dankjequote:
Pas het dan aan.quote:
Je moet gewoon niet zo gek doen.quote:
Dat zou wat zijn. Jij als mod.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef Chowi het volgende:
Myraela weer op zwart. Dat betekent dat ik terug in de race ben voor een plekje in de ONZ-crew.
Dat is al eens voorgekomen, hoor.quote:
Ik zal een goed woordje voor je doen in mijn afscheidsspeech.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef Chowi het volgende:
Myraela weer op zwart. Dat betekent dat ik terug in de race ben voor een plekje in de ONZ-crew.
Wat een vriendelijke jonge vrouw ben jij ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal een goed woordje voor je doen in mijn afscheidsspeech.
Ja dat waren nog eens tijden hea. Waarom niet meer?quote:
Nee, ik had Yvonne op de verkeerde manier gebeft. Dus toen was ze boos en zette ze me per direct op zwart.quote:
Haar borsten hebben eerder de vorm van appeltjes.quote:
Volgens mij is er geen goeie manier om die dikke pad te beffenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik had Yvonne op de verkeerde manier gebeft. Dus toen was ze boos en zette ze me per direct op zwart.
Wel behoorlijk dikke appeltjes dan. +quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haar borsten hebben eerder de vorm van appeltjes.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen goeie manier om die dikke pad te beffen
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Yvonne is geen dikke pad. Ze is enkel voluptueus.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen goeie manier om die voluptueuze pad te beffenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yvonne is geen dikke pad. Ze is enkel voluptueus.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen goeie manier om die voluptueuze pad te beffen
Geen idee, ik gebruik de enige toffe layout, de oude oude zwart/geel/wittequote:Op zondag 25 juli 2010 21:22 schreef -K03N- het volgende:
uhm Vosss is dit nieuw bij jouw![]()
[ afbeelding ]
zoniet dan moet je maar even met een voluptueuze pad praten
OK ik wil niet meer met je naar een hotel als je die layout gebruiktquote:
't Is maar net wat je gewend bent. Toen ik me registreerde op FOK! was dit nou eenmaal de standaard layout.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:25 schreef vosss het volgende:
[..]
OK ik wil niet meer met je naar een hotel als je die layout gebruikt
Ow ok, dat wist ik niet. In dat geval wil ik bij nader inzien wel met je naar een hotelquote:Op zondag 25 juli 2010 21:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Is maar net wat je gewend bent. Toen ik me registreerde op FOK! was dit nou eenmaal de standaard layout.
Hé, Skonk.quote:
Tof. Neem je dan een paar flessen Prosecco mee?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok, dat wist ik niet. In dat geval wil ik bij nader inzien wel met je naar een hotel![]()
Uiteraard. Wanneer schikt het jou?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof. Neem je dan een paar flessen Prosecco mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |