2 volwassenen, 4 kinderen (jongste 10), OV kost je een godsvermogenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, absoluut
[..]
Ik ging eerder ook altijd met het OV, naar de Efteling is dat allemaal wel goed geregeld welMaar met de auto is natuurlijk wel iets makkelijker
Ik hoopte op mooie mannen in de Efteling, morgenquote:
Het is dat het geld helaas mij niet op de rug groeit maar andersquote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoopte op mooie mannen in de Efteling, morgen.
anders stuurde je er mooie mannen naartoe?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat het geld helaas mij niet op de rug groeit maar anders
Scheelt natuurlijk wel of je in de kop van N-H zit of in Z'stadquote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat valt dan nog wel aardig mee
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders stuurde je er mooie mannen naartoe?
Of in het oooooooostenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel of je in de kop van N-H zit of in Z'stad.
Ja, dat snap ik dan zeker wel dat de auto een betere optie is!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
2 volwassenen, 4 kinderen (jongste 10), OV kost je een godsvermogen.
Beauty is in the eye of the beholderquote:
Thanksquote:Op zondag 25 juli 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan zeker wel dat de auto een betere optie is!Hopelijk valt de drukte toch mee en hebben jullie een leuke dag
Almelooooooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2010 22:53:55 ]
Is dat zoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
True maar als je het niet uitstraalt dan ben je het al zeker niet
Waar beweer ik dat dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ver naar het oosten is Zwolle niet
Bijna Polenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ver naar het oosten is Zwolle niet
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
AlmelooooooooooHoe ken jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind van wel, natuurlijk moet het ook weer niet overdreven zijnquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks, zal wel lukken hoor, volgens mij hebben ze onderling al besproken wie wat wil en hoeven wij er alleen maar achteraan te hobbelen en af en toe van eten/drinken te voorzien
.
Note to self: anti-korte-lontjes pillen niet vergeten!
Ik vind vaak wel dat ik mensen mooi vind om hun uitstraling en niet per se om hun uiterlijk... Zo kan iemand die volgens de "norm" lelijk is toch heel mooi zijn door uitstraling... Maar ik denk niet dat het altijd zo isquote:
quote:
Alles ten oosten van Arnhemquote:
Jong ben je nog steeds, alleen misschien wat minder onbezonnen dus nu weet ik nog niet hoe jij dat kentquote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja, toen ik nog jong en onbezonnen was![]()
![]()
![]()
*gniffelt*quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie zegt dat ik niet onbezonnen benquote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Jong ben je nog steeds, alleen misschien wat minder onbezonnen dus nu weet ik nog niet hoe jij dat kent
Iets met het woordje misschienquote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet onbezonnen ben
Doe nog steeds wel eens gek hoor
Ik krijg de kans niet ze te vergetenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vooral die pillen zijn heel belangrijk
En uiteraard een goed humeur en een goede dosis humor
![]()
[..]
Ik vind vaak wel dat ik mensen mooi vind om hun uitstraling en niet per se om hun uiterlijk... Zo kan iemand die volgens de "norm" lelijk is toch heel mooi zijn door uitstraling... Maar ik denk niet dat het altijd zo isSommige mensen zijn mooi in hun verlegenheid enzo
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de kans niet ze te vergeten. Zonder ze krijg ik opmerkingen over wazigheid, rondhollen als een kip zonder kop en word ik een:
[ afbeelding ]
Ik val ook niet op 'standaard' mooi, maar op uitstraling. De uitstraling 'ik ben mooi' is niet iets om op te vallen wat mij betreft. Geen duidelijke likes hier (zeker niet als ik terugkijk, dat zijn werelden van verschil), wel duidelijke dislikes...
Als jij niet meer jong bent mag ik m'n rollator wel gaan bestellenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi meneer Batskoningquote:
Hoe strikt is je baard/snor regel? Ik bedoel... Bin Laden is natuurlijk van een andere orde dan een pratendequote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja precies, levensgevaarlijk!
Dat heb ik hier ook wel hoor, voor mij is het meer het totaalplaatje dan een soort uiterlijk... Maar ik weet inderdaad wel wat ik niet wilDa's een man met een baard of snor onder andere
![]()
quote:
nope net wakkerquote:
trusten STquote:
Wat stoppels is prima, een pratende kut may be, maar een volle baardquote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe strikt is je baard/snor regel? Ik bedoel... Bin Laden is natuurlijk van een andere orde dan een pratende. Van de eerste kun je zeggen 'nooit!', van de tweede 'zeg nooit nooit'
.
Hoe leuk iemand ook is, ik knap vreselijk af op vieze handen/nagels (standaard, niet meer schoon te krijgen, dat soort). No way dat ik daar doorheen kan kijken
.
Geschiedenis: een blonde melkmuil, donker haar/gladde praatjes typje, mager mannetje (da's een blijvertje), neger, geschoren kop/knalblauwe ogen, kortom... Verscheidenheid
.
ogen open doen en opstaanquote:
quote:
nou welquote:
heb ff een dutje gedaan van 2 uurtjesquote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee maar tot dit tijdstip slapen bedoel ik
en wakker geworden met of zonder hulp van een wekker?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ff een dutje gedaan van 2 uurtjes
zonder of je moet me rug een wekker noemenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wakker geworden met of zonder hulp van een wekker?
Ik wilde ook zeggen 'van alles wat', maar er is nog zoveel meerquote:Op zondag 25 juli 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat stoppels is prima, een pratende kut may be, maar een volle baard![]()
![]()
Ja precies
Bij mij is het ook divers, van mager tot fors, van donker tot blond, van lang haar tot kort haarAlles zit er wel bij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |