijkt me niet zo'n planquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee bij airco gaat ie niet compenseren. Weet je waar je ook heen kan? Hier in 1 van de expeditiehallen gaan zitten, is 3 graden
.
Da's inderdaad ook de reden dat wij een airco hebben aangeschaft. Alleen voor de slaapkamer. M'n nachtrust is me gewoon heel veel waard en bij 25C slaap ik nu eenmaal beter dan bij 35C.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij airco krijg ik iig gewoon een goede nachtrust. Slapen in het zwembad lijkt me niet zo'n planBij ons in de magazijnen is het ook lekker
Ik slaap echt heel slecht dan, dus Job had op gegeven moment de airco even neergezet in de slaapkamer en toen ben ik ook gelijk in slaap gevallenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik slaap prima in de hitte, het duurt alleen 3 uur voor ik slaap
en ligt ze dan onder een dikke deken?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder beweert steeds dat d'r mobiele airco het 16 graden maakt op zolder, best aandoenlijk
Ik zei al, 16 graden is wel heel koud hoor. En volgens mijn vader is het eerder 21 graden. Maar achquote:Op maandag 26 juli 2010 14:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
en ligt ze dan onder een dikke deken?
Ben geen nerd, waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef febster het volgende:
Wie van jullie heeft hier Spotify trouwens? /vraagje tussendoor
Die dingen zijn waardeloos inderdaad, want dat ding staat wel gewoon warm te worden in je kamer.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Mobiele airco's koelen hooguit 2 of 3 graden onder de omgevingstemperatuur.
Da's niet helemaal waar, maar 20 graden omlaag is idd wel heel overdrevenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Mobiele airco's koelen hooguit 2 of 3 graden onder de omgevingstemperatuur.
Duurquote:
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.quote:
wat is dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:03 schreef febster het volgende:
Wie van jullie heeft hier Spotify trouwens? /vraagje tussendoor
Ja, maar het ding moet nog ergens opgehangen worden aan de buitenkant, gaat de buurt zeiken, Woonbedrijf zeiken en dan nog het verbruikquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.
Op kantoor wel, thuis niet echt nodig.quote:
Dat zeggen altijd alle gebruikersquote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Het computersysteem keert zich tegen meHet beschuldigt mij van dingen die ik helemaal niet heb gedaan
Wij hebben de onze gratiesch gekregenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laatst eentje bij Praxis gekocht voor E350 en dat vind ik wel meevallen voor een apparaat wat we nog jaren gaan gebruiken.
Nou ja, ik ben niet de standaard randdebiel die je nu voor ogen hebt hoorquote:
hou op over gaten in de muur, als ik had geweten wat voor ellende ht met zich mee zou brengne had ik het bij de vorige bewoners aan gerekend als veborgen gebrekquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij hebben de onze gratiesch gekregenMaar de woningbouw is denk ik niet zo blij als we een gat in de muur maken
Je hebt de database gehackedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet de standaard randdebiel die je nu voor ogen hebt hoor
Het systeem beweert dat ik een dossier onderhanden heb dat ik niet eens aankan, dus er zit ergens een bug
mensen die accepteren dat ze niet slapen en vervolgens de rekening bij de baas neerleggen vanwege gebrek aan productiviteit de volgende dag.quote:
Ik woon in een vrijstaand huis, geen mens die dat ding ziet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar het ding moet nog ergens opgehangen worden aan de buitenkant, gaat de buurt zeiken, Woonbedrijf zeiken en dan nog het verbruik.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
mensen die accepteren dat ze niet slapen en vervolgens de rekening bij de baas neerleggen vanwege gebrek aan productiviteit de volgende dag.
Ik slaap echt waardeloos met die hitte, ik slaap ook pas na 3 uur en aan zo weinig uurtjes heb ik gewoon niet genoeg.quote:
Mietjes, allemaal!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slaap echt waardeloos met die hitte, ik slaap ook pas na 3 uur en aan zo weinig uurtjes heb ik gewoon niet genoeg.
Dan nog ligt het aan het systeem... als een gebruiker de db kan hacken doe je iets fout.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef r8ality het volgende:
Zie je wel dat het aan de gebruiker ligt.
klopt, maar het is wel f*cking irritant als het 3 weken +30C is en ik half instort door chronisch slaaptekort.quote:
Mee eensch... Ik heb vannacht 6 uur geslapen en ik stort nu al inquote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel f*cking irritant als het 3 weken +30C is en ik half instort door chronisch slaaptekort.
Das natuurlijk logisch te verklaren. Er zijn veel meer mensen die dankzij een slecht een bed niet goed slapen dan vanwege de warmtequote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Mensen geven bergen met geld uit aan een goed/beter/best bed, zodat ze goed slapen en dat vind iedereen normaal. Zelfs als het een energievretend waterbed is... maar als ik de temp op mijn slaapkamer wil kunnen regelen, zodat ik goed slaap, is het opeens energieverspilling, "" en watjesgedrag.
Slapen deze mensen met een grote mond ook als echte bikkels op de grond?
Ik heb een goed bed en slaap met die hitte nog altijd waardeloos. Dus wil ik een airco. Basta.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Das natuurlijk logisch te verklaren. Er zijn veel meer mensen die dankzij een slecht een bed niet goed slapen dan vanwege de warmte.
Ik weet niet wat jullie doen maar mijn slaapkamer wordt echt niet boven de dertig graden...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel f*cking irritant als het 3 weken +30C is en ik half instort door chronisch slaaptekort.
als het moetquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
Mensen geven bergen met geld uit aan een goed/beter/best bed, zodat ze goed slapen en dat vind iedereen normaal. Zelfs als het een energievretend waterbed is... maar als ik de temp op mijn slaapkamer wil kunnen regelen, zodat ik goed slaap, is het opeens energieverspilling, "" en watjesgedrag.
Slapen deze mensen met een grote mond ook als echte bikkels op de grond?
Ik slaap ook waardeloos met hitte. Maar dat komt meestal door een slecht ritmequote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een goed bed en slaap met die hitte nog altijd waardeloos. Dus wil ik een airco. Basta.
Als het buiten 30 graden is vind ik het overal te warmquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie doen maar mijn slaapkamer wordt echt niet boven de dertig graden...
Leuk! Wel een beetje te kinderlijk voor mij, maar bij jou past het wel op 1 of andere manierquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
Met bijpassende oorbellen
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
oh en dan Job en jij allebei dezelfde oorbel inquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
Voor wie? Jezelf? Hmmm... vind het meer iets voor meisjes van 15.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
Ja nee, ik kan alleen niet slapen als de pc nog aan staat, dat zoemende geluid maakt me gek.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik ga gewoon liggen, 5 minuten later ben ik weg.
Warm, koud, herrie, 10 naakte sloeries, het doet me allemaal niks, als ik ga liggen slaap ik.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een goed bed en slaap met die hitte nog altijd waardeloos. Dus wil ik een airco. Basta.
Ik wou dat ik dat konquote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik ga gewoon liggen, 5 minuten later ben ik weg.
Warm, koud, herrie, 10 naakte sloeries, het doet me allemaal niks, als ik ga liggen slaap ik.
Eensquote:Op maandag 26 juli 2010 15:22 schreef febster het volgende:
Nieuwe (gratis) legale muziekdienst. Je streamt je muziek naar je pc, dus niks meer van doen met MP3's enzo. Heeft imho een grote toekomst, al dienen sommige dingen nog beter uitgewerkt te worden.
Mijn eerste gedachte was: Twitterquote:Op maandag 26 juli 2010 15:55 schreef Inu het volgende:
Oh, ik hou van Etsy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 30 euro
En wie was de hond uitlaten....quote:
quote:
Ja hequote:
Ben ik stiekem ook nogquote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor wie? Jezelf? Hmmm... vind het meer iets voor meisjes van 15.
Is toch juist goed?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vanmorgen ineens 2 kilo lichter
Je voelde je aangesproken ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, http://mens-en-gezondheid(...)liteitssyndroom.html
iedereen die moe of misselijk is hier is zwangerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken ?
Ik kwootte je expres niet omdat het gewoon een algemene vraag was haha.
voor Juup/Duchessx, Levi, Stormqueen, jouwzelf, reality en???, artic en ???? fufr en vrouw, colt en moppie en blueman en vriendin en de rest die hier weleens leesst en of post behalve ikzelf
Je vindt het weer tijd voor een baby?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken ?
Ik kwootte je expres niet omdat het gewoon een algemene vraag was haha.
voor Juup/Duchessx, Levi, Stormqueen, jouwzelf, reality en???, artic en ???? fufr en vrouw, colt en moppie en blueman en vriendin en de rest die hier weleens leesst en of post behalve ikzelf
Ga maar vast klaarliggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het het hoogtijd voor een nieuwe baby.
quote:
van pijn kun je echt doodmoe worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
Hypermobiliteit zorgt toch voor pijn, niet voor vermoeidheid?
Dat zou fijn zijn ja, maar helaas is dat niet zo...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
Hypermobiliteit zorgt toch voor pijn, niet voor vermoeidheid?
Dan heb ik een enorm lange draagtijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen die moe of misselijk is hier is zwanger
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
negen maanden op en negen maanden af he!
dus ik hoef officieel nog 2 maanden niks.
Maar hier komt er geen derde.
Dat ook, maar mijn spieren zijn ook gewoon op doordat ze het altijd zo druk hebben..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
van pijn kun je echt doodmoe worden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt al eens een keizersnede gehad zelfs
Hier is het iig (nog) niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zet in op Levi, als er dan toch een volgende topicbaby moet komen![]()
Of reaal die een keer geluk heeft maar dan meteen zijn zestienjarige bedpartner zwanger pompt.
jij overleeft een tweede kind nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier is het iig (nog) niet de bedoeling.
Da's ook helemaal niet erg. Ik heb vlagen dat ik vreselijk rammel en vlagen dat ik er niet aan moet denken. Ik denk dat het een soort transitiefase isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:17 schreef Levitation het volgende:
Levi heeft last van het ik-heb-nog-zeeen-van-tijd-syndroom en kinderen is zo... zo.. definitief oud enzo. Ik ontken gewoon nog ff dat ik 30+ ben.
Overleven zal ik het wel hoor, ben sinds dat Evi er is enorm gegroeid qua mentale ontwikkeling e.d.. Maar als het net zo'n druk kind is als ik nu ben, dan wordt ik waarschijnlijk echt gekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij overleeft een tweede kind nooit
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:17 schreef Levitation het volgende:
Levi heeft last van het ik-heb-nog-zeeen-van-tijd-syndroom en kinderen is zo... zo.. definitief oud enzo. Ik ontken gewoon nog ff dat ik 40- ben.
Ja ik heb natuurlijk geen idee hoe jouw dagelijks leven er uit ziet. Maar als wat jij hier post een waarheidsgetrouwe reflectie is zou ik er niet aan beginnen. Twee kinderen maken drie keer zoveel herrie en drukte als 1 kindquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Overleven zal ik het wel hoor, ben sinds dat Evi er is enorm gegroeid qua mentale ontwikkeling e.d.. Maar als het net zo'n druk kind is als ik nu ben, dan wordt ik waarschijnlijk echt gek
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik heb natuurlijk geen idee hoe jouw dagelijks leven er uit ziet. Maar als wat jij hier post een waarheidsgetrouwe reflectie is zou ik er niet aan beginnen. Twee kinderen maken drie keer zoveel herrie en drukte als 1 kind
Kun je nagaan, wij waren met 5.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
twee kinderen kunnen zullen elkaar namelijk pesten, met elkaar vechten en elkaar bijten en meppen![]()
* Stormqueen spreekt uit gebroederlijke ervaring
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je nagaan, wij waren met 5.En dan geen brave lieve kindertjes hè!
![]()
Broer 2 had er bijvoorbeeld een handje van om met broer 3 te gooien als pa en ma van huis waren.
Ehm. Hoe kom jij erbij dat uberhaupt enige 16-jarige met mij naar bed wil?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zet in op Levi, als er dan toch een volgende topicbaby moet komen![]()
Of reaal die een keer geluk heeft maar dan meteen zijn zestienjarige bedpartner zwanger pompt.
QFTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm. Hoe kom jij erbij dat uberhaupt enige 16-jarige met mij naar bed wil?. En voor de sake of evolution kan ik beter geen kinderen krijgen
.
Wodka, rape, GHB, wanhoop?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm. Hoe kom jij erbij dat uberhaupt enige 16-jarige met mij naar bed wil?. En voor de sake of evolution kan ik beter geen kinderen krijgen
.
Ik zou nog eerder vanwege liefde/genegenheid een vriendin willen dan puur voor de vleselijke lusten...quote:
Ik had het over het meiskequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder vanwege liefde/genegenheid een vriendin willen dan puur voor de vleselijke lusten...
Doe deze maar eens QFT.
Ik denk dat ik zelfs geen kans heb als ze alles tegelijk pakt/heeftquote:
Je bent B-keus denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:59 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een kneus.
Zo, die kun je ook quoten.
Waarom heb ik altijd ergens pijn. Als het mijn been niet is, is het wel mijn rug. Zit zeker ook een tumor ofzo.
Net voro het eerst gaan hardlopen![]()
ga ik gewoon kapot van de pijn in mn rug. Welnee, niet eens de pijn in mn been of vermoeidheid
Voelt alsof er een rugrib ofzo gebroken is
Een maandagochtend-sinaasappelquote:
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik denk dat het meer met luie, luidruchtige Spaanse genen te maken heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef amaranta het volgende:
Straks gaat nog blijken dat mijn vader en moeder familie zijn van elkaar ofzo.
Lui valt wel mee. Luidruchtig daarentegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik denk dat het meer met luie, luidruchtige Spaanse genen te maken heeft.
Ja dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lui valt wel mee. Luidruchtig daarentegen
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt. Maar ik denk dat het meer met luie, luidruchtige Spaanse genen te maken heeft.
Is er al bekend wanneer?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Word er binnenkort aan geopereerd in ieder geval.
Acuut waterhoofdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:35 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik hou even een slag om de arm ivm zwemmen. Heb al dagen pijn in mijn gezicht... sloot naadloos aan op de oorpijn van vorige week... en ik heb de indruk dat het erger wordt. Ga dus vanmiddag ff naar de huisarts. Laat daarna wel ff weten of zwemmen nog een goed plan is.
Over B-keuze lichamen gesproken
31 aug gesprek met chirurg, dan zal er op korte termijn een datum worden gepriktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is er al bekend wanneer?
Begin september dacht ik?
Denk dat ik samengesteld ben uit 2de hands onderdelen.quote:
Spannend!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
31 aug gesprek met chirurg, dan zal er op korte termijn een datum worden geprikt
Frankenstein!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk dat ik samengesteld ben uit 2de hands onderdelen.
Je linkerduim?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:41 schreef r8ality het volgende:
Ik heb maar 1 premium onderdeel, de rest is ook tweedehands bagger.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik van mijn graatje afga van de pijn.
Net pak ik een glas vasten dan tikt het een beetje tegen mijn vingertoppen en dan ga ik gewoon dood van de pijn. Dacht echt ff dat ik flauw viel.
He bah, klinkt toch als iets in de zenuwen of het brein!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
Ik heb steeds vaker het gevoel dat ik van mijn graatje afga van de pijn.
Net pak ik een glas vasten dan tikt het een beetje tegen mijn vingertoppen en dan ga ik gewoon dood van de pijn. Dacht echt ff dat ik flauw viel.
Misschien kunnen ze haar hersenen vervangen door paellaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
He bah, klinkt toch als iets in de zenuwen of het brein!
Hopelijk kunnen ze je helpen
Misschien kunnen ze bij mij een beetje inlevingsvermorgen weghalen en dat bij jou implateren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze haar hersenen vervangen door paella.
Straks word je nog een hypochonderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:50 schreef amaranta het volgende:
Ja het is ook iets in de zenuwen, maar in mijn hoofd zit niks. Daar is immers een mri van gemaakt.
Maar dat van die vingers zit gewoon tussen mijn oren. IK weet het zeker.
Sinds ze zei dat dat ene een tumor was met bla bla heb ik weer lasst van mn vingertoppen. Daarvoor had ik er helemaal geen last van.
Jij. Inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze bij mij een beetje inlevingsvermorgen weghalen en dat bij jou implateren.
Je lacht wel, maar weet je überhaupt wel wat inlevingsvermogen is?quote:
zit er niet ergens een zenuw klem?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:45 schreef amaranta het volgende:
Maar soms denk ik dat het een soort van phantoompijn is ofzo
Ga weer de vaatwasser uitruimen.
Zo, goed bezig!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
Maar ondertussen heeft mijn kleine meid op de grote mensen wc gepoept. Zonder verkleiner!
Eva is best wel zindelijk. Ze gaat uitzichzelf op het potje om te poepen of plassen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, goed bezig!
ik ken iemand met een kind van twee maanden ouder die zindelijkheidstraining nog te veel gedoe vindt en te lastig voor het kind
* TROTSquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
Maar ondertussen heeft mijn kleine meid op de grote mensen wc gepoept. Zonder verkleiner!
Ik wel. Ik zeg niet dat ik het heb (in sommige situaties wel, maar meestal nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar weet je überhaupt wel wat inlevingsvermogen is?
Ik heb deze nog in mijn favorieten staan aangezien wij tegenwoordig ook steeds vaker systemen zonder optische drive leveren:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
r8! weet jij een tool die een USB XP startup kan maken zonder CD?
netbook gebrashed en ik heb natuurlijk niks bij me..
Kan wel diskettes downloaden, maar heb geen diskettestation..
apparaten zonder USB poortquote:
ik bied 14quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
• een pond blauwe bessen
• 2 bakjes frambozen
• 2 bakken aardbeien
• een kilo Pink Lady
• een kilo kersen
• 9 reuzennectarines
voor 16 euro
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:45 schreef r8ality het volgende:
Poewee, het kind kan poepen. Dat kan een aap nog wel. Die kunnen er zelfs mee gooien.
PI!
ik sjek ff. heb hier 2 laptops (xp en w7) maar het netbookje moet even opnieuw gesyst worden en dan heb je of disks of cd nodig..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn favorieten staan aangezien wij tegenwoordig ook steeds vaker systemen zonder optische drive leveren:
http://computertotaal.nl/(...)s-7-vanaf-usb-1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |