quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
Fietsslot.Ook een spoiler fail ... ben ik niet alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ook een spoiler fail ... ben ik niet alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lijkt mij dit eerder de tandem
You can trust me, trust nobody...
Maar je moet de banden ook niet te hard oppompen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef blingbling11 het volgende:
ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht.Wat een lelijke dingen zeg, dat jij die serieus koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ja ik heb korte pootjes dus anders kom ik er niet goed bijquote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een lelijke dingen zeg, dat jij die serieus koopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |