Ja, jij wist ons gisteren ook al niet te vindenquote:
laatst moest ik staan in de trein van den haag naar utrecht das niet zo fijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik doen
[..]
Ligt eraan hoe druk het is, hoe vaak ik moet overstappen en hoeveel tijd ik heb voor die overstappen
ik weet niet hoe lang fles over de terug reis heeft gedaan maar de heenreis was al iets van 6 uurquote:Op zondag 25 juli 2010 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit op 1 dag bijna tien uur in de trein gezetenDat was ook wel minder, alleen wist ik vooraf dat het lang zou duren en dan vind ik het minder erg (en ja, was binnen Nl, heen en terugreis. )
dat is geen echt drinkenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
Hey er was ook nog cola hooren de ranja voor ST niet vergeten
Nee, ik heb wel eens gehad dat ik van Utrecht naar Leiden ging om echt als sardientjes vervoerd te wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatst moest ik staan in de trein van den haag naar utrecht das niet zo fijn
Echt welquote:
Ik ben het onderhand zat, ik ben nu aan het sparen voor een eigen auto en dan hoef ik bijna nooit meerquote:Op zondag 25 juli 2010 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind treinen ook geen probleem, best lekker ontspannend
Moet wel zeggen dat niet treinen ook ontspannend kan zijn
Ik wist nog dat ik wat vergeten wasquote:Op zondag 25 juli 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt welZo was mijn Spa rood ook echt drinken
Eigen auto is echt zo relaxt! Vooral als het de reistijd halveertquote:Op zondag 25 juli 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het onderhand zat, ik ben nu aan het sparen voor een eigen auto en dan hoef ik bijna nooit meer
mja das echt benauwd dan niet leuk meer maar goed meestal heb ik wel zitplek bij et raamquote:Op zondag 25 juli 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel eens gehad dat ik van Utrecht naar Leiden ging om echt als sardientjes vervoerd te wordenStonden we met een man of 20/25 op het balkon
Hel was dat... Maar laatst ging met m'n 2e naar 1e klas conversiekaartje 1e klas reizen, en dat was wel fijn
Ik had zelfs zitplek vanaf Schiphol naar Leiden, dat was echt een unicum!
Dat gaat het dan ook zeker doenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eigen auto is echt zo relaxt! Vooral als het de reistijd halveert.
Ik was om kwart over vijf thuis. Als ik niet was wezen tanken in Germanie, was ik zelfs al om kwart voor vijf thuis geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat gaat het dan ook zeker doenmaar hoe laat was jij dan thuis, ikke 10 over 5, net geen 24 uur hier weg geweest
water is voor vissenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt welZo was mijn Spa rood ook echt drinken
Een eigen auto is echt topquote:Op zondag 25 juli 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het onderhand zat, ik ben nu aan het sparen voor een eigen auto en dan hoef ik bijna nooit meer
Medespammertquote:
ik heb er ineens witte strepen in staanquote:
Gizmoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
onze nieuwe kat (die over een week of 3 / 4 bij ons komt wonen)
[ afbeelding ]
Iemand een leuke naam voor m?
spacebrowniesquote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Brownies zijn wel lekker bij de koffie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |