Dan heb ik echt zoiets van:quote:Op zondag 25 juli 2010 10:28 schreef Tabloid het volgende:
Ik vind dit niet kunnen.
19 mensen overleden en jullie gaan grappen maken.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Kwalberto het volgende:
Post eens wat leuke Loveparade grappen dan
Je UIquote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Zetfil het volgende:
Je hebt altijd een aantal mensen die het wel kunnen waarderen en een aantal mensen die het niet kunnen waarderen. Leer ermee leven.
die was geweldig jaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef fullmetal het volgende:
Ieder zijn eigen ding, ik vond die van haiti F11, echt te geniaal voor woorden, mede omdat het even duurde om het door te krijgen.
en dan gaat nu vast het topic op slot, want dit kan natuurlijk echt nietquote:Op zondag 25 juli 2010 08:05 schreef Ans het volgende:
Dit jaar had de Love Parade zelfs een Tunnel of Terror
Het was best druk, je kon er over de hoofden lopen
Wie weet er betere?
Ans Appelman
Vraag me af hoe lang het duurt voordat de too-soon mensen komen klagen. Niet zeuren, wij maakten op 6 mei 1945 al een zooi grappen over die hele oorlog
Haiti F11? Verklaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef fullmetal het volgende:
Ieder zijn eigen ding, ik vond die van haiti F11, echt te geniaal voor woorden, mede omdat het even duurde om het door te krijgen.
Tuurlijk jongen.....quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kunt over grapjes over maken. Alleen moet je wel goed nadenken of je het wel moet doen.
Eens. Direct na zulk nieuws gaan denken hoe je grappig kan zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen.....
OT:
Overal kunnen en mogen grappen over gemaakt worden, echter niets is zo stijlloos als mensen die grappig proberen te zijn en dat geldt uiteraard ook over de love parade...
Omg Ritmo hou toch eens opquote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Direct na zulk nieuws gaan denken hoe je grappig kan zijn.
Dan zit er echt iets mis in je kop ofzo...
Humor is de beste manier om te relativeren voor sommige mensen . Voor jou klaarblijkelijk niet maar laat ze lekkerquote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Direct na zulk nieuws gaan denken hoe je grappig kan zijn.
Dan zit er echt iets mis in je kop ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |