Ahquote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inception
Met een leuke man!
Zal eens een plaatje van m opzoeken
Vast nietquote:
Oh das niet heul verkeerdquote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, niet zo heel mooi misschien, maar hoe hij kijkt/beweegt enzo in de film![]()
En ik moest heel hard lachen toen bleek dat de hoofdrolspeler (mr. Cobb) van zn voornaam Dom heet...
Nee hequote:
Ja voorlopig maar ff wel, maar mijn huis leent zich nou ook niet direct voor 2 mensen, dus even kijken hoe het op de langere termijn gaatquote:
Ja als je koophuis hebt of idd echt je droomhuis ofzo is het helemaal een dikke bummer. Hier ligt nu voor de keuken en de muren de bal nog bij de woningbouw, dus dat word sowieso opgeknapt. Maar wss meubels even in een Shurgard ofzo, en dan gewoon de rest eruit en huur opzeggen. Morgen hoop te regelen met verzekeringen enzo. Ze zou ook maandag weekje weg gaan, maar dat word gelukkig wss door reisverzekering vergoed. En buurman is verzekering voor aansprakelijkheid, dus dat komt hopelijk ook wel goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat dat betreft "gelukkig" dat ze er niet net woonde, je zal maar net een appartement gekocht, opgeknapt en volledig nieuw ingericht hebben. Maar hoe dan, ook wat een ellende joh
Nee weinig, hij wilde z'n prullenbak schoon maken, dus douche met (warm) water er in gestopt en toen vergeten ofzo. Benieuwd naar z'n waterrekening laterquote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft die buurman eik nog een reactie gegeven over zijn actie, LL?
Ik ken m nietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat nog een bekende uit andere films of een nieuwkomer?
Pffff, wat een gedoe zeg...quote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja voorlopig maar ff wel, maar mijn huis leent zich nou ook niet direct voor 2 mensen, dus even kijken hoe het op de langere termijn gaat
[..]
Ja als je koophuis hebt of idd echt je droomhuis ofzo is het helemaal een dikke bummer. Hier ligt nu voor de keuken en de muren de bal nog bij de woningbouw, dus dat word sowieso opgeknapt. Maar wss meubels even in een Shurgard ofzo, en dan gewoon de rest eruit en huur opzeggen. Morgen hoop te regelen met verzekeringen enzo. Ze zou ook maandag weekje weg gaan, maar dat word gelukkig wss door reisverzekering vergoed. En buurman is verzekering voor aansprakelijkheid, dus dat komt hopelijk ook wel goed.
[..]
Nee weinig, hij wilde z'n prullenbak schoon maken, dus douche met (warm) water er in gestopt en toen vergeten ofzo. Benieuwd naar z'n waterrekening later![]()
Maar hij zal de meeste kosten wel van de woningbouw krijgen voor de muren en keuken. Verder is het voor 'ons' 2x die vloer, inhoud koelkast en vriezer (stroom eraf), inhoud keukenkastjes (geheel servies + glazen, en wat levensmiddelen). En wellicht wasmachine, die stond in de soort opbergkast in slaapkamer waar ook heel veel water naar beneden is gekomen. En wat schade aan de 'voet' van de kledingkasten die dus uuuuren in warm water hebben staan soppen. En van hout zijn.
Wat een lamlul, ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen als ik m'n buren nog onder ogen zou moeten komen na zo'n actiequote:
YES!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo, heet die dude Tom Hardy?
Dan zit hij ook in Band of brothers.
[ afbeelding ]
Gatverquote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ja ietsjes, klein beetje
[ afbeelding ]
Sturen die gewoon terugquote:
Nee, ik vind die eerste leuk, en hoe ie in de film was ookquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sturen die gewoon terug, die andere 2 foto's zijn het
ploegen/oogsten/zaaienquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ga je Cat d'r FV eik bijhouden, alleen ploegen/oogsten, of fanatiek aan de gang?
Dat heb je soms he?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik vind die eerste leuk, en hoe ie in de film was ook
Maar die tweede en derde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |