Ik wel, op je zusje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
Ik ben al maaanden niet meer verliefd geweest
Jij bent 14, dan is het nog niet erg.quote:
Jij bent 17.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jij bent 14, dan is het nog niet erg.
Je moet nog ontdekken dat er meer te doen valt dan alleen plassen met dat dingetjequote:
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
ik ben 14, wat dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet nog ontdekken dat er meer te doen valt dan alleen plassen met dat dingetje
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?
Ik ben realistisch ingesteld. Dus het is kut.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.
Daar weet ze helemaal niks van!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?
mexicaan je bentquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.
quote:
Jank niet zo, please.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch ingesteld. Dus het is kut.
quote:
For me it issssssquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, zeur dan niet zo over dat verliefd zijn zo stom is op je 17e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |