Mee eensquote:Op maandag 26 juli 2010 11:20 schreef wise het volgende:
Stockholm
Met z'n eilandjes en vele oude gebouwen, de oude binnenstad (gamla stan), het paleis, de vele aardige mensen, knappe vrouwen. Zoveel te doen en te lopen. Perfect
 Van wat ik tot nu toe gezien heb aan steden in Europa is Stockholm zeker de mooiste en gezelligste stad
  Van wat ik tot nu toe gezien heb aan steden in Europa is Stockholm zeker de mooiste en gezelligste stad  

* djayzz is in Rio as we speakquote:

Hoewel je bij traditionele schoonheid misschien meer denkt aan mooie natuur of historisch erfgoed, vind ik bijvoorbeeld Shibuya Crossing echt wel een fantastisch stukje stad. Zeker een van de mooiste plaatsen ter wereld.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:23 schreef okiokinl het volgende:
tokyo is the leukste, maar niet de mooiste stad.

ja, shibuya crossing is fantastisch.. persoonlijk vind ik ook die hele stad prachtig..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:04 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoewel je bij traditionele schoonheid misschien meer denkt aan mooie natuur of historisch erfgoed, vind ik bijvoorbeeld Shibuya Crossing echt wel een fantastisch stukje stad. Zeker een van de mooiste plaatsen ter wereld.

.
. .
.

Vlissingenquote:

dat gevoel, behalve dat het geen romantische stad is en er geen fransen wonen, heb ik ook over amsterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Mylene het volgende:
Amsterdam.
Parijs vind ik dus echt niets aan. Ik heb nooit begrepen waarom dit een romantische stad wordt genoemd. Ik vind het maar een vieze stink stad met arrogante Fransen. Zout eens lekker op.

Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Mylene het volgende:
Amsterdam.
Parijs vind ik dus echt niets aan. Ik heb nooit begrepen waarom dit een romantische stad wordt genoemd. Ik vind het maar een vieze stink stad met arrogante Fransen. Zout eens lekker op.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |