QFT.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Pure provocatie dit, koran verbranding. Ik ben ook geen fan van dat hele geloof, of welk ander geloof, maar zulk soort provocatie is inhoudsloos, nutteloos en respectloos.
Heeft Wilders gedronken of zo?quote:Op donderdag 9 september 2010 07:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
QFT.
Zelfs Wilders was er tegen toch?
http://www.elsevier.nl/we(...)Koranverbranding.htmquote:Op donderdag 9 september 2010 10:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Heeft Wilders gedronken of zo?
Het is toch geen Nederland?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, hij heeft geen vergunning van de brandweer dus als hij het doet dan grijpt de politie waarschijnlijk direct in.
ja, dat weet ik wel, maar dan nog, heeft hij gedronken?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)Koranverbranding.htm
Hij conformeert zich vast aan de opvattingen van de regering van de VS?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja, dat weet ik wel, maar dan nog, heeft hij gedronken?
wat is er met hem aan de hand? hij wilde immers ook de Koran verbranden, verscheuren en verbieden
Gelul. Hij wilde alleen de geweldadige passages eruit scheuren.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja, dat weet ik wel, maar dan nog, heeft hij gedronken?
wat is er met hem aan de hand? hij wilde immers ook de Koran verbranden, verscheuren en verbieden
Ja: draaien.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij conformeert zich vast aan de opvattingen van de regering van de VS?
Dat komt op exact hetzelfde neer. We verscheuren immers ook niet de gewelddadige passages uit de Bijbel. Of de gewelddadige passages uit de boeken van Stephen King of Marquis de Sade. Etc.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:04 schreef Sigma22 het volgende:
[..]
Gelul. Hij wilde alleen de geweldadige passages eruit scheuren.
Blijft er verdomd weinig over, dat wel.
Lijkt me klare taal.quote:‘Verbied dat ellendige boek zoals ook Mein Kampf verboden is!’
Die eerst. Daarna de opruiers.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef Klaudias het volgende:
En veroordeel de mensen die roepen dat je daar letterlijk naar moet handelen.
Je verbrandt er 200? Hier heb je het duizendvoudige terug.quote:In response, the Council on American-Islamic Relations (CAIR), a Muslim civil liberties and advocacy group, plans to hold a news conference in Washington on Thursday to address the issue. The group's "Learn, Don't Burn" initiative includes the distribution of of 200,000 Qurans and other activities planned for Friday and Saturday.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Kijk, zo pak je dat aan:
[..]
Je verbrandt er 200? Hier heb je het duizendvoudige terug.
Want ze verbranden die korans zodat er dan minder zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Kijk, zo pak je dat aan:
[..]
Je verbrandt er 200? Hier heb je het duizendvoudige terug.
Ook niet helemaal:quote:Op donderdag 9 september 2010 11:04 schreef Sigma22 het volgende:
[..]
Gelul. Hij wilde alleen de geweldadige passages eruit scheuren.
Blijft er verdomd weinig over, dat wel.
quote:,,Ik zaai geen haat, dat doet de Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over; dan is de Koran net zo dik als de Donald Duck.’’
Ja, inderdaad, dat bedoelde Dagonet serieus.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Want ze verbranden die korans zodat er dan minder zijn?
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
De site van z'n kerk is trouwens weg.
http://www.theregister.co.uk/2010/09/09/doveworld_hacked/
Dat is vreemd? Dus ze wilden ook de teksten van de Talmud verbranden? Waarom lees ik dat nergens terug?quote:Red-nosed pastor Terry Jones, who plans to burn copies of the Koran and Jewish text the Talmud at the weekend, has either had his website hacked or his ISP has pulled the plug
Nee, ze verbranden het als een statement. En als tegenstatement worden er 200.000 extra verspreid, worden er voor elk verbrand exemplaar door het Amerikaanse leger een koran aan het Afghaanse leger gegeven en meer van die dingen. Het goede van die statement van 200K extra korans is dat het op een redelijk ludieke manier wordt tegengegaan, niet verontwaardigd, niet kwaad, niet woedend. Gewoon, prima, je gaat je gang, dan doen wij er 200.000 extra in omloop.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Want ze verbranden die korans zodat er dan minder zijn?
Heb ik naar gezocht, maar niet kunnen vinden elders.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef paddy het volgende:
Dat is vreemd? Dus ze wilden ook de teksten van de Talmud verbranden? Waarom lees ik dat nergens terug?
Commerciėle waarde van het nieuwsbericht.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Dat is vreemd? Dus ze wilden ook de teksten van de Talmud verbranden? Waarom lees ik dat nergens terug?
Dat is wel de ultieme flauwe manierquote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, hij heeft geen vergunning van de brandweer dus als hij het doet dan grijpt de politie waarschijnlijk direct in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |